logo UKW

Baza Dorobku Naukowego Pracowników UKW




Zapytanie: WIERZCHOSŁAWSKA AGNIESZKA
Liczba odnalezionych rekordów: 10



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Pobierz BibTeX | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/10
ID: 0000037186
Rok: 2022
Autorzy: Agnieszka Wierzchosławska
Tytuł: Aktywizowanie uczniów w wieku przedszkolnym podczas zajęć z języka obcego na przykładzie metody storyline
Źródło: Języki Obce w Szkole - 2022, nr 3, s. 129-135
p-ISSN: 0446-7965
Charakt. formalna: AP
Typ dokumentu wg PBN: original-article (ORYGINALNY ARTYKUŁ NAUKOWY)
Język publikacji: POL
Punktacja całkowita MNiSW: 20.000
Punktacja przeliczeniowa MNiSW: 20.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Wierzchosławska Agnieszka (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-6642-2156
Data rejestracji opisu: 2022-09-19, 13:12
open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED
open-access-licence: OTHER
open-access-release-time: AT_PUBLICATION
open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL

Dziedzina nauk społecznych : pedagogika ; wartość punktowa: 20.0000
artykuł naukowy ; suma udziałów jednostkowych: 1.0000
Wierzchosławska Agnieszka (liczba N) ; udział jednostkowy: 1.0000 ; wartość punktowa udziału jednostkowego: 20.0000
2/10
ID: 0000037108
Rok: 2022
Autorzy: Agnieszka Wierzchosławska
Tytuł: Wdrażanie dziecka w wieku przedszkolnym do moralności w wierze katolickiej na przykładzie działań przedszkola katolickiego
Źródło: Pedagogika Katolicka - 2022, nr 31, s. 255-263
p-ISSN: 1898-3685
Charakt. formalna: AP
Typ dokumentu wg PBN: original-article (ORYGINALNY ARTYKUŁ NAUKOWY)
Język publikacji: POL
Punktacja całkowita MNiSW: 70.000
Punktacja przeliczeniowa MNiSW: 70.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Wierzchosławska Agnieszka (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-6642-2156
Data rejestracji opisu: 2022-08-30, 11:06
open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED
open-access-licence: OTHER
open-access-release-time: AT_PUBLICATION
open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL

Dziedzina nauk społecznych : pedagogika ; wartość punktowa: 70.0000
artykuł naukowy ; suma udziałów jednostkowych: 1.0000
Wierzchosławska Agnieszka (liczba N) ; udział jednostkowy: 1.0000 ; wartość punktowa udziału jednostkowego: 70.0000
3/10
ID: 0000033419
Rok: 2020
Autorzy: Agnieszka Wierzchosławska
Tytuł: Dyscyplina w przedszkolu - wspólne ustalanie zasad czy narzędzie do kierowania grupą?
W: Edukacja jutra : zróżnicowane obszary rozwoju edukacji instytucjonalnej / red. Aleksandra Kamińska-Małek, Piotr Oleśniewicz.
Adres wydawniczy: Warszawa : Akademia Sztuki Wojennej, 2020
Strony: 157-167
ISBN: 978-83-7523-779-5
Charakt. formalna: RZP
Typ dokumentu wg PBN: peer-reviewed (PUBLIKACJA RECENZOWANA); chapter-in-a-book (ROZDZIAŁ W KSIĄŻCE)
Język publikacji: POL
Punktacja całkowita MNiSW: 20.000
Punktacja przeliczeniowa MNiSW: 20.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Wierzchosławska Agnieszka (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-6642-2156
Data rejestracji opisu: 2020-09-30, 13:18
Link do rekordu monografii:

Dziedzina nauk społecznych : pedagogika ; wartość punktowa: 20.0000
rozdział monografii naukowej ; suma udziałów jednostkowych: 1.0000
Wierzchosławska Agnieszka (liczba N) ; udział jednostkowy: 1.0000 ; wartość punktowa udziału jednostkowego: 20.0000
4/10
ID: 0000030980
Rok: 2019
Autorzy: Agnieszka Wierzchosławska
Tytuł: Rola czasu wolnego w życiu dziecka w wieku przedszkolnym
W: Edukacja jutra. Unowocześnianie procesów wychowania i kształcenia na różnych szczeblach edukacji szkolnej / red. Aleksandra Kamińska, Piotr Oleśniewicz.
Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwo Akademii Sztuki Wojennej, 2019
Strony: 51-63
ISBN: 978-83-7523-717-7
Charakt. formalna: RZP
Typ dokumentu wg PBN: chapter-in-a-book (ROZDZIAŁ W KSIĄŻCE); peer-reviewed (PUBLIKACJA RECENZOWANA)
Język publikacji: POL
Punktacja całkowita MNiSW: 20.000
Punktacja przeliczeniowa MNiSW: 20.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Wierzchosławska Agnieszka (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-6642-2156
Data rejestracji opisu: 2019-07-05, 10:56
Link do rekordu monografii:

Dziedzina nauk społecznych : pedagogika ; wartość punktowa: 20.0000
rozdział monografii naukowej ; suma udziałów jednostkowych: 1.0000
Wierzchosławska Agnieszka (liczba N) ; udział jednostkowy: 1.0000 ; wartość punktowa udziału jednostkowego: 20.0000
5/10
ID: 0000029713
Rok: 2018
Autorzy: Agnieszka Wierzchosławska
Tytuł: Aktywne uczenie się języka obcego metodą Storyline w przedszkolu
Źródło: Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna - 2018, T. 6, nr 2, s. 209-217
p-ISSN: 2353-7140
Charakt. formalna: AP
Typ dokumentu wg PBN: original-article (ORYGINALNY ARTYKUŁ NAUKOWY)
Język publikacji: POL
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Wierzchosławska Agnieszka (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-6642-2156
Data rejestracji opisu: 2019-01-30, 14:11
open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED
open-access-licence: OTHER
open-access-release-time: AT_PUBLICATION
open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
6/10
ID: 0000028027
Rok: 2018
Autorzy: Agnieszka Wierzchosławska
Tytuł: Nauczanie multisensoryczne w przedszkolu wraz z przykładami ćwiczeń
Źródło: Języki Obce w Szkole - 2018, nr 1, s. 48-50
p-ISSN: 0446-7965
Charakt. formalna: AP
Typ dokumentu wg PBN: original-article (ORYGINALNY ARTYKUŁ NAUKOWY)
Język publikacji: POL
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Wierzchosławska Agnieszka (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-6642-2156
Data rejestracji opisu: 2018-06-04, 12:57
open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED
open-access-licence: OTHER
open-access-release-time: AT_PUBLICATION
open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
7/10
ID: 0000029189
Rok: 2018
Autorzy: Agnieszka Wierzchosławska
Tytuł: Quel temps fait-il? Scenariusz zajęć j. francuskiego o pogodzie dla dzieci w wieku wczesnoszkolnym
Źródło: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce - 2018, Vol. 13, no 2, pp. 197-201
p-ISSN: 1896-2327 e-ISSN: 2353-7787
Charakt. formalna: VP
Typ dokumentu wg PBN: others-noncitable (Inne o charakterze niecytowalnym)
Język publikacji: POL
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Wierzchosławska Agnieszka (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-6642-2156
Data rejestracji opisu: 2018-12-05, 09:10
open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED
open-access-licence: CC-BY-ND
open-access-release-time: AT_PUBLICATION
open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
8/10
ID: 0000028026
Rok: 2018
Autorzy: Agnieszka Wierzchosławska
Tytuł: The Good Start Method for English - odpowiednik Metody Dobrego Startu w nauczaniu języka angielskiego
Źródło: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce - 2018, Vol. 13, no 1, pp. 211-220
p-ISSN: 1896-2327 e-ISSN: 2353-7787
Charakt. formalna: AP
Typ dokumentu wg PBN: original-article (ORYGINALNY ARTYKUŁ NAUKOWY)
Język publikacji: POL
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Wierzchosławska Agnieszka (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-6642-2156
Data rejestracji opisu: 2018-06-04, 12:40
open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED
open-access-licence: CC-BY-NC-ND
open-access-release-time: AT_PUBLICATION
open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
DOI:
9/10
ID: 0000026833
Rok: 2017
Autorzy: Agnieszka Wierzchosławska
Tytuł: Do Francji przez zabawę
Źródło: Języki Obce w Szkole - 2017, nr 2, s. 108-110
p-ISSN: 0446-7965
Charakt. formalna: VP
Typ dokumentu wg PBN: others-noncitable (Inne o charakterze niecytowalnym)
Język publikacji: POL
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Wierzchosławska Agnieszka (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-6642-2156
Data rejestracji opisu: 2018-01-04, 13:28
open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED
open-access-licence: OTHER
open-access-release-time: AT_PUBLICATION
open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
10/10
ID: 0000026834
Rok: 2017
Autorzy: Agnieszka Wierzchosławska
Tytuł: Je suis artiste! - scenariusz lekcji
Źródło: Języki Obce w Szkole - 2017, nr 3, s. 114-116
p-ISSN: 0446-7965
Charakt. formalna: VP
Typ dokumentu wg PBN: others-noncitable (Inne o charakterze niecytowalnym)
Język publikacji: POL
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Wierzchosławska Agnieszka (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-6642-2156
Data rejestracji opisu: 2018-01-04, 13:31
open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED
open-access-licence: OTHER
open-access-release-time: AT_PUBLICATION
open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
  Wyświetl ponownie stosując format:
Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka UKW