logo UKW

Baza Dorobku Naukowego Pracowników UKW




Zapytanie: RZYSKA ALEKSANDRA
Liczba odnalezionych rekordów: 15



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Pobierz BibTeX | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/15
ID: 0000038628
Rok: 2023
Autorzy: Aleksandra Rzyska
Tytuł: Everything flows... On the role of knowledge sources and the signi? cance of comparative research in the modern world
Źródło: Studia z Teorii Wychowania - 2023, T. 13, nr 3, s. 303-317
p-ISSN: 2083-0998 e-ISSN: 2719-4078
Charakt. formalna: AP
Typ dokumentu wg PBN: original-article (ORYGINALNY ARTYKUŁ NAUKOWY)
Język publikacji: ENG
Punktacja całkowita MEiN: 100.000
Punktacja przeliczeniowa MEiN: 100.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Rzyska Aleksandra (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-7504-7757
Data rejestracji opisu: 2023-10-06, 13:50
open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED
open-access-licence: CC-BY-ND
open-access-release-time: AT_PUBLICATION
open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
DOI:

Dziedzina nauk społecznych : pedagogika ; wartość punktowa: 100.0000
artykuł naukowy ; suma udziałów jednostkowych: 1.0000
Rzyska Aleksandra (liczba N) ; udział jednostkowy: 1.0000 ; wartość punktowa udziału jednostkowego: 100.0000
2/15
ID: 0000038272
Rok: 2022
Autorzy: Aleksandra Rzyska
Tytuł: Framing Analysis - Possibilities of Use in Studies of Media Discourse on Higher Education
Źródło: Przegląd Badań Edukacyjnych - 2022, nr 40, s. 89-109
p-ISSN: 1895-4308
Charakt. formalna: AP
Typ dokumentu wg PBN: original-article (ORYGINALNY ARTYKUŁ NAUKOWY)
Język publikacji: ENG
Punktacja całkowita MEiN: 100.000
Punktacja przeliczeniowa MEiN: 100.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Rzyska Aleksandra (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-7504-7757
Data rejestracji opisu: 2023-06-12, 11:24
open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED
open-access-licence: CC-BY-ND
open-access-release-time: AT_PUBLICATION
open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
DOI:

Dziedzina nauk społecznych : pedagogika ; wartość punktowa: 100.0000
artykuł naukowy ; suma udziałów jednostkowych: 1.0000
Rzyska Aleksandra (liczba N) ; udział jednostkowy: 1.0000 ; wartość punktowa udziału jednostkowego: 100.0000
3/15
ID: 0000037626
Rok: 2022
Autorzy: Aleksandra Rzyska
Tytuł: Kształcenie uniwersyteckie w medialnym dyskursie wokół Ustawy 2.0
W: Uniwersytet - raport z rubieży / red. Anna Murawska, Paula Wiażewicz-Wójtowicz.
Adres wydawniczy: Szczecin : Uniwersytet Szczeciński, 2022
Strony: 114-116
ISBN: 978-83-7972-557-1
Charakt. formalna: RZP
Typ dokumentu wg PBN: chapter-in-a-book (ROZDZIAŁ W KSIĄŻCE)
Język publikacji: POL
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Rzyska Aleksandra (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-7504-7757
Data rejestracji opisu: 2022-12-12, 15:59
open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED
open-access-licence: CC-BY-SA
open-access-release-time: AFTER_PUBLICATION
open-access-months: 0
open-access-article-mode: OPEN_REPOSITORY
Link do rekordu monografii:
4/15
ID: 0000036234
Rok: 2021
Autorzy: Aleksandra Rzyska
Tytuł: Reprezentacje uniwersytetu w dyskursie prasowym
Adres wydawniczy: Bydgoszcz : Wydawnictwo Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego, 2021. - 258 s.
ISBN: 978-83-8018-475-6
Charakt. formalna: KP
Typ dokumentu wg PBN: scholarly-monograph (MONOGRAFIA NAUKOWA); peer-reviewed (PUBLIKACJA RECENZOWANA)
Język publikacji: POL
Punktacja całkowita MEiN: 120.000
Punktacja przeliczeniowa MEiN: 120.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Rzyska Aleksandra (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-7504-7757
Data rejestracji opisu: 2021-12-29, 10:33

Dziedzina nauk społecznych : pedagogika ; wartość punktowa: 120.0000
monografia naukowa ; suma udziałów jednostkowych: 1.0000
Rzyska Aleksandra (liczba N) ; udział jednostkowy: 1.0000 ; wartość punktowa udziału jednostkowego: 120.0000
5/15
ID: 0000034243
Rok: 2020
Autorzy: Maciej Jabłoński, Aleksandra Rzyska
Tytuł: Medialne reprezentacje osób z (niepełno)sprawnością: normalizacja i dyskursy naprawcze
Źródło: Niepełnosprawność i Rehabilitacja - 2020, nr 3, s. 4-6
p-ISSN: 1642-1981
Charakt. formalna: AP
Typ dokumentu wg PBN: original-article (ORYGINALNY ARTYKUŁ NAUKOWY)
Język publikacji: POL
Punktacja całkowita MEiN: 70.000
Punktacja przeliczeniowa MEiN: 70.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Jabłoński Maciej (PED) [ * ] orcid: 0000-0001-9831-4750, Rzyska Aleksandra (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-7504-7757
Data rejestracji opisu: 2021-02-12, 09:06

