logo UKW

Baza Dorobku Naukowego Pracowników UKW




Zapytanie: SZYMCZAK JOANNA
Liczba odnalezionych rekordów: 41



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Pobierz BibTeX | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/41
ID: 0000038651
Rok: 2023
Autorzy: Joanna Szymczak, Adam Mroczkowski
Tytuł: The specificity of teacher reflectivity in early education teachers - a study report
Źródło: Problemy Wczesnej Edukacji - 2023, T. 56, nr 1, s. 122-135
p-ISSN: 1734-1582 e-ISSN: 2451-2230
Charakt. formalna: AP
Typ dokumentu wg PBN: original-article (ORYGINALNY ARTYKUŁ NAUKOWY)
Język publikacji: ENG
Punktacja całkowita MNiSW: 70.000
Punktacja przeliczeniowa MNiSW: 70.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Szymczak Joanna (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-5755-5790, Mroczkowski Adam (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-4011-6134
Data rejestracji opisu: 2023-10-12, 09:24
open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED
open-access-licence: CC-BY
open-access-release-time: AT_PUBLICATION
open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
DOI:

Dziedzina nauk społecznych : pedagogika ; wartość punktowa: 70.0000
artykuł naukowy ; suma udziałów jednostkowych: 1.0000
Szymczak Joanna (liczba N) ; udział jednostkowy: 0.5000 ; wartość punktowa udziału jednostkowego: 35.0000
Mroczkowski Adam (liczba N) ; udział jednostkowy: 0.5000 ; wartość punktowa udziału jednostkowego: 35.0000
2/41
ID: 0000038489
Rok: 2023
Autorzy: Joanna Szymczak
Tytuł: Znaczenie uczenia się w codzienności (przed)szkolnej "z" innymi i "od" innych dla profesjonalnej samorealizacji nauczyciela
Źródło: Roczniki Pedagogiczne - 2023, T. 15, nr 2, s. 131-145
p-ISSN: 2080-850X e-ISSN: 2544-5243
Charakt. formalna: AP
Typ dokumentu wg PBN: original-article (ORYGINALNY ARTYKUŁ NAUKOWY)
Język publikacji: POL
Punktacja całkowita MNiSW: 100.000
Punktacja przeliczeniowa MNiSW: 100.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Szymczak Joanna (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-5755-5790
Data rejestracji opisu: 2023-09-04, 14:53
open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED
open-access-licence: CC-BY-NC-ND
open-access-release-time: AT_PUBLICATION
open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
DOI:

Dziedzina nauk społecznych : pedagogika ; wartość punktowa: 100.0000
artykuł naukowy ; suma udziałów jednostkowych: 1.0000
Szymczak Joanna (liczba N) ; udział jednostkowy: 1.0000 ; wartość punktowa udziału jednostkowego: 100.0000
3/41
ID: 0000038129
Rok: 2022
Autorzy: Joanna Szymczak, Magdalena Kolber
Tytuł: Szanse i wyzwania wielokulturowego środowiska uczenia się - sprawozdanie z konferencji pt. "Ukraiński uczeń w polskim systemie edukacji. Jak pomóc nauczycielom tworzyć wielokulturowe środowisko uczenia się?"
Źródło: Parezja. Czasopismo Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN - 2022, nr 1 (17), s. 153-156
p-ISSN: 2353-7914
Charakt. formalna: VP
Typ dokumentu wg PBN: account (Sprawozdanie)
Język publikacji: POL
Praca afiliowana przez UKW
Koszt opublikowania: 0.00
Autorzy: Szymczak Joanna (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-5755-5790, Kolber Magdalena (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-8227-5475
Data rejestracji opisu: 2023-04-26, 10:06
open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED
open-access-licence: OTHER
open-access-release-time: AT_PUBLICATION
open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
DOI:
4/41
ID: 0000033503
Rok: 2020
Autorzy: Joanna Szymczak
Tytuł: Wokół kategorii innowacji w edukacji. Sprawozdanie z Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej Kultura Innowacji w Edukacji
Źródło: Forum Oświatowe - 2020, Vol. 32, nr 1 (63), s. 149-153
p-ISSN: 0867-0323 e-ISSN: 2450-3452
Charakt. formalna: VP
Typ dokumentu wg PBN: others-noncitable (Inne o charakterze niecytowalnym)
Język publikacji: POL
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Szymczak Joanna (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-5755-5790
Data rejestracji opisu: 2020-10-12, 10:27
open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED
open-access-licence: CC-BY-SA
open-access-release-time: AT_PUBLICATION
open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
DOI:
5/41
ID: 0000032963
Rok: 2020
