logo UKW

Baza Dorobku Naukowego Pracowników UKW




Zapytanie: SPYCHALSKA-STASIAK JUSTYNA
Liczba odnalezionych rekordów: 18



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Pobierz BibTeX | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/18
ID: 0000037835
Rok: 2022
Autorzy: Justyna Spychalska-Stasiak
Tytuł: Majsterkowanie (z) bricolage. Rekonstrukcja wybranych założeń filozoficzno-metodologicznych koncepcji Joe L. Kincheloe
Źródło: Kultura i edukacja - 2022, nr 3, s. 17-37
p-ISSN: 1230-266X
Charakt. formalna: AP
Typ dokumentu wg PBN: original-article (ORYGINALNY ARTYKUŁ NAUKOWY)
Język publikacji: POL
Punktacja całkowita MEiN: 40.000
Punktacja przeliczeniowa MEiN: 40.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Spychalska-Stasiak Justyna (PED) [ * ] orcid: 0000-0001-7870-7469
Data rejestracji opisu: 2023-01-18, 10:45
open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED
open-access-licence: CC-BY-NC-ND
open-access-release-time: AT_PUBLICATION
open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
DOI:

Dziedzina nauk społecznych : pedagogika ; wartość punktowa: 40.0000
artykuł naukowy ; suma udziałów jednostkowych: 1.0000
Spychalska-Stasiak Justyna (liczba N) ; udział jednostkowy: 1.0000 ; wartość punktowa udziału jednostkowego: 40.0000
2/18
ID: 0000034201
Rok: 2021
Autorzy: Helena Ostrowicka, Justyna Spychalska-Stasiak
Tytuł: From the Editors. Critically with Foucault: Anarchaeology of Education and Public Spaces
Źródło: Qualitative Sociology Review - 2021, Vol. 17, iss. 1, pp. 6-11
p-ISSN: 1733-8077
Charakt. formalna: AP
Typ dokumentu wg PBN: original-article (ORYGINALNY ARTYKUŁ NAUKOWY)
Język publikacji: ENG
Punktacja całkowita MEiN: 70.000
Punktacja przeliczeniowa MEiN: 70.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Ostrowicka Helena (PED) [ * ] orcid: 0000-0003-2500-9581, Spychalska-Stasiak Justyna (PED) [ * ] orcid: 0000-0001-7870-7469
Data rejestracji opisu: 2021-02-04, 10:39
Inne bazy podające opis: Scopus
open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED
open-access-licence: CC-BY-NC-ND
open-access-release-time: AT_PUBLICATION
open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
DOI:

Dziedzina nauk społecznych : pedagogika ; wartość punktowa: 70.0000
artykuł naukowy ; suma udziałów jednostkowych: 1.0000
Ostrowicka Helena (liczba N) ; udział jednostkowy: 0.5000 ; wartość punktowa udziału jednostkowego: 35.0000
Spychalska-Stasiak Justyna (liczba N) ; udział jednostkowy: 0.5000 ; wartość punktowa udziału jednostkowego: 35.0000
3/18
ID: 0000033341
Rok: 2020
Autorzy: Justyna Spychalska-Stasiak
Tytuł: "Bricolage" in Scientific Research Practice: An Attempt at Grasping the Meaning of the Concept
Źródło: Kultura i edukacja - 2020, nr 2 (128), s. 113-136
p-ISSN: 1230-266X
Charakt. formalna: AP
Typ dokumentu wg PBN: original-article (ORYGINALNY ARTYKUŁ NAUKOWY)
Język publikacji: ENG
Punktacja całkowita MEiN: 40.000
Punktacja przeliczeniowa MEiN: 40.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Spychalska-Stasiak Justyna (PED) [ * ] orcid: 0000-0001-7870-7469
Data rejestracji opisu: 2020-09-22, 12:10
DOI:

Dziedzina nauk społecznych : pedagogika ; wartość punktowa: 40.0000
artykuł naukowy ; suma udziałów jednostkowych: 1.0000
Spychalska-Stasiak Justyna (liczba N) ; udział jednostkowy: 1.0000 ; wartość punktowa udziału jednostkowego: 40.0000
4/18
ID: 0000033847
Rok: 2020
Autorzy: Justyna Spychalska-Stasiak, Helena Ostrowicka
Tytuł: Continuity and Change: The Academic Teacher-Student Relationships in the Discourse on the Higher Education Reform in Poland
Źródło: Qualitative Report - 2020, Vol. 25, no 13, pp. 31-55
p-ISSN: 1052-0147 e-ISSN: 2160-3715
Charakt. formalna: AZ
Typ dokumentu wg PBN: original-article (ORYGINALNY ARTYKUŁ NAUKOWY)
Język publikacji: ENG
Punktacja całkowita MEiN: 70.000
Punktacja przeliczeniowa MEiN: 70.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Spychalska-Stasiak Justyna (PED) [ * ] orcid: 0000-0001-7870-7469, Ostrowicka Helena (PED) [ * ] orcid: 0000-0003-2500-9581
Data rejestracji opisu: 2020-12-09, 13:13
open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED
open-access-licence: CC-BY-NC-SA
open-access-release-time: AT_PUBLICATION
open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Adres url:

Dziedzina nauk społecznych : pedagogika ; wartość punktowa: 70.0000
artykuł naukowy ; suma udziałów jednostkowych: 1.0000
Spychalska-Stasiak Justyna (liczba N) ; udział jednostkowy: 0.5000 ; wartość punktowa udziału jednostkowego: 35.0000
Ostrowicka Helena (liczba N) ; udział jednostkowy: 0.5000 ; wartość punktowa udziału jednostkowego: 35.0000
5/18
ID: 0000032527
Rok: 2020
Autorzy: Helena Ostrowicka, Justyna Spychalska-Stasiak, Łukasz Stankiewicz
Tytuł: The Dispositif of the University Reform : The Higher Education Policy Discourse in Poland
Adres wydawniczy: London : Routledge, 2020. - 156 s.
ISBN: 978-0-367-18980-8
Charakt. formalna: KZ
Typ dokumentu wg PBN: peer-reviewed (PUBLIKACJA RECENZOWANA); scholarly-monograph (MONOGRAFIA NAUKOWA)
Język publikacji: ENG
Punktacja całkowita MEiN: 300.000
Punktacja przeliczeniowa MEiN: 300.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Ostrowicka Helena (PED) [ * ] orcid: 0000-0003-2500-9581, Spychalska-Stasiak Justyna (PED) [ * ] orcid: 0000-0001-7870-7469, Stankiewicz Łukasz (000) [ ] orcid: 0000-0002-4767-8877
Data rejestracji opisu: 2020-02-26, 08:17
Inne bazy podające opis: Scopus
DOI:

Dziedzina nauk społecznych : pedagogika ; wartość punktowa: 300.0000
monografia naukowa ; suma udziałów jednostkowych: 1.0000
Ostrowicka Helena (liczba N) ; udział jednostkowy: 0.5000 ; wartość punktowa udziału jednostkowego: 150.0000
Spychalska-Stasiak Justyna (liczba N) ; udział jednostkowy: 0.5000 ; wartość punktowa udziału jednostkowego: 150.0000
6/18
ID: 0000036840
Rok: 2020
Autorzy: Justyna Spychalska-Stasiak
Tytuł: The Relativisation of University. Deliberations on Academic Freedom of Expression in Light of the Reform of Science and Higher Education
Źródło: Filozofia Edukacji - 2020, T. 2, nr 1, s. 35-54
p-ISSN: 2657-988X
Charakt. formalna: AP
Typ dokumentu wg PBN: original-article (ORYGINALNY ARTYKUŁ NAUKOWY)
Język publikacji: POL
Punktacja całkowita MEiN: 5.000
Punktacja przeliczeniowa MEiN: 5.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Spychalska-Stasiak Justyna (PED) [ * ] orcid: 0000-0001-7870-7469
Data rejestracji opisu: 2022-05-31, 15:02
DOI:

Dziedzina nauk społecznych : pedagogika ; wartość punktowa: 5.0000
artykuł naukowy ; suma udziałów jednostkowych: 1.0000
Spychalska-Stasiak Justyna (liczba N) ; udział jednostkowy: 1.0000 ; wartość punktowa udziału jednostkowego: 5.0000
7/18
ID: 0000031287
Rok: 2019
Autorzy: Helena Ostrowicka, Justyna Spychalska-Stasiak, Łukasz Stankiewicz, Dominik Chomik, Tomasz Falkowski, Aleksandra Rzyska
Tytuł: Dyskursywny obraz reformy szkolnictwa wyższego w Polsce 2011-2014
Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2019. - 228 s.
ISBN: 978-83-01207-71-7
Charakt. formalna: KP
Typ dokumentu wg PBN: scholarly-monograph (MONOGRAFIA NAUKOWA); peer-reviewed (PUBLIKACJA RECENZOWANA)
Język publikacji: POL
Punktacja całkowita MEiN: 120.000
Punktacja przeliczeniowa MEiN: 84.852
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Ostrowicka Helena (PED) [ * ] orcid: 0000-0003-2500-9581, Spychalska-Stasiak Justyna (PED) [ * ] orcid: 0000-0001-7870-7469, Stankiewicz Łukasz (000) [ ] orcid: 0000-0002-4767-8877, Chomik Dominik (000) [ ], Falkowski Tomasz (000) [ ], Rzyska Aleksandra (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-7504-7757
Data rejestracji opisu: 2019-09-24, 12:14

Dziedzina nauk społecznych : pedagogika ; wartość punktowa: 84.8520
monografia naukowa ; suma udziałów jednostkowych: 0.7071
Ostrowicka Helena (liczba N) ; udział jednostkowy: 0.2357 ; wartość punktowa udziału jednostkowego: 28.2840
Spychalska-Stasiak Justyna (liczba N) ; udział jednostkowy: 0.2357 ; wartość punktowa udziału jednostkowego: 28.2840
Rzyska Aleksandra (liczba N) ; udział jednostkowy: 0.2357 ; wartość punktowa udziału jednostkowego: 28.2840
8/18
ID: 0000029384
Rok: 2018
Autorzy: Helena Ostrowicka, Justyna Spychalska-Stasiak
Tytuł: Disciplining the Disciplined? 'Culture of Confession' in Academic Discourse in Poland
Źródło: Filosofija. Sociologija - 2018, Vol. 29, no 4, pp. 314-326
p-ISSN: 0235-7186 e-ISSN: 2424-4546
Charakt. formalna: AZ
Typ dokumentu wg PBN: original-article (ORYGINALNY ARTYKUŁ NAUKOWY)
Język publikacji: ENG
Wskaźnik Impact Factor ISI: 0.403
Punktacja całkowita MEiN: 15.000
Punktacja przeliczeniowa MEiN: 15.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Ostrowicka Helena (PED) [ * ] orcid: 0000-0003-2500-9581, Spychalska-Stasiak Justyna (PED) [ * ] orcid: 0000-0001-7870-7469
Data rejestracji opisu: 2019-01-02, 09:30
Inne bazy podające opis: Scopus
open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED
open-access-licence: OTHER
open-access-release-time: AT_PUBLICATION
open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
DOI:

Dziedzina nauk społecznych : pedagogika ; wartość punktowa: 15.0000
artykuł naukowy ; suma udziałów jednostkowych: 1.0000
Ostrowicka Helena (liczba N) ; udział jednostkowy: 0.5000 ; wartość punktowa udziału jednostkowego: 7.5000
Spychalska-Stasiak Justyna (liczba N) ; udział jednostkowy: 0.5000 ; wartość punktowa udziału jednostkowego: 7.5000
9/18
ID: 0000028554
Rok: 2017
Autorzy: Justyna Spychalska-Stasiak
Tytuł: Na tropie dyskursu traumy w metodologicznej samowiedzy pedagogicznej
Źródło: Kultura - Społeczeństwo - Edukacja - 2017, nr 2 (12), s. 245-272
p-ISSN: 2300-0422
Charakt. formalna: AP
Typ dokumentu wg PBN: original-article (ORYGINALNY ARTYKUŁ NAUKOWY)
Język publikacji: POL
Punktacja całkowita MEiN: 10.000
Punktacja przeliczeniowa MEiN: 10.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Spychalska-Stasiak Justyna (PED) [ * ] orcid: 0000-0001-7870-7469
Data rejestracji opisu: 2018-09-10, 14:13
Adres url:

Dziedzina nauk społecznych : pedagogika ; wartość punktowa: 10.0000
artykuł naukowy ; suma udziałów jednostkowych: 1.0000
Spychalska-Stasiak Justyna (liczba N) ; udział jednostkowy: 1.0000 ; wartość punktowa udziału jednostkowego: 10.0000
10/18
ID: 0000025580
Rok: 2017
Autorzy: Helena Ostrowicka, Justyna Spychalska-Stasiak
Tytuł: Uodpowiedzialnianie akademii - formacje wiedzy i władza parametryzacji w dyskursie akademickim
Źródło: Nauka i Szkolnictwo Wyższe - 2017, nr 1, s. 105-131
p-ISSN: 1231-0298
Charakt. formalna: AP
Typ dokumentu wg PBN: original-article (ORYGINALNY ARTYKUŁ NAUKOWY); peer-reviewed (PUBLIKACJA RECENZOWANA)
Język publikacji: POL
Punktacja całkowita MEiN: 6.000
Punktacja przeliczeniowa MEiN: 6.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Ostrowicka Helena (PED) [ * ] orcid: 0000-0003-2500-9581, Spychalska-Stasiak Justyna (PED) [ * ] orcid: 0000-0001-7870-7469
Data rejestracji opisu: 2017-06-26, 13:25
open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED
open-access-licence: CC-BY-NC-ND
open-access-release-time: AT_PUBLICATION
open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
DOI:

Dziedzina nauk społecznych : pedagogika ; wartość punktowa: 6.0000
artykuł naukowy ; suma udziałów jednostkowych: 1.0000
Ostrowicka Helena (liczba N) ; udział jednostkowy: 0.5000 ; wartość punktowa udziału jednostkowego: 3.0000
Spychalska-Stasiak Justyna (liczba N) ; udział jednostkowy: 0.5000 ; wartość punktowa udziału jednostkowego: 3.0000
11/18
ID: 0000021624
Rok: 2016
Autorzy: Justyna Spychalska-Stasiak
Tytuł: Rodzina i płeć w krzywym zwierciadle tożsamości rodzaju
Źródło: Przegląd Pedagogiczny - 2016, nr 1, s. 9-16
p-ISSN: 1897-6557
Charakt. formalna: AP
Typ dokumentu wg PBN: original-article (ORYGINALNY ARTYKUŁ NAUKOWY); peer-reviewed (PUBLIKACJA RECENZOWANA)
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 8.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Spychalska-Stasiak Justyna (PED) [ * ] orcid: 0000-0001-7870-7469
Data rejestracji opisu: 2016-08-25, 14:06
open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED
open-access-licence: OTHER
open-access-release-time: AT_PUBLICATION
open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Repozytorium UKW:
12/18
ID: 0000011964
Rok: 2010
Autorzy: Żaneta Freund, Justyna Spychalska-Stasiak
Tytuł: Wielość sposobów "bycia wychowawcą" wobec wielości oczekiwań społecznych : czyli o tożsamościowej kondycji wychowawcy
W: O wychowawcach i wychowaniu : perspektywa myślenia pedagogicznego / red. E. Kubiak-Szymborska.
Adres wydawniczy: Bydgoszcz : Wydawnictwo Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego, 2010
Strony: 163-173
ISBN: 978-83-7096-768-0
Charakt. formalna: RZP
Typ dokumentu wg PBN: chapter-in-a-book (Rozdział w książce); peer-reviewed (Publikacja recenzowana)
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Freund Żaneta (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-8044-2022, Spychalska-Stasiak Justyna (PED) [ ] orcid: 0000-0001-7870-7469
Data rejestracji opisu: 2014-01-15, 13:40