Dziedzina nauk społecznych : pedagogika ; wartość punktowa: 70.0000
artykuł naukowy ; suma udziałów jednostkowych: 1.0000
Jabłoński Maciej (liczba N) ; udział jednostkowy: 0.5000 ; wartość punktowa udziału jednostkowego: 35.0000
Rzyska Aleksandra (liczba N) ; udział jednostkowy: 0.5000 ; wartość punktowa udziału jednostkowego: 35.0000
6/15
ID: 0000031287
Rok: 2019
Autorzy: Helena Ostrowicka, Justyna Spychalska-Stasiak, Łukasz Stankiewicz, Dominik Chomik, Tomasz Falkowski, Aleksandra Rzyska
Tytuł: Dyskursywny obraz reformy szkolnictwa wyższego w Polsce 2011-2014
Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2019. - 228 s.
ISBN: 978-83-01207-71-7
Charakt. formalna: KP
Typ dokumentu wg PBN: scholarly-monograph (MONOGRAFIA NAUKOWA); peer-reviewed (PUBLIKACJA RECENZOWANA)
Język publikacji: POL
Punktacja całkowita MEiN: 120.000
Punktacja przeliczeniowa MEiN: 84.852
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Ostrowicka Helena (PED) [ * ] orcid: 0000-0003-2500-9581, Spychalska-Stasiak Justyna (PED) [ * ] orcid: 0000-0001-7870-7469, Stankiewicz Łukasz (000) [ ] orcid: 0000-0002-4767-8877, Chomik Dominik (000) [ ], Falkowski Tomasz (000) [ ], Rzyska Aleksandra (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-7504-7757
Data rejestracji opisu: 2019-09-24, 12:14