Autorzy: Joanna Szymczak
Tytuł: Zabawa narracyjna jako strategia sprzyjająca autentycznemu uczeniu się dzieci
Źródło: Problemy Wczesnej Edukacji - 2020, nr 1 (48), s. 40-50
p-ISSN: 1734-1582 e-ISSN: 2451-2230
Charakt. formalna: AP
Typ dokumentu wg PBN: original-article (ORYGINALNY ARTYKUŁ NAUKOWY)
Język publikacji: POL
Punktacja całkowita MNiSW: 40.000
Punktacja przeliczeniowa MNiSW: 40.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Szymczak Joanna (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-5755-5790
Data rejestracji opisu: 2020-06-23, 11:04
open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED
open-access-licence: CC-BY-SA
open-access-release-time: AT_PUBLICATION
open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
DOI:

Dziedzina nauk społecznych : pedagogika ; wartość punktowa: 40.0000
artykuł naukowy ; suma udziałów jednostkowych: 1.0000
Szymczak Joanna (liczba N) ; udział jednostkowy: 1.0000 ; wartość punktowa udziału jednostkowego: 40.0000
6/41
ID: 0000033502
Rok: 2020
Autorzy: Joanna Szymczak
Tytuł: "Dobre?" (nie)przygotowanie do prowadzenia projektu w jakościowej orientacji badawczej - namysł nad doświadczanymi trudnościami i dylematami
Źródło: Forum Oświatowe - 2020, Vol. 30, nr 1 (63), s. 25-35
p-ISSN: 0867-0323 e-ISSN: 2450-3452
Charakt. formalna: AP
Typ dokumentu wg PBN: original-article (ORYGINALNY ARTYKUŁ NAUKOWY)
Język publikacji: POL
Punktacja całkowita MNiSW: 40.000
Punktacja przeliczeniowa MNiSW: 40.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Szymczak Joanna (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-5755-5790
Data rejestracji opisu: 2020-10-12, 10:19
open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED
open-access-licence: CC-BY-SA
open-access-release-time: AT_PUBLICATION
open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
DOI:

Dziedzina nauk społecznych : pedagogika ; wartość punktowa: 40.0000
artykuł naukowy ; suma udziałów jednostkowych: 1.0000
Szymczak Joanna (liczba N) ; udział jednostkowy: 1.0000 ; wartość punktowa udziału jednostkowego: 40.0000
7/41
ID: 0000029374
Rok: 2018
Autorzy: Joanna Szymczak
Tytuł: AnAlySE jako narzędzie stymulujące rozwój refleksyjności i refleksji nauczyciela dotyczącej codzienności szkolnej
Źródło: Problemy Wczesnej Edukacji - 2018, nr 3, s. 103-112
p-ISSN: 1734-1582 e-ISSN: 2451-2230
Charakt. formalna: AP
Typ dokumentu wg PBN: original-article (ORYGINALNY ARTYKUŁ NAUKOWY)
Język publikacji: POL
Punktacja całkowita MNiSW: 14.000
Punktacja przeliczeniowa MNiSW: 14.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Szymczak Joanna (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-5755-5790
Data rejestracji opisu: 2018-12-21, 15:38
open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED
open-access-licence: CC-BY-SA
open-access-release-time: AT_PUBLICATION
open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
DOI:

Dziedzina nauk społecznych : pedagogika ; wartość punktowa: 14.0000
artykuł naukowy ; suma udziałów jednostkowych: 1.0000
Szymczak Joanna (liczba N) ; udział jednostkowy: 1.0000 ; wartość punktowa udziału jednostkowego: 14.0000
8/41
ID: 0000029923
Rok: 2018
Autorzy: Joanna Szymczak
Tytuł: Znaczenie koncepcji teoretycznych dla projektowania modelu rozwijania refleksyjności i refleksji nauczycieli
W: Wokół edukacji polonistycznej : diagnozy - dylematy - propozycje / red. Beata Jarosz, Izabela Puchala, Judyta Wakulak.
Adres wydawniczy: Lublin : Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, 2018
Strony: 39-51
ISBN: 978-83-227-9128-8
Liczba arkuszy: 0,5
Charakt. formalna: RZP
Typ dokumentu wg PBN: chapter-in-a-book (ROZDZIAŁ W KSIĄŻCE); peer-reviewed (PUBLIKACJA RECENZOWANA)
Język publikacji: POL
Punktacja całkowita MNiSW: 20.000
Punktacja przeliczeniowa MNiSW: 20.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Szymczak Joanna (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-5755-5790
Data rejestracji opisu: 2019-02-22, 13:59
Link do rekordu monografii:

Dziedzina nauk społecznych : pedagogika ; wartość punktowa: 20.0000
rozdział monografii naukowej ; suma udziałów jednostkowych: 1.0000
Szymczak Joanna (liczba N) ; udział jednostkowy: 1.0000 ; wartość punktowa udziału jednostkowego: 20.0000
9/41
ID: 0000026763
Rok: 2017
Autorzy: Joanna Szymczak
Tytuł: Co się dzieje w umysłach nauczycieli, kiedy myślą o pracy z uczniami?