13/18
ID: 0000033350
Rok: 2009
Autorzy: Justyna Spychalska-Stasiak
Tytuł: Konstruowanie wiedzy naukowej o fenomenie ludzkiej płci
Źródło: Przegląd Pedagogiczny - 2009, nr 2, s. 44-66
p-ISSN: 1897-6557
Charakt. formalna: AP
Typ dokumentu wg PBN: original-article (ORYGINALNY ARTYKUŁ NAUKOWY)
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 2.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Spychalska-Stasiak Justyna (PED) [ * ] orcid: 0000-0001-7870-7469
Data rejestracji opisu: 2020-09-24, 09:11
Repozytorium UKW:
14/18
ID: 0000011456
Rok: 2009
Autorzy: Justyna Spychalska-Stasiak
Tytuł: Rodzaj czy płeć kulturowa? Gender w polskich naukach społecznych
Źródło: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja - 2009, nr 4, s. 43-56
p-ISSN: 1505-8808
Charakt. formalna: AP
Typ dokumentu wg PBN: original-article (Oryginalny artykuł naukowy); peer-reviewed (Publikacja recenzowana)
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 10.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Spychalska-Stasiak Justyna (PED) [ * ] orcid: 0000-0001-7870-7469
Data rejestracji opisu: 2013-06-16, 11:23
15/18
ID: 0000033351
Rok: 2008
Autorzy: Justyna Spychalska-Stasiak
Tytuł: Boys Adrift: The Five Factors Driving the Growing Epidemic of Unmotivated Boys and Underachieving Young Men / Leonard Sax.- New York 2007
Źródło: Przegląd Pedagogiczny - 2008, nr 2, s. 142-145
p-ISSN: 1897-6557
Charakt. formalna: RCP
Typ dokumentu wg PBN: others-noncitable (Inne o charakterze niecytowalnym)
Język publikacji: POL
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Spychalska-Stasiak Justyna (PED) [ * ] orcid: 0000-0001-7870-7469
Data rejestracji opisu: 2020-09-24, 09:21
Repozytorium UKW:
16/18
ID: 0000006637
Rok: 2008
Autorzy: Justyna Spychalska-Stasiak, Magdalena Grabowska
Tytuł: Międzypokoleniowa transmisja postaw wobec seksualności
Źródło: Polskie Forum Psychologiczne - 2008, T. 13, nr 2, 166-179
p-ISSN: 1642-1043
Charakt. formalna: AP
Typ dokumentu wg PBN: original-article (Oryginalny artykuł naukowy); peer-reviewed (Publikacja recenzowana)
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 9.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Spychalska-Stasiak Justyna (PED) [ * ] orcid: 0000-0001-7870-7469, Grabowska Magdalena (PSYC) [ * ] orcid: 0000-0001-7186-9959
Data rejestracji opisu: 2009-04-29, 14:28
Repozytorium UKW:
17/18
ID: 0000033352
Rok: 2008
Autorzy: Justyna Spychalska-Stasiak
Tytuł: O stereotypie kobiecości z perspektywy płci kulturowej
Źródło: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja - 2008, T. 42, nr 2, s. 89-107
p-ISSN: 1505-8808 e-ISSN: 2450-3428
Charakt. formalna: AP
Typ dokumentu wg PBN: original-article (ORYGINALNY ARTYKUŁ NAUKOWY)
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 10.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Spychalska-Stasiak Justyna (PED) [ * ] orcid: 0000-0001-7870-7469
Data rejestracji opisu: 2020-09-24, 09:36
18/18
ID: 0000033353
Rok: 2007
Autorzy: Justyna Stasiak
Tytuł: Transmisja międzypokoleniowa postaw wobec seksualności
Źródło: Przegląd Pedagogiczny - 2007, nr 1, s. 151-168
p-ISSN: 1897-6557
Charakt. formalna: AP
Typ dokumentu wg PBN: original-article (ORYGINALNY ARTYKUŁ NAUKOWY)
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 2.000
Praca bez afiliacji UKW
Autorzy: Spychalska-Stasiak Justyna (000) [ ] orcid: 0000-0001-7870-7469
Data rejestracji opisu: 2020-09-24, 10:16
Repozytorium UKW:
  Wyświetl ponownie stosując format:
Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka UKW