Dziedzina nauk społecznych : pedagogika ; wartość punktowa: 84.8520
monografia naukowa ; suma udziałów jednostkowych: 0.7071
Ostrowicka Helena (liczba N) ; udział jednostkowy: 0.2357 ; wartość punktowa udziału jednostkowego: 28.2840
Spychalska-Stasiak Justyna (liczba N) ; udział jednostkowy: 0.2357 ; wartość punktowa udziału jednostkowego: 28.2840
Rzyska Aleksandra (liczba N) ; udział jednostkowy: 0.2357 ; wartość punktowa udziału jednostkowego: 28.2840
7/15
ID: 0000028828
Rok: 2018
Autorzy: Aleksandra Rzyska
Tytuł: "Framing analysis" z perspektywy pedagogicznej - w stronę edukacji medialnej
Źródło: Przegląd Badań Edukacyjnych - 2018, Vol. 1, no 26, pp. 215-236
p-ISSN: 1895-4308 e-ISSN: 2392-1544
Charakt. formalna: AP
Typ dokumentu wg PBN: original-article (ORYGINALNY ARTYKUŁ NAUKOWY)
Język publikacji: POL
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Rzyska Aleksandra (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-7504-7757
Data rejestracji opisu: 2018-10-15, 14:07
open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED
open-access-licence: CC-BY-ND
open-access-release-time: AT_PUBLICATION
open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
DOI:
8/15
ID: 0000028843
Rok: 2018
Autorzy: Aleksandra Rzyska
Tytuł: Framing w badaniach szkolnictwa wyższego - przegląd międzynarodowych periodyków naukowych
Źródło: Nauka i Szkolnictwo Wyższe - 2018, nr 1 (51), s. 117-139
p-ISSN: 1231-0298
Charakt. formalna: AP
Typ dokumentu wg PBN: original-article (ORYGINALNY ARTYKUŁ NAUKOWY)
Język publikacji: POL
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Rzyska Aleksandra (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-7504-7757
Data rejestracji opisu: 2018-10-16, 11:34
open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED
open-access-licence: CC-BY-NC-ND
open-access-release-time: AT_PUBLICATION
open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
DOI:
9/15
ID: 0000029373
Rok: 2018
Autorzy: Aleksandra Rzyska
Tytuł: Pedagogiczny wymiar badań dyskursu prasowego
Źródło: Przegląd Pedagogiczny - 2018, nr 1, s. 82-99
p-ISSN: 1897-6557
Charakt. formalna: AP
Typ dokumentu wg PBN: original-article (ORYGINALNY ARTYKUŁ NAUKOWY)
Język publikacji: POL
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Rzyska Aleksandra (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-7504-7757
Data rejestracji opisu: 2018-12-21, 13:59
open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED
open-access-licence: OTHER
open-access-release-time: AT_PUBLICATION
open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Repozytorium UKW:
10/15
ID: 0000028555
Rok: 2017
Autorzy: Aleksandra Rzyska
Tytuł: Sprawozdanie z Ogólnopolskiego Seminarium Naukowego "Dyskurs edukacyjny w ujęciu interdyscyplinarnym. Warsztaty Analizy Dyskursu", Bydgoszcz, 7-8 listopada 2016 roku
Źródło: Kultura - Społeczeństwo - Edukacja - 2017, nr 2 (12), s. 407-410
p-ISSN: 2300-0422
Charakt. formalna: VP
Typ dokumentu wg PBN: others-noncitable (Inne o charakterze niecytowalnym); account (Sprawozdanie)
Język publikacji: POL
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Rzyska Aleksandra (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-7504-7757
Data rejestracji opisu: 2018-09-10, 14:15
11/15
ID: 0000023287
Rok: 2016
Autorzy: Helena Ostrowicka, Aleksandra Rzyska
Tytuł: Racjonalny strach? O pedagogii lęku w dyskursie publicznym
Źródło: Forum Oświatowe - 2016, Vol. 28, no 1, pp. 181-198
p-ISSN: 0867-0323 e-ISSN: 2450-3452
Charakt. formalna: AP
Typ dokumentu wg PBN: original-article (ORYGINALNY ARTYKUŁ NAUKOWY); peer-reviewed (PUBLIKACJA RECENZOWANA)
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 12.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Ostrowicka Helena (PED) [ * ] orcid: 0000-0003-2500-9581, Rzyska Aleksandra (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-7504-7757
Data rejestracji opisu: 2017-01-03, 15:54
open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED
open-access-licence: CC-BY-SA
open-access-release-time: AT_PUBLICATION
open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Adres url:
12/15
ID: 0000018220
Rok: 2014
Autorzy: Aleksandra Rzyska
Tytuł: Jaka edukacja wobec kryzysu kultury? Między ideologią a filozofią osobistych znaczeń
Źródło: Przegląd Pedagogiczny - 2014, nr 2, s. 267-274
p-ISSN: 1897-6557
Charakt. formalna: AP
Typ dokumentu wg PBN: original-article (ORYGINALNY ARTYKUŁ NAUKOWY); peer-reviewed (PUBLIKACJA RECENZOWANA)
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 8.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Rzyska Aleksandra (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-7504-7757
Data rejestracji opisu: 2015-07-15, 12:57
open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED
open-access-licence: OTHER
open-access-release-time: AT_PUBLICATION
open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Repozytorium UKW:
13/15
ID: 0000018197
Rok: 2013
Autorzy: Aleksandra Rzyska
Tytuł: Typy dyskursów o młodzieży w badaniach pedagogicznych
Źródło: Studia z Teorii Wychowania - 2013, T. IV, nr 2 (7), s. 124-160
p-ISSN: 2083-0998
Charakt. formalna: AP
Typ dokumentu wg PBN: original-article (ORYGINALNY ARTYKUŁ NAUKOWY); peer-reviewed (PUBLIKACJA RECENZOWANA)
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 8.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Rzyska Aleksandra (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-7504-7757
Data rejestracji opisu: 2015-07-14, 14:15
14/15
ID: 0000030545
Rok: 2011
Autorzy: Aleksandra Rzyska
Tytuł: Oblicza Paidei w humanistyce. Czytanie tekstów kulturowych dla pedagogiki
W: Kolaż w myśleniu ped@gogicznym : inkantacje studenckie / red. Monika Jaworska-Witkowska, Maciej Natanek.
Adres wydawniczy: Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2011
Strony: 161-190
ISBN: 978-83-7780-148-2
Charakt. formalna: RZP
Typ dokumentu wg PBN: chapter-in-a-book (Rozdział w książce); peer-reviewed (Publikacja recenzowana)
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Rzyska Aleksandra (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-7504-7757
Data rejestracji opisu: 2019-05-13, 10:11
15/15
ID: 0000030546
Rok: 2011
Autorzy: Aleksandra Rzyska
Tytuł: Odwrócony tryb narracji, czyli jak tropi(ć) olśnienie
W: Kolaż w myśleniu ped@gogicznym : inkantacje studenckie / red. Monika Jaworska-Witkowska, Maciej Natanek.
Adres wydawniczy: Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2011
Strony: 309-330
ISBN: 978-83-7780-148-2
Charakt. formalna: RZP
Typ dokumentu wg PBN: chapter-in-a-book (Rozdział w książce); peer-reviewed (Publikacja recenzowana)
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Rzyska Aleksandra (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-7504-7757
Data rejestracji opisu: 2019-05-13, 10:13
  Wyświetl ponownie stosując format:
Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka UKW