logo UKW

Baza Dorobku Naukowego Pracowników UKW




Zapytanie: SKREFSRUD THOR-ANDRé
Liczba odnalezionych rekordów: 1



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Pobierz BibTeX | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/1
ID: 0000038601
Rok: 2023
Autorzy: Ann-Cathrin Faldet, Thor-André Skrefsrud, Hege Merete Somby
Tytuł: Laring i et Vygotsky-perspektiv : Muligheter og konsekvenser for opplaringen / red. Ann-Cathrin Faldet, Thor-André Skrefsrud, Hege Merete Somby
Adres wydawniczy: Oslo : Cappelen Damm Akademisk, 2023. - 245 s.
ISBN: 9788202811501
Charakt. formalna: RDZ
Typ dokumentu wg PBN: peer-reviewed (PUBLIKACJA RECENZOWANA); scholarly-monograph (MONOGRAFIA NAUKOWA)
Język publikacji: NOR
Praca bez afiliacji UKW
Autorzy: Faldet Ann-Cathrin, editor (000) [ ], Skrefsrud Thor-André, editor (000) [ ], Somby Hege Merete, editor (000) [ ], Filipiak Ewa, chapter author (PED) [ * ] orcid: 0000-0001-7883-6244
Data rejestracji opisu: 2023-10-02, 13:44
open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED
open-access-licence: CC-BY
open-access-release-time: AFTER_PUBLICATION
open-access-article-mode: OPEN_REPOSITORY
DOI:
Link do rekordu monografii:
* Filipiak Ewa : From the abstract to the concrete: Creating conditions for the development of theoretical thinking in children in early education ; 85-101 / rek. : 0000038602
  Wyświetl ponownie stosując format:
Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka UKW