Źródło: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja - 2017, T. 20, nr 3 (79), s. 117-130
p-ISSN: 1505-8808
Charakt. formalna: AP
Typ dokumentu wg PBN: original-article (ORYGINALNY ARTYKUŁ NAUKOWY)
Język publikacji: POL
Punktacja całkowita MNiSW: 10.000
Punktacja przeliczeniowa MNiSW: 10.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Szymczak Joanna (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-5755-5790
Data rejestracji opisu: 2017-12-15, 10:35
open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED
open-access-licence: CC-BY-SA
open-access-release-time: AT_PUBLICATION
open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Repozytorium UKW:

Dziedzina nauk społecznych : pedagogika ; wartość punktowa: 10.0000
artykuł naukowy ; suma udziałów jednostkowych: 1.0000
Szymczak Joanna (liczba N) ; udział jednostkowy: 1.0000 ; wartość punktowa udziału jednostkowego: 10.0000
10/41
ID: 0000027017
Rok: 2017
Autorzy: Pentti Hakkarainen, Milda Bredikyte, Monika Skeryte-Kazlauskiene, Jarmo Lounassalo, Ewa Filipiak, Ewa Lemańska-Lewandowska, Małgorzata Karwasz, Joanna Szymczak
Tytuł: Narrative Environments for Play and Learning (NEPL) : guidelines for kindergarten and school teachers working with 3-8 year old children
Adres wydawniczy: Bydgoszcz : Wydawnictwo Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego, 2017. - 68 s.
ISBN: 978-83-8018-148-9
Liczba arkuszy: 3,5
Charakt. formalna: KZ
Typ dokumentu wg PBN: others-noncitable (Inne o charakterze niecytowalnym)
Język publikacji: ENG
Praca bez afiliacji UKW
Autorzy: Hakkarainen Pentti (000) [ ], Bredikyte Milda (000) [ ], Skeryte-Kazlauskiene Monika (000) [ ], Lounassalo Jarmo (000) [ ], Filipiak Ewa (PED) [ ] orcid: 0000-0001-7883-6244, Lemańska-Lewandowska Ewa (PED) [ ] orcid: 0000-0001-5553-0568, Karwasz Małgorzata (PED) [ ] orcid: 0000-0003-3109-1438, Szymczak Joanna (PED) [ ] orcid: 0000-0002-5755-5790
Data rejestracji opisu: 2018-01-23, 11:17
11/41
ID: 0000027018
Rok: 2017
Autorzy: Pentti Hakkarainen, Milda Bredikyte, Monika Skeryte-Kazlauskiene, Jarmo Lounassalo, Ewa Filipiak, Ewa Lemańska-Lewandowska, Małgorzata Karwasz, Joanna Szymczak
Tytuł: Organizacja środowiska narracyjnego i uczenie się poprzez zabawę dzieci w wieku 3-8 lat (Projekt NEPL) : przewodnik dla nauczycieli przedszkoli i nauczania wczesnoszkolnego
Adres wydawniczy: Bydgoszcz : Wydawnictwo Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego, 2017. - 72 s.
ISBN: 978-83-8018-149-6
Liczba arkuszy: 3,5
Charakt. formalna: KP
Typ dokumentu wg PBN: others-noncitable (Inne o charakterze niecytowalnym)
Język publikacji: POL
Praca bez afiliacji UKW
Autorzy: Hakkarainen Pentti (000) [ ], Bredikyte Milda (000) [ ], Skeryte-Kazlauskiene Monika (000) [ ], Lounassalo Jarmo (000) [ ], Filipiak Ewa (PED) [ ] orcid: 0000-0001-7883-6244, Lemańska-Lewandowska Ewa (PED) [ ] orcid: 0000-0001-5553-0568, Karwasz Małgorzata (PED) [ ] orcid: 0000-0003-3109-1438, Szymczak Joanna (PED) [ ] orcid: 0000-0002-5755-5790
Data rejestracji opisu: 2018-01-23, 11:21
12/41
ID: 0000024732
Rok: 2017
Autorzy: Joanna Szymczak
Tytuł: Refleksja nauczycieli wczesnej edukacji dotycząca pracy z uczniami (w perspektywie badań rekonstrukcyjnych) : studium teoretyczno-metodologiczne
Adres wydawniczy: Bydgoszcz : Wydawnictwo Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego, 2017. - 254 s.
ISBN: 978-83-8018-104-5
Liczba arkuszy: 15
Charakt. formalna: KP
Typ dokumentu wg PBN: scholarly-monograph (MONOGRAFIA NAUKOWA); peer-reviewed (PUBLIKACJA RECENZOWANA)
Język publikacji: POL
Punktacja całkowita MNiSW: 120.000
Punktacja przeliczeniowa MNiSW: 120.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Szymczak Joanna (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-5755-5790
Data rejestracji opisu: 2017-03-17, 10:18

Dziedzina nauk społecznych : pedagogika ; wartość punktowa: 120.0000
monografia naukowa ; suma udziałów jednostkowych: 1.0000
Szymczak Joanna (liczba N) ; udział jednostkowy: 1.0000 ; wartość punktowa udziału jednostkowego: 120.0000
13/41
ID: 0000027428
Rok: 2017
Autorzy: Joanna Szymczak
Tytuł: Refleksyjność i refleksja perspektywy nauczycieli wczesnej edukacji - doniesienie z badań własnych
W: Codzienność jako wyzwanie edukacyjne. T. 2. Refleksyjność w codzienności edukacyjnej / red. Iwona Paszenda.
