logo UKW

Baza Dorobku Naukowego Pracowników UKW




Zapytanie: KOLBER MAGDALENA
Liczba odnalezionych rekordów: 19



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Pobierz BibTeX | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/19
ID: 0000039122
Rok: 2023
Autorzy: Magdalena Kolber
Tytuł: Learned Helplessness of Secondary-School Students Learning English During Covid-19 Distance Education: a Research Report
Źródło: Multidisciplinary Journal of School Education - 2023, Vol. 12, no 2, pp. 105-123
p-ISSN: 2543-7585 e-ISSN: 2543-8409
Charakt. formalna: AP
Typ dokumentu wg PBN: original-article (ORYGINALNY ARTYKUŁ NAUKOWY)
Język publikacji: ENG
Punktacja całkowita MNiSW: 100.000
Punktacja przeliczeniowa MNiSW: 100.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Kolber Magdalena (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-8227-5475
Data rejestracji opisu: 2024-01-08, 13:53
open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED
open-access-licence: CC-BY-ND
open-access-release-time: AT_PUBLICATION
open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
DOI:

Dziedzina nauk społecznych : pedagogika ; wartość punktowa: 100.0000
artykuł naukowy ; suma udziałów jednostkowych: 1.0000
Kolber Magdalena (liczba N) ; udział jednostkowy: 1.0000 ; wartość punktowa udziału jednostkowego: 100.0000
2/19
ID: 0000039123
Rok: 2023
Autorzy: Magdalena Kolber
Tytuł: Reconstructing the flipped classroom method. Its place in the context of scientific theory and 21st century educational challenges
Źródło: Edukacja Ustawiczna Dorosłych - 2023, nr 3, s. 163-171
p-ISSN: 1507-6563 e-ISSN: 2391-8020
Charakt. formalna: AP
Typ dokumentu wg PBN: original-article (ORYGINALNY ARTYKUŁ NAUKOWY)
Język publikacji: ENG
Punktacja całkowita MNiSW: 100.000
Punktacja przeliczeniowa MNiSW: 100.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Kolber Magdalena (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-8227-5475
Data rejestracji opisu: 2024-01-08, 14:00
open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED
open-access-licence: CC-BY
open-access-release-time: AT_PUBLICATION
open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
DOI:

Dziedzina nauk społecznych : pedagogika ; wartość punktowa: 100.0000
artykuł naukowy ; suma udziałów jednostkowych: 1.0000
Kolber Magdalena (liczba N) ; udział jednostkowy: 1.0000 ; wartość punktowa udziału jednostkowego: 100.0000
3/19
ID: 0000038714
Rok: 2022
Autorzy: Magdalena Kolber
Tytuł: Korepetycje jako przykład kontrowersyjnej praktyki edukacyjnej. Nowe konteksty i próby analizy
Źródło: Przegląd Pedagogiczny - 2022, nr 2, s. 27-36
p-ISSN: 1897-6557
Charakt. formalna: AP
Typ dokumentu wg PBN: original-article (ORYGINALNY ARTYKUŁ NAUKOWY)
Język publikacji: POL
Punktacja całkowita MNiSW: 40.000
Punktacja przeliczeniowa MNiSW: 40.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Kolber Magdalena (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-8227-5475
Data rejestracji opisu: 2023-10-25, 12:00
open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED
open-access-licence: CC-BY-ND
open-access-release-time: AT_PUBLICATION
open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
DOI:

Dziedzina nauk społecznych : pedagogika ; wartość punktowa: 40.0000
artykuł naukowy ; suma udziałów jednostkowych: 1.0000
Kolber Magdalena (liczba N) ; udział jednostkowy: 1.0000 ; wartość punktowa udziału jednostkowego: 40.0000
4/19
ID: 0000037255
Rok: 2022
Autorzy: Magdalena Kolber
Tytuł: Learned Helplessness of Young People during the COVID-19 Distance Learning: A Research Report
Źródło: Lubelski Rocznik Pedagogiczny - 2022, T. 41, z. 1, s. 42-52
p-ISSN: 0137-6136 e-ISSN: 2449-8327
Charakt. formalna: AP
Typ dokumentu wg PBN: original-article (ORYGINALNY ARTYKUŁ NAUKOWY)
Język publikacji: ENG
Punktacja całkowita MNiSW: 70.000
Punktacja przeliczeniowa MNiSW: 70.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Kolber Magdalena (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-8227-5475
Data rejestracji opisu: 2022-10-07, 12:01
open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED
open-access-licence: CC-BY
open-access-release-time: AT_PUBLICATION
open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
DOI:

Dziedzina nauk społecznych : pedagogika ; wartość punktowa: 70.0000
artykuł naukowy ; suma udziałów jednostkowych: 1.0000
Kolber Magdalena (liczba N) ; udział jednostkowy: 1.0000 ; wartość punktowa udziału jednostkowego: 70.0000
5/19
ID: 0000038129
Rok: 2022
Autorzy: Joanna Szymczak, Magdalena Kolber
Tytuł: Szanse i wyzwania wielokulturowego środowiska uczenia się - sprawozdanie z konferencji pt. "Ukraiński uczeń w polskim systemie edukacji. Jak pomóc nauczycielom tworzyć wielokulturowe środowisko uczenia się?"
Źródło: Parezja. Czasopismo Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN - 2022, nr 1 (17), s. 153-156
p-ISSN: 2353-7914
Charakt. formalna: VP
Typ dokumentu wg PBN: account (Sprawozdanie)
Język publikacji: POL
Praca afiliowana przez UKW
Koszt opublikowania: 0.00
Autorzy: Szymczak Joanna (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-5755-5790, Kolber Magdalena (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-8227-5475
Data rejestracji opisu: 2023-04-26, 10:06
open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED
open-access-licence: OTHER
open-access-release-time: AT_PUBLICATION
open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
DOI:
6/19
ID: 0000036261
Rok: 2021
Autorzy: Magdalena Kolber
Tytuł: Rola środowiska ucznia w rozwijaniu samoregulacji w uczeniu się w czasie edukacji zdalnej
Źródło: Horyzonty Wychowania - 2021, T. 20, nr 56, s. 147-157
p-ISSN: 1643-9171 e-ISSN: 2391-9485
Charakt. formalna: AP
Typ dokumentu wg PBN: original-article (ORYGINALNY ARTYKUŁ NAUKOWY)
Język publikacji: POL
Punktacja całkowita MNiSW: 70.000
Punktacja przeliczeniowa MNiSW: 70.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Kolber Magdalena (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-8227-5475
Data rejestracji opisu: 2022-01-03, 09:42
open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED
open-access-licence: CC-BY-ND
open-access-release-time: AT_PUBLICATION
open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
DOI:

Dziedzina nauk społecznych : pedagogika ; wartość punktowa: 70.0000
artykuł naukowy ; suma udziałów jednostkowych: 1.0000
Kolber Magdalena (liczba N) ; udział jednostkowy: 1.0000 ; wartość punktowa udziału jednostkowego: 70.0000
7/19
ID: 0000035564
Rok: 2021
Autorzy: Magdalena Kolber
Tytuł: Strategie uczenia się języka obcego a czynniki środowiskowe
Źródło: Edukacja Ustawiczna Dorosłych - 2021, nr 2, s. 174-183
p-ISSN: 1507-6563
Charakt. formalna: AP
Typ dokumentu wg PBN: original-article (ORYGINALNY ARTYKUŁ NAUKOWY)
Język publikacji: POL
Punktacja całkowita MNiSW: 40.000
Punktacja przeliczeniowa MNiSW: 40.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Kolber Magdalena (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-8227-5475
Data rejestracji opisu: 2021-09-27, 13:45
open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED
open-access-licence: CC-BY
open-access-release-time: AT_PUBLICATION
open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
DOI:

Dziedzina nauk społecznych : pedagogika ; wartość punktowa: 40.0000
artykuł naukowy ; suma udziałów jednostkowych: 1.0000
Kolber Magdalena (liczba N) ; udział jednostkowy: 1.0000 ; wartość punktowa udziału jednostkowego: 40.0000
8/19
ID: 0000034154
Rok: 2020
Autorzy: Magdalena Kolber
Tytuł: Learned Helplessness During a High School English Lesson
Źródło: Forum Oświatowe - 2020, Vol. 32, nr 2 (64), s. 87-97
p-ISSN: 0867-0323 e-ISSN: 2450-3452
Charakt. formalna: AP
Typ dokumentu wg PBN: original-article (ORYGINALNY ARTYKUŁ NAUKOWY)
Język publikacji: ENG
Punktacja całkowita MNiSW: 40.000
Punktacja przeliczeniowa MNiSW: 40.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Kolber Magdalena (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-8227-5475
Data rejestracji opisu: 2021-01