logo UKW

Baza Dorobku Naukowego Pracowników UKW




Zapytanie: WOOD EDYTA
Liczba odnalezionych rekordów: 5



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Pobierz BibTeX | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/5
ID: 0000031004
Rok: 2018
Autorzy: Edyta Wood
Tytuł: Let Them Be Heard: Bringing Native American Experience in Teaching
Źródło: Studia Anglica Posnaniensia - 2018, Vol. 53, iss. 1, pp. 395-412
p-ISSN: 0081-6272 e-ISSN: 2082-5102
Charakt. formalna: AP
Typ dokumentu wg PBN: original-article (ORYGINALNY ARTYKUŁ NAUKOWY); peer-reviewed (PUBLIKACJA RECENZOWANA)
Język publikacji: ENG
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Wood Edyta (JEZ) [ * ] orcid: 0000-0002-2172-8944
Data rejestracji opisu: 2019-07-11, 09:11
Inne bazy podające opis: Scopus
open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED
open-access-licence: CC-BY-NC-ND
open-access-release-time: AT_PUBLICATION
open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
DOI:
2/5
ID: 0000025954
Rok: 2017
Autorzy: Edyta Wood
Tytuł: Native American Lives in Between Cultures in Selected Contemporary Self-narratives
W: Multiculturalism, Multilingualism and the Self: Literature and Culture Studies / ed. Jacek Mydla, Małgorzata Poks, Leszek Drong.
Adres wydawniczy: Cham : Springer International Publishing, 2017
Seria: Second language learning and teaching, 2365-967X
Strony: 183-198
ISBN: 978-3-319-61048-1
Liczba arkuszy: 1
Charakt. formalna: RZZ
Typ dokumentu wg PBN: chapter-in-a-book (ROZDZIAŁ W KSIĄŻCE); peer-reviewed (PUBLIKACJA RECENZOWANA)
Język publikacji: ENG
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Wood Edyta (JEZ) [ * ] orcid: 0000-0002-2172-8944
Data rejestracji opisu: 2017-09-08, 14:02
Inne bazy podające opis: Web of Science Core Collection; Scopus
DOI:
Link do rekordu monografii:
3/5
ID: 0000018446
Rok: 2015
Autorzy: Edyta Wood
Tytuł: "Stimulating students" interest in reading through interactive and meaningful content
Źródło: International Association of Teachers of English as a Foreign Language in Poland. Stowarzyszenie Nauczycieli Języka Angielskiego w Polsce IATEFL Poland . Newsletter. Post-conference no 38. March 2015 - 2015, no 38., p. 24-25
p-ISSN: 1509-0841
Charakt. formalna: VP
Typ dokumentu wg PBN: others-noncitable (Inne o charakterze niecytowalnym)
Język publikacji: ENG
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Wood Edyta (JEZ) [ * ] orcid: 0000-0002-2172-8944
Data rejestracji opisu: 2015-09-07, 12:33
4/5
ID: 0000018445
Rok: 2013
Autorzy: Edyta Wood
Tytuł: Multiple texts, multiple perspectives: maximizing student involvement in class
Źródło: International Association of Teachers of English as a Foreign Language in Poland. Stowarzyszenie Nauczycieli Języka Angielskiego w Polsce IATEFL Poland . Newsletter. Post-conference no 36 . March 2013 - 2013, no 36., p. 27
p-ISSN: 1509-0841
Charakt. formalna: VP
Typ dokumentu wg PBN: others-noncitable (Inne o charakterze niecytowalnym)
Język publikacji: ENG
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Wood Edyta (JEZ) [ * ] orcid: 0000-0002-2172-8944
Data rejestracji opisu: 2015-09-07, 12:08
5/5
ID: 0000017363
Rok: 2005
Autorzy: Edyta Wood
Tytuł: Rola interkulturowości w nauczaniu realioznawstwa amerykańskiego
W: Dydaktyka języków obcych a kompetencja kulturowa i komunikacja interkulturowa / red. Maciej Mackiewicz..
Adres wydawniczy: Poznań : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej, 2005
Strony: 297-302
ISBN: 83-7205-220-4
Charakt. formalna: RZP
Typ dokumentu wg PBN: chapter-in-a-book (Rozdział w książce); peer-reviewed (Publikacja recenzowana)
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 6.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Wood Edyta (JEZ) [ * ] orcid: 0000-0002-2172-8944
Data rejestracji opisu: 2015-04-10, 10:20

  Wyświetl ponownie stosując format:
Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka UKW