Adres wydawniczy: Wrocław : Instytut Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego, 2017
Strony: 233-243
ISBN: 978-83-62618-31-6
Liczba arkuszy: 0,5
Charakt. formalna: RZP
Typ dokumentu wg PBN: chapter-in-a-book (ROZDZIAŁ W KSIĄŻCE); peer-reviewed (PUBLIKACJA RECENZOWANA)
Język publikacji: POL
Punktacja całkowita MNiSW: 20.000
Punktacja przeliczeniowa MNiSW: 20.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Szymczak Joanna (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-5755-5790
Data rejestracji opisu: 2018-03-02, 12:15
Link do rekordu monografii:

Dziedzina nauk społecznych : pedagogika ; wartość punktowa: 20.0000
rozdział monografii naukowej ; suma udziałów jednostkowych: 1.0000
Szymczak Joanna (liczba N) ; udział jednostkowy: 1.0000 ; wartość punktowa udziału jednostkowego: 20.0000
14/41
ID: 0000026723
Rok: 2017
Autorzy: Joanna Szymczak
Tytuł: Typologia nauczycielskiej refleksji dotyczącej pracy z uczniami
Źródło: Problemy Wczesnej Edukacji - 2017, nr 3, s. 50-60
p-ISSN: 1734-1582 e-ISSN: 2451-2230
Charakt. formalna: AP
Typ dokumentu wg PBN: original-article (ORYGINALNY ARTYKUŁ NAUKOWY)
Język publikacji: POL
Punktacja całkowita MNiSW: 14.000
Punktacja przeliczeniowa MNiSW: 14.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Szymczak Joanna (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-5755-5790
Data rejestracji opisu: 2017-12-11, 09:48
open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED
open-access-licence: CC-BY-SA
open-access-release-time: AT_PUBLICATION
open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
DOI:

Dziedzina nauk społecznych : pedagogika ; wartość punktowa: 14.0000
artykuł naukowy ; suma udziałów jednostkowych: 1.0000
Szymczak Joanna (liczba N) ; udział jednostkowy: 1.0000 ; wartość punktowa udziału jednostkowego: 14.0000
15/41
ID: 0000021037
Rok: 2016
Autorzy: Joanna Szymczak
Tytuł: Bycie (stawanie się) badaczem gotowym do realizowania projektów badawczych "z" drugim człowiekiem
W: Doktoranckie doświadczenia i refleksje badawcze / red. Krystyna Heland-Kurzak, Marcin Szostakowski, Marta Trusewicz-Pasikowska.
Adres wydawniczy: Warszawa : Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej, 2016
Strony: 9-26
ISBN: 978-83-64953-36-1
Liczba arkuszy: 0,6
Charakt. formalna: RZP
Typ dokumentu wg PBN: chapter-in-a-book (ROZDZIAŁ W KSIĄŻCE); peer-reviewed (PUBLIKACJA RECENZOWANA)
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Szymczak Joanna (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-5755-5790
Data rejestracji opisu: 2016-06-01, 13:44
open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED
open-access-licence: CC-BY-NC
Link do rekordu monografii:
16/41
ID: 0000019538
Rok: 2015
Autorzy: Joanna Szymczak
Tytuł: (Współ)bycie/(współ)stawanie się refleksyjnym nauczycielem i uczniem. Portfolio oraz feedback jako strategie działania ku refleksyjności
W: Nauczanie rozwijające we wczesnej edukacji według Lwa S. Wygotskiego : od teorii do zmiany w praktyce / red. Ewa Filipiak.
Adres wydawniczy: Bydgoszcz : Agencja Reklamowo-Wydawnicza ArtStuDio, 2015
Strony: 181-201
ISBN: 978-83-942784-5-8
Liczba arkuszy: 1,0
Charakt. formalna: RZP
Typ dokumentu wg PBN: chapter-in-a-book (ROZDZIAŁ W KSIĄŻCE); peer-reviewed (PUBLIKACJA RECENZOWANA)
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Szymczak Joanna (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-5755-5790
Data rejestracji opisu: 2016-01-08, 11:17
open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED
open-access-licence: OTHER
open-access-release-time: AFTER_PUBLICATION
open-access-months: 1
open-access-article-mode: OPEN_REPOSITORY
Repozytorium UKW:
Link do rekordu monografii:
17/41
ID: 0000019540
Rok: 2015
Autorzy: Ewa Filipiak, Joanna Szymczak
Tytuł: Co rozwinęły zadania rozwojowe?
