logo UKW

Baza Dorobku Naukowego Pracowników UKW




Zapytanie: POTORSKA ALICJA
Liczba odnalezionych rekordów: 6



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Pobierz BibTeX | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/6
ID: 0000033636
Rok: 2020
Autorzy: Alicja Potorska
Tytuł: Worksheet for Observing the Effects of Development in the Scope of Autonomy in 2- to 3-year-old Children (WOA)
Źródło: Przegląd Pedagogiczny - 2020, nr 1, s. 294-317
p-ISSN: 1897-6557
Charakt. formalna: AP
Typ dokumentu wg PBN: original-article (ORYGINALNY ARTYKUŁ NAUKOWY)
Język publikacji: POL
Punktacja całkowita MNiSW: 40.000
Punktacja przeliczeniowa MNiSW: 40.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Potorska Alicja (PED) [ * ] orcid: 0000-0001-8866-196X
Data rejestracji opisu: 2020-11-06, 14:41
DOI:

Dziedzina nauk społecznych : pedagogika ; wartość punktowa: 40.0000
artykuł naukowy ; suma udziałów jednostkowych: 1.0000
Potorska Alicja (liczba N) ; udział jednostkowy: 1.0000 ; wartość punktowa udziału jednostkowego: 40.0000
2/6
ID: 0000030729
Rok: 2019
Autorzy: Maria Deptuła, Alicja Potorska, Szymon Borsich
Tytuł: Ranna profilaktika problem psihosocial'nogo razvitku i rizikovnoï povedinki ditej ta molodi
Tytuł w wersji pol.: Wyd. 2
Adres wydawniczy: Bydgoszcz : Wydawnictwo Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego, 2019. - 158 s.
ISBN: 978-83-8018-258-5
Charakt. formalna: KZ
Typ dokumentu wg PBN: scholarly-monograph (MONOGRAFIA NAUKOWA)
Język publikacji: UKR
Praca bez afiliacji UKW
Autorzy: Deptuła Maria (PED) [ ] orcid: 0000-0003-3888-7623, Potorska Alicja (PED) [ ] orcid: 0000-0001-8866-196X, Borsich Szymon (PED) [ ] orcid: 0000-0001-9635-7087
Data rejestracji opisu: 2019-05-31, 11:46
Repozytorium UKW:
3/6
ID: 0000029478
Rok: 2018
Autorzy: Maria Deptuła, Alicja Potorska, Szymon Borsich
Tytuł: Wczesna profilaktyka problemów w rozwoju psychospołecznym i ryzykownych zachowań dzieci i młodzieży
Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2018. - 150 s.
ISBN: 978-83-01-20377-1
Liczba arkuszy: 10
Charakt. formalna: KP
Typ dokumentu wg PBN: scholarly-monograph (MONOGRAFIA NAUKOWA); peer-reviewed (PUBLIKACJA RECENZOWANA)
Język publikacji: POL
Punktacja całkowita MNiSW: 120.000
Punktacja przeliczeniowa MNiSW: 97.980
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Deptuła Maria (PED) [ * ] orcid: 0000-0003-3888-7623, Potorska Alicja (PED) [ * ] orcid: 0000-0001-8866-196X, Borsich Szymon (PED) [ * ] orcid: 0000-0001-9635-7087
Data rejestracji opisu: 2019-01-09, 10:52
open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED
open-access-licence: OTHER
open-access-release-time: AT_PUBLICATION
open-access-article-mode: OPEN_REPOSITORY
Repozytorium UKW:

Dziedzina nauk społecznych : pedagogika ; wartość punktowa: 97.9800
monografia naukowa ; suma udziałów jednostkowych: 0.8166
Deptuła Maria (liczba N) ; udział jednostkowy: 0.4083 ; wartość punktowa udziału jednostkowego: 48.9900
Potorska Alicja (liczba N) ; udział jednostkowy: 0.4083 ; wartość punktowa udziału jednostkowego: 48.9900
4/6
ID: 0000025726
Rok: 2017
Autorzy: Alicja Potorska
Tytuł: Application of action research methodology in the process of developing tools and solutions used in social practice in the field of the social exclusion phenomenon
Źródło: Journal of Education Culture and Society - 2017, no 1, pp. 167-180
p-ISSN: 2081-1640
Charakt. formalna: AP
Typ dokumentu wg PBN: original-article (ORYGINALNY ARTYKUŁ NAUKOWY); peer-reviewed (PUBLIKACJA RECENZOWANA)
Język publikacji: ENG
Punktacja całkowita MNiSW: 13.000
Punktacja przeliczeniowa MNiSW: 13.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Potorska Alicja (PED) [ * ] orcid: 0000-0001-8866-196X
Data rejestracji opisu: 2017-07-24, 10:07
open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED
open-access-licence: CC-BY
open-access-release-time: AT_PUBLICATION
open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
DOI:

Dziedzina nauk społecznych : pedagogika ; wartość punktowa: 13.0000
artykuł naukowy ; suma udziałów jednostkowych: 1.0000
Potorska Alicja (liczba N) ; udział jednostkowy: 1.0000 ; wartość punktowa udziału jednostkowego: 13.0000
5/6
ID: 0000024100
Rok: 2016
Autorzy: Alicja Potorska
Tytuł: Przegląd narzędzi do badania kontekstu rozwoju dzieci do lat trzech
Źródło: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja - 2016, T. 19, nr 4, s. 115-136
p-ISSN: 1505-8808
Charakt. formalna: AP
Typ dokumentu wg PBN: original-article (ORYGINALNY ARTYKUŁ NAUKOWY); peer-reviewed (PUBLIKACJA RECENZOWANA)
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 10.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Potorska Alicja (PED) [ * ] orcid: 0000-0001-8866-196X
Data rejestracji opisu: 2017-02-09, 11:52
open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED
open-access-licence: CC-BY-SA
open-access-release-time: AT_PUBLICATION
open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Repozytorium UKW:
6/6
ID: 0000018720
Rok: 2015
Autorzy: Alicja Konikiewicz
Tytuł: Psychospołeczne warunki rozwoju młodzieży wychowującej się w rodzinach niepełnych. Analiza danych i ich wykorzystywanie w pracy pedagoga
Źródło: Kultura i edukacja - 2015, nr 1 (107), s. 247-264
p-ISSN: 1230-266X
Charakt. formalna: AP
Typ dokumentu wg PBN: original-article (ORYGINALNY ARTYKUŁ NAUKOWY)
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 12.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Potorska Alicja (PED) [ * ] orcid: 0000-0001-8866-196X
Data rejestracji opisu: 2015-09-23, 13:14
  Wyświetl ponownie stosując format:
Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka UKW