logo UKW

Baza Dorobku Naukowego Pracowników UKW




Zapytanie: KOSZ-SZUMSKA JUSTYNA
Liczba odnalezionych rekordów: 13



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Pobierz BibTeX | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/13
ID: 0000038654
Rok: 2023
Autorzy: Justyna Kosz-Szumska
Tytuł: Między oczekiwaniami a rzeczywistością - perspektywa zawodowa kandydatów do zawodu i początkujących nauczycieli wczesnej edukacji
Źródło: Problemy Wczesnej Edukacji - 2023, T. 56, nr 1, s. 136-148
p-ISSN: 1734-1582 e-ISSN: 2451-2230
Charakt. formalna: AP
Typ dokumentu wg PBN: original-article (ORYGINALNY ARTYKUŁ NAUKOWY)
Język publikacji: POL
Punktacja całkowita MNiSW: 70.000
Punktacja przeliczeniowa MNiSW: 70.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Kosz-Szumska Justyna (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-9295-9184
Data rejestracji opisu: 2023-10-13, 09:27
open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED
open-access-licence: CC-BY
open-access-release-time: AT_PUBLICATION
open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
DOI:

Dziedzina nauk społecznych : pedagogika ; wartość punktowa: 70.0000
artykuł naukowy ; suma udziałów jednostkowych: 1.0000
Kosz-Szumska Justyna (liczba N) ; udział jednostkowy: 1.0000 ; wartość punktowa udziału jednostkowego: 70.0000
2/13
ID: 0000037655
Rok: 2022
Autorzy: Justyna Kosz-Szumska
Tytuł: Praktykowanie mindfulness jako przestrzeń dla kształtowania wartości witalnych i hedonistycznych u dzieci w młodszym wieku szkolnym
Źródło: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce - 2022, T. 17, nr 4, s. 109-126
p-ISSN: 1896-2327 e-ISSN: 2353-7787
Charakt. formalna: AP
Typ dokumentu wg PBN: original-article (ORYGINALNY ARTYKUŁ NAUKOWY)
Język publikacji: POL
Punktacja całkowita MNiSW: 70.000
Punktacja przeliczeniowa MNiSW: 70.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Kosz-Szumska Justyna (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-9295-9184
Data rejestracji opisu: 2022-12-19, 13:37
open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED
open-access-licence: CC-BY-ND
open-access-release-time: AT_PUBLICATION
open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
DOI:

Dziedzina nauk społecznych : pedagogika ; wartość punktowa: 70.0000
artykuł naukowy ; suma udziałów jednostkowych: 1.0000
Kosz-Szumska Justyna (liczba N) ; udział jednostkowy: 1.0000 ; wartość punktowa udziału jednostkowego: 70.0000
3/13
ID: 0000033672
Rok: 2020
Autorzy: Justyna Kosz-Szumska
Tytuł: Budowanie dobrostanu dziecka poprzez rozwijanie uważności: mindful eating - doświadczanie uważnego jedzenia
Źródło: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce - 2020, Vol. 15, no 4, pp. 65-84
p-ISSN: 1896-2327 e-ISSN: 2353-7787
Charakt. formalna: AP
Typ dokumentu wg PBN: original-article (ORYGINALNY ARTYKUŁ NAUKOWY)
Język publikacji: POL
Punktacja całkowita MNiSW: 70.000
Punktacja przeliczeniowa MNiSW: 70.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Kosz-Szumska Justyna (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-9295-9184
Data rejestracji opisu: 2020-11-23, 10:14
open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED
open-access-licence: CC-BY-ND
open-access-release-time: AT_PUBLICATION
open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
DOI:

Dziedzina nauk społecznych : pedagogika ; wartość punktowa: 70.0000
artykuł naukowy ; suma udziałów jednostkowych: 1.0000
Kosz-Szumska Justyna (liczba N) ; udział jednostkowy: 1.0000 ; wartość punktowa udziału jednostkowego: 70.0000
4/13
ID: 0000033534
Rok: 2020
Autorzy: Justyna Kosz-Szumska
Tytuł: Mindfulness w edukacji - zbyteczność, szansa czy konieczność
Źródło: Edukacja Wczesnoszkolna. Zeszyty Kieleckie - 2020, R. 66, nr 1, s. 107-117
p-ISSN: 2544-2651
Charakt. formalna: AP
Typ dokumentu wg PBN: original-article (ORYGINALNY ARTYKUŁ NAUKOWY)
Język publikacji: POL
Punktacja całkowita MNiSW: 5.000
Punktacja przeliczeniowa MNiSW: 5.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Kosz-Szumska Justyna (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-9295-9184
Data rejestracji opisu: 2020-10-20, 11:35
Repozytorium UKW:

Dziedzina nauk społecznych : pedagogika ; wartość punktowa: 5.0000
artykuł naukowy ; suma udziałów jednostkowych: 1.0000
Kosz-Szumska Justyna (liczba N) ; udział jednostkowy: 1.0000 ; wartość punktowa udziału jednostkowego: 5.0000
5/13
ID: 0000033585
Rok: 2020
Autorzy: Justyna Kosz-Szumska
Tytuł: Siła czy wytrwałość? - pytania o czynniki warunkujące poczucie sprawstwa. Rozważania w świetle wyników badań własnych
W: Edukacja jutra : zróżnicowane obszary rozwoju edukacji instytucjonalnej / red. Aleksandra Kamińska-Małek, Piotr Oleśniewicz.
Adres wydawniczy: Warszawa : Akademia Sztuki Wojennej, 2020
Strony: 38-49
ISBN: 978-83-7523-779-5
Charakt. formalna: RZP
Typ dokumentu wg PBN: peer-reviewed (PUBLIKACJA RECENZOWANA); chapter-in-a-book (ROZDZIAŁ W KSIĄŻCE)
Język publikacji: POL
Punktacja całkowita MNiSW: 20.000
Punktacja przeliczeniowa MNiSW: 20.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Kosz-Szumska Justyna (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-9295-9184
Data rejestracji opisu: 2020-11-02, 09:42
Repozytorium UKW:
Link do rekordu monografii:

Dziedzina nauk społecznych : pedagogika ; wartość punktowa: 20.0000
rozdział monografii naukowej ; suma udziałów jednostkowych: 1.0000
Kosz-Szumska Justyna (liczba N) ; udział jednostkowy: 1.0000 ; wartość punktowa udziału jednostkowego: 20.0000
6/13
ID: 0000033290
Rok: 2020
Autorzy: Justyna Kosz-Szumska
Tytuł: Tworzenie projektów edukacyjnych a poczucie sprawstwa. Perspektywa teoretyczno-badawcza
Adres wydawniczy: Bydgoszcz : Wydawnictwo Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego, 2020. - 266 s.
ISBN: 978-83-8018-320-9
Charakt. formalna: KP
Typ dokumentu wg PBN: peer-reviewed (PUBLIKACJA RECENZOWANA); scholarly-monograph (MONOGRAFIA NAUKOWA)
Język publikacji: POL
Punktacja całkowita MNiSW: 120.000
Punktacja przeliczeniowa MNiSW: 120.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Kosz-Szumska Justyna (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-9295-9184
Data rejestracji opisu: 2020-09-15, 12:50

Dziedzina nauk społecznych : pedagogika ; wartość punktowa: 120.0000
monografia naukowa ; suma udziałów jednostkowych: 1.0000
Kosz-Szumska Justyna (liczba N) ; udział jednostkowy: 1.0000 ; wartość punktowa udziału jednostkowego: 120.0000
7/13
ID: 0000033586
Rok: 2020
Autorzy: Justyna Kosz-Szumska
Tytuł: Tworzenie projektu edukacyjnego - współdziałanie czy zakamuflowana praca indywidualna? Rozważania w kontekście wyników badań własnych
W: Edukacja jutra : zróżnicowane obszary rozwoju edukacji instytucjonalnej / red. Aleksandra Kamińska-Małek, Piotr Oleśniewicz.
Adres wydawniczy: Warszawa : Akademia Sztuki Wojennej, 2020
Strony: 50-61
ISBN: 978-83-7523-779-5
Charakt. formalna: RZP
Typ dokumentu wg PBN: peer-reviewed (PUBLIKACJA RECENZOWANA); chapter-in-a-book (ROZDZIAŁ W KSIĄŻCE)
Język publikacji: POL
Punktacja całkowita MNiSW: 20.000
Punktacja przeliczeniowa MNiSW: 20.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Kosz-Szumska Justyna (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-9295-9184
Data rejestracji opisu: 2020-11-02, 10:19
Repozytorium UKW:
Link do rekordu monografii:

Dziedzina nauk społecznych : pedagogika ; wartość punktowa: 20.0000
rozdział monografii naukowej ; suma udziałów jednostkowych: 1.0000
Kosz-Szumska Justyna (liczba N) ; udział jednostkowy: 1.0000 ; wartość punktowa udziału jednostkowego: 20.0000
8/13
ID: 0000032327
Rok: 2012
Autorzy: Justyna Kosz
Tytuł: "Sukces niejedno ma imię". Metoda projektów jako jedna ze strategii rozwijania poczucia sprawstwa i nabywania kompetencji uczniów do współpracy
Źródło: Forum Dydaktyczne. Przeszłość, Teraźniejszość, Przyszłość - 2012, nr 9/10, s. 97-116
p-ISSN: 1895-5509
Charakt. formalna: AP
Język publikacji: POL
Praca bez afiliacji UKW
Autorzy: Kosz-Szumska Justyna (PED) [ ] orcid: 0000-0002-9295-9184
Data rejestracji opisu: 2020-01-17, 10:18
Repozytorium UKW:
9/13
ID: 0000032328
Rok: 2011
Autorzy: Justyna Kosz
Tytuł: "Czym skorupka za młodu nasiąknie (...)", czyli o potrzebie rozwijania kultury organizacyjnej wśród uczniów
W: Kultura organizacyjna szkoły rozwijającej się / red. Ewa Augustyniak.
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo AGH, 2011
Strony: 37-42
ISBN: 978-83-7464-363-4
Charakt. formalna: RZP
Język publikacji: POL
Praca bez afiliacji UKW
Autorzy: Kosz-Szumska Justyna (PED) [ ] orcid: 0000-0002-9295-9184
Data rejestracji opisu: 2020-01-17, 10:21
10/13
ID: 0000032336
Rok: 2011
Autorzy: Justyna Kosz
Tytuł: Student pokolenia Y
Źródło: Forum Dydaktyczne. Przeszłość, Teraźniejszość, Przyszłość - 2011, nr 7/8, s. 107-118
p-ISSN: 1895-5509
Charakt. formalna: AP
Język publikacji: POL
Praca bez afiliacji UKW
Autorzy: Kosz-Szumska Justyna (PED) [ ] orcid: 0000-0002-9295-9184
Data rejestracji opisu: 2020-01-17, 11:58
11/13
ID: 0000010303
Rok: 2011
Autorzy: Ewa Filipiak, Justyna Kosz
Tytuł: The transformation of the contemporary school into a "mutual learning" culture. Possibilities - limits - necessity? The context of J. Bruner socio-cultural theory
Tytuł w wersji pol.: Przemiana współczesnej szkoły w kulturę wzajemnego uczenia się. Możliwości - ograniczenia - konieczność? Kontekst teorii socjokulturowej J. S. Brunera
W: Multidimensionality of educational contexts / ed. by Ewa Kubiak-Szymborska.
Adres wydawniczy: Bydgoszcz : Wydawnictwo Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego, 2011
Strony: 49-70
ISBN: 978-83-7096-828-1
Liczba arkuszy: 1
Charakt. formalna: RZP
Typ dokumentu wg PBN: chapter-in-a-book (Rozdział w książce); peer-reviewed (Publikacja recenzowana)
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 5.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Filipiak Ewa (PED) [ * ] orcid: 0000-0001-7883-6244, Kosz-Szumska Justyna (PED) [ ] orcid: 0000-0002-9295-9184
Data rejestracji opisu: 2012-07-05, 09:57

12/13
ID: 0000032329
Rok: 2009
Autorzy: Justyna Kosz
Tytuł: Wartość modelu uczenia się we współpracy w kontekście badań własnych
W: Materiały I Kongresu Studenckich Kół Naukowych Uczelni Bydgoskich "Studenci Miastu i Regionowi" (1 ; 2009 ; Bydgoszcz) : Uniwersytet Kazimierza Wielkiego, Bydgoszcz, maj 2009 r. / pod red. Marii Dombrowicz, Marka Macko.
Adres wydawniczy: Bydgoszcz : Wydawnictwo Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego, 2009
Strony: 64-71
ISBN: 978-83-925180-1-3
Charakt. formalna: RFP
Język publikacji: POL
Praca bez afiliacji UKW
Autorzy: Kosz-Szumska Justyna (PED) [ ] orcid: 0000-0002-9295-9184
Data rejestracji opisu: 2020-01-17, 10:22
13/13
ID: 0000032326
Rok: 2009
Autorzy: Justyna Kosz
Tytuł: Współdziałanie w szkole - oczekiwanie i potrzeba współczesnej praktyki edukacyjnej
Źródło: Forum Dydaktyczne. Przeszłość, Teraźniejszość, Przyszłość - 2009, nr 5/6, s. 107-118
p-ISSN: 1895-5509
Charakt. formalna: AP
Język publikacji: POL
Praca bez afiliacji UKW
Autorzy: Kosz-Szumska Justyna (PED) [ ] orcid: 0000-0002-9295-9184
Data rejestracji opisu: 2020-01-17, 10:15
Repozytorium UKW:
  Wyświetl ponownie stosując format:
Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka UKW