W: Model nauczania rozwijającego we wczesnej edukacji według Lwa S. Wygotskiego : gotowość studentów i nauczycieli : możliwości aplikacji / red. Ewa Filipiak, Ewa Lemańska-Lewandowska.
Adres wydawniczy: Bydgoszcz : Agencja Reklamowo-Wydawnicza ArtStuDio, 2015
Strony: 138-154
ISBN: 978-83-942784-4-1
Liczba arkuszy: 1,0
Charakt. formalna: RZP
Typ dokumentu wg PBN: chapter-in-a-book (ROZDZIAŁ W KSIĄŻCE); peer-reviewed (PUBLIKACJA RECENZOWANA)
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Filipiak Ewa (PED) [ * ] orcid: 0000-0001-7883-6244, Szymczak Joanna (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-5755-5790
Data rejestracji opisu: 2016-01-08, 13:10
open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED
open-access-licence: OTHER
open-access-release-time: AFTER_PUBLICATION
open-access-months: 1
open-access-article-mode: OPEN_REPOSITORY
Repozytorium UKW:
Link do rekordu monografii:
18/41
ID: 0000019543
Rok: 2015
Autorzy: Ewa Filipiak, Ewa Lemańska-Lewandowska, Joanna Szymczak
Tytuł: Feedback i jego rola w tworzeniu krytycznej przestrzeni i warunków dla prowadzenia konwersacji ułatwiającej nauczycielom rozumienie własnej praktyki edukacyjnej
W: Model nauczania rozwijającego we wczesnej edukacji według Lwa S. Wygotskiego : gotowość studentów i nauczycieli : możliwości aplikacji / red. Ewa Filipiak, Ewa Lemańska-Lewandowska.
Adres wydawniczy: Bydgoszcz : Agencja Reklamowo-Wydawnicza ArtStuDio, 2015
Strony: 167-184
ISBN: 978-83-942784-4-1
Liczba arkuszy: 0,5
Charakt. formalna: RZP
Typ dokumentu wg PBN: chapter-in-a-book (ROZDZIAŁ W KSIĄŻCE); peer-reviewed (PUBLIKACJA RECENZOWANA)
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Filipiak Ewa (PED) [ * ] orcid: 0000-0001-7883-6244, Lemańska-Lewandowska Ewa (PED) [ * ] orcid: 0000-0001-5553-0568, Szymczak Joanna (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-5755-5790
Data rejestracji opisu: 2016-01-08, 13:31
open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED
open-access-licence: OTHER
open-access-release-time: AFTER_PUBLICATION
open-access-months: 1
open-access-article-mode: OPEN_REPOSITORY
Repozytorium UKW:
Link do rekordu monografii:
19/41
ID: 0000018232
Rok: 2015
Autorzy: Joanna Szymczak
Tytuł: Model rozwijania refleksyjności u (przyszłych) nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej - założenia, istota, motywy konstruowania i nadawania mu wymiaru praktycznego
Źródło: Problemy Wczesnej Edukacji - 2015, nr 1 (28), s. 140-153
p-ISSN: 1734-1582
Charakt. formalna: AP
Typ dokumentu wg PBN: original-article (ORYGINALNY ARTYKUŁ NAUKOWY); peer-reviewed (PUBLIKACJA RECENZOWANA)
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 14.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Szymczak Joanna (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-5755-5790
Data rejestracji opisu: 2015-07-16, 10:58
open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED
open-access-licence: OTHER
open-access-release-time: AT_PUBLICATION
open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Repozytorium UKW:
20/41
ID: 0000019544
Rok: 2015
Autorzy: Adam Mroczkowski, Joanna Szymczak
Tytuł: Portfolio i e-portfolio i jego rola w dokumentowaniu codzienności edukacyjnej
W: Model nauczania rozwijającego we wczesnej edukacji według Lwa S. Wygotskiego : gotowość studentów i nauczycieli : możliwości aplikacji / red. Ewa Filipiak, Ewa Lemańska-Lewandowska.
Adres wydawniczy: Bydgoszcz : Agencja Reklamowo-Wydawnicza ArtStuDio, 2015
Strony: 185-192
ISBN: 978-83-942784-4-1
Liczba arkuszy: 0,5
Charakt. formalna: RZP
Typ dokumentu wg PBN: chapter-in-a-book (ROZDZIAŁ W KSIĄŻCE); peer-reviewed (PUBLIKACJA RECENZOWANA)
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Mroczkowski Adam (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-4011-6134, Szymczak Joanna (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-5755-5790
Data rejestracji opisu: 2016-01-08, 13:47
open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED
open-access-licence: OTHER
open-access-release-time: AFTER_PUBLICATION
open-access-months: 1
open-access-article-mode: OPEN_REPOSITORY
Repozytorium UKW:
Link do rekordu monografii:
21/41
ID: 0000019539
Rok: 2015
Autorzy: Joanna Szymczak
Tytuł: Refleksyjność
W: Model nauczania rozwijającego we wczesnej edukacji według Lwa S. Wygotskiego : gotowość studentów i nauczycieli : możliwości aplikacji / red. Ewa Filipiak, Ewa Lemańska-Lewandowska.
Adres wydawniczy: Bydgoszcz : Agencja Reklamowo-Wydawnicza ArtStuDio, 2015
Strony: 94-100
ISBN: 978-83-942784-4-1
Liczba arkuszy: 0,3
Charakt. formalna: RZP
Typ dokumentu wg PBN: chapter-in-a-book (ROZDZIAŁ W KSIĄŻCE); peer-reviewed (PUBLIKACJA RECENZOWANA)
Język publikacji: POL
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Szymczak Joanna (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-5755-5790
Data rejestracji opisu: 2016-01-08, 12:39
open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED
open-access-licence: OTHER
open-access-release-time: AFTER_PUBLICATION
open-access-months: 1
open-access-article-mode: OPEN_REPOSITORY
Repozytorium UKW:
Link do rekordu monografii:
22/41
ID: 0000019542
Rok: 2015
Autorzy: Małgorzata Karwasz, Joanna Szymczak
Tytuł: Trudności w realizacji założeń nauczania rozwijającego i wdrażania zadań rozwojowo-dydaktycznych
W: Model nauczania rozwijającego we wczesnej edukacji według Lwa S. Wygotskiego : gotowość studentów i nauczycieli : możliwości aplikacji / red. Ewa Filipiak, Ewa Lemańska-Lewandowska.
Adres wydawniczy: Bydgoszcz : Agencja Reklamowo-Wydawnicza ArtStuDio, 2015
Strony: 155-166
ISBN: 978-83-942784-4-1
Liczba arkuszy: 0,5
Charakt. formalna: RZP
Typ dokumentu wg PBN: chapter-in-a-book (ROZDZIAŁ W KSIĄŻCE); peer-reviewed (PUBLIKACJA RECENZOWANA)
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Karwasz Małgorzata (PED) [ * ] orcid: 0000-0003-3109-1438, Szymczak Joanna (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-5755-5790
Data rejestracji opisu: 2016-01-08, 13:21
open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED
open-access-licence: OTHER
open-access-release-time: AFTER_PUBLICATION
open-access-months: 1
open-access-article-mode: OPEN_REPOSITORY
Repozytorium UKW:
Link do rekordu monografii:
23/41
ID: 0000017996
Rok: 2014
Autorzy: Ewa Filipiak, Joanna Szymczak
Tytuł: Edukacja szkolna : środkowy wiek szkolny : wiek 8/9-11/12 lat
Adres wydawniczy: Warszawa : Instytut Badań Edukacyjnych, 2014. - 63 s. : il.
Seria: Niezbędnik Dobrego Nauczyciela. Seria 3, Edukacja w okresie dzieciństwa i dorastania ; t. 4
ISBN: 978-83-61693-83-3
Liczba arkuszy: 3,2
Charakt. formalna: KP
Typ dokumentu wg PBN: scholarly-textbook (Podręcznik akademicki/skrypt)
Język publikacji: POL
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Filipiak Ewa (PED) [ * ] orcid: 0000-0001-7883-6244, Szymczak Joanna (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-5755-5790
Data rejestracji opisu: 2015-06-05, 08:49
open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED
open-access-licence: OTHER
open-access-release-time: AT_PUBLICATION
open-access-article-mode: OPEN_REPOSITORY
Repozytorium UKW:
24/41
ID: 0000011409
Rok: 2012
Autorzy: Joanna Szymczak
Tytuł: Not only How? But also Why? The sspecificity and the significance of learning strategies for the development of both a teacher and a student
W: Teacher's subjective theories / E. Rangelová, A. Wiegerová, M. Szimethová.
Adres wydawniczy: Bratislava : Ewa Filipiak and collective, 2012
Strony: 27-48
ISBN: 978-80-89443-13-0
Charakt. formalna: RZZ
Typ dokumentu wg PBN: chapter-in-a-book (Rozdział w książce); peer-reviewed (Publikacja recenzowana)
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 5.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Szymczak Joanna (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-5755-5790
Data rejestracji opisu: 2013-06-14, 14:40
25/41
ID: 0000011680
Rok: 2012
Autorzy: Joanna Szymczak
Tytuł: Świadome i autentyczne uczestniczenie w procesie uczenia się : specyfika i znaczenie strategii uczenia się
Źródło: Forum Dydaktyczne. Przeszłość - Teraźniejszość - Przyszłość - 2012, nr 9/10, s. 133-149
p-ISSN: 1895-5509
Charakt. formalna: AP
Język publikacji: POL
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Szymczak Joanna (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-5755-5790
Data rejestracji opisu: 2013-12-12, 11:59
26/41
ID: 0000010269
Rok: 2011
Autorzy: Ewa Filipiak, Ewa Lemańska-Lewandowska, Joanna Szymczak
Tytuł: Analyza profesijnych cinnosti ucitelov v Polsku
Tytuł w wersji pol.: Aktualne problemy i trendy profesji nauczyciela edukacji elementarnej w teoretycznym i ustawowym kontekście w Republice Polskiej
W: Učitel' preprimárnej a primárnej edukácie : profesiografia v slovensko-česko-pol'skom výskume / red. Bronislava Kasáčová et al..
Adres wydawniczy: Banská Bystrica : Univerzita Mateja Bela, 2011
Strony: 285-315
ISBN: 978-80-557-0162
Charakt. formalna: RZP
Typ dokumentu wg PBN: chapter-in-a-book (Rozdział w książce); peer-reviewed (Publikacja recenzowana)
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Filipiak Ewa (PED) [ * ] orcid: 0000-0001-7883-6244, Lemańska-Lewandowska Ewa (PED) [ * ] orcid: 0000-0001-5553-0568, Szymczak Joanna (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-5755-5790
Data rejestracji opisu: 2012-06-30, 12:18
27/41
ID: 0000008578
Rok: 2010
Autorzy: Joanna Szymczak
Tytuł: Ze zdarzeniami krytycznymi w tle. Namysł nad refleksją w zawodzie nauczyciela
Źródło: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja - 2010, nr 4, s. 55-76
p-ISSN: 1505-8808
Charakt. formalna: AP
Typ dokumentu wg PBN: original-article (Oryginalny artykuł naukowy); peer-reviewed (Publikacja recenzowana)
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 10.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Szymczak Joanna (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-5755-5790
Data rejestracji opisu: 2011-11-09, 18:11
28/41
ID: 0000011234
Rok: 2009
Autorzy: Joanna Szymczak
Tytuł: Bycie (stawanie się) refleksyjnym nauczycielem. Perspektywa socjokulturowa
Źródło: Forum Dydaktyczne. Przeszłość - Teraźniejszość - Przyszłość - 2009, nr 5/6, s. 50-58
p-ISSN: 1895-5509
Charakt. formalna: AP
Język publikacji: POL
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Szymczak Joanna (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-5755-5790
Data rejestracji opisu: 2013-05-15, 15:22
29/41
ID: 0000011670
Rok: 2009
Autorzy: Joanna Szymczak
Tytuł: XXII letnia Szkoła Młodych Pedagogów : Tleń, 15-20 września 2008 roku
Źródło: Edukacja. Studia, Badania, Innowacje - 2009, nr 1 (105), s. 129-132
p-ISSN: 0239-6858
Charakt. formalna: VP
Typ dokumentu wg PBN: account (Sprawozdanie)
Język publikacji: POL
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Szymczak Joanna (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-5755-5790
Data rejestracji opisu: 2013-12-12, 08:53
30/41
ID: 0000011701
Rok: 2009
Autorzy: Joanna Szymczak
Tytuł: Zdarzenia krytyczne w nauczaniu jako egzemplifikacja permanentnej pracy nauczyciela nad własną osobą
W: Edukacja a praca / pod red. R. Borzyszkowskiej, E. Lemańskiej-Lewandowskiej, P. P. Grzybowskiego.
Adres wydawniczy: Bydgoszcz : Wydawnictwo Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego, 2009
Seria: Zeszyty Naukowe Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN ; 13
Strony: 82-92
ISBN: 978-83-7096-711-6
Charakt. formalna: RZP
Typ dokumentu wg PBN: chapter-in-a-book (Rozdział w książce); peer-reviewed (Publikacja recenzowana)
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Szymczak Joanna (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-5755-5790
Data rejestracji opisu: 2013-12-13, 11:45
Repozytorium UKW:
31/41
ID: 0000006475
Rok: 2008
Autorzy: Joanna Szymczak
Tytuł: "Mówić jakoś każdy może - szkoła mówić Ci pomoże?" : istota mówienia w procesie nauczania - uczenia się oraz blokady rozwoju mówienia w szkole
Źródło: Forum Dydaktyczne. Przeszłość - Teraźniejszość - Przyszłość - 2008, nr 3/4, s. 27-34
p-ISSN: 1895-5509
Charakt. formalna: AP
Język publikacji: POL
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Szymczak Joanna (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-5755-5790
Data rejestracji opisu: 2009-03-16, 16:41
32/41
ID: 0000006474
Rok: 2008
Autorzy: Joanna Szymczak
Tytuł: Nauczyciel nie jest sam : implikacje strategii opracowywania tekstu w pracy nauczyciela
Źródło: Forum Dydaktyczne. Przeszłość - Teraźniejszość - Przyszłość - 2008, nr 3-4, s. 35-40
p-ISSN: 1895-5509
Charakt. formalna: AP
Język publikacji: POL
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Szymczak Joanna (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-5755-5790
Data rejestracji opisu: 2009-03-16, 16:36
33/41
ID: 0000006456
Rok: 2008
Autorzy: Joanna Szymczak
Tytuł: Zdarzenia krytyczne w edukacji - namysł "nad" - refleksja o tym jak dzieci uczą się i myślą w perspektywie pedagogii C. Freneta
W: Rozwijanie zdolności uczenia się : wybrane konteksty i problemy / pod red. E. Filipiak.
Adres wydawniczy: Bydgoszcz : Wydawnictwo Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego, 2008
Strony: 123-134
ISBN: 978-83-7096-671-3
Uwagi: Bibliogr.
Charakt. formalna: RZP
Typ dokumentu wg PBN: chapter-in-a-book (Rozdział w książce); peer-reviewed (Publikacja recenzowana)
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 3.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Szymczak Joanna (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-5755-5790
Data rejestracji opisu: 2009-03-11, 16:00
34/41
ID: 0000011691
Rok: 2007
Autorzy: Joanna Szymczak
Tytuł: O nauczycielu słów kilka... czyli wyjątkowość osoby nauczyciela
Źródło: Forum Dydaktyczne. Przeszłość - Teraźniejszość - Przyszłość - 2007, nr 2, s. 36-44
p-ISSN: 1895-5509
Charakt. formalna: AP
Język publikacji: POL
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Szymczak Joanna (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-5755-5790
Data rejestracji opisu: 2013-12-13, 09:53
35/41
ID: 0000011692
Rok: 2007
Autorzy: Marika Lewandowska, Joanna Szymczak, Krzysztof Rębacz
Tytuł: Z wizytą w Varbackaskolan
Źródło: Forum Dydaktyczne. Przeszłość - Teraźniejszość - Przyszłość - 2007, nr 2, s. 45-46
p-ISSN: 1895-5509
Charakt. formalna: AP
Język publikacji: POL
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Lewandowska Marika (000) [ ], Szymczak Joanna (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-5755-5790, Rębacz Krzysztof (000) [ ]
Data rejestracji opisu: 2013-12-13, 10:01
36/41
ID: 0000011690
Rok: 2007
Autorzy: Joanna Szymczak
Tytuł: Zdarzenia krytyczne jako element codziennej praktyki zawodowej nauczyciela
Źródło: Forum Dydaktyczne. Przeszłość - Teraźniejszość - Przyszłość - 2007, nr 2, s. 52-59
p-ISSN: 1895-5509
Charakt. formalna: AP
Język publikacji: POL
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Szymczak Joanna (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-5755-5790
Data rejestracji opisu: 2013-12-13, 09:33
37/41
ID: 0000011699
Rok: 2005
Autorzy: Joanna Szymczak
Tytuł: Autoprezentacja a praca
Źródło: Forum Dydaktyczne. Przeszłość - Teraźniejszość - Przyszłość - 2005, nr 0, s. 28
Charakt. formalna: AP
Język publikacji: POL
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Szymczak Joanna (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-5755-5790
Data rejestracji opisu: 2013-12-13, 11:30
38/41
ID: 0000011695
Rok: 2005
Autorzy: Joanna Szymczak
Tytuł: Bardzo ważna kwestia - nauczanie pojęć
Źródło: Forum Dydaktyczne. Przeszłość - Teraźniejszość - Przyszłość - 2005, nr 0, s. 20-22
Charakt. formalna: AP
Język publikacji: POL
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Szymczak Joanna (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-5755-5790
Data rejestracji opisu: 2013-12-13, 10:29
39/41
ID: 0000011694
Rok: 2005
Autorzy: Joanna Szymczak
Tytuł: Próba interpretacji wybranych tekstów z "Gawęd Mateusza" Celestyna Freineta
Źródło: Forum Dydaktyczne. Przeszłość - Teraźniejszość - Przyszłość - 2005, nr 1, s. 31-36
Charakt. formalna: AP
Język publikacji: POL
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Szymczak Joanna (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-5755-5790
Data rejestracji opisu: 2013-12-13, 10:26
40/41
ID: 0000011696
Rok: 2005
Autorzy: Joanna Szymczak
Tytuł: Przez zabawę do wiedzy, czyli o wartości edukacyjnej interaktywnej wystawy "Magia czy rzeczywistość - cuda nauki i techniki"
Źródło: Forum Dydaktyczne. Przeszłość - Teraźniejszość - Przyszłość - 2005, nr 0, s. 26-27
Charakt. formalna: AP
Język publikacji: POL
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Szymczak Joanna (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-5755-5790
Data rejestracji opisu: 2013-12-13, 10:33
41/41
ID: 0000011693
Rok: 2005
Autorzy: Joanna Szymczak
Tytuł: Techniki pedagogiczne Celestyna freineta - interpretacja graficzna
Źródło: Forum Dydaktyczne. Przeszłość - Teraźniejszość - Przyszłość - 2005, nr 1, s. 27-30
Charakt. formalna: AP
Język publikacji: POL
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Szymczak Joanna (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-5755-5790
Data rejestracji opisu: 2013-12-13, 10:20
  Wyświetl ponownie stosując format:
Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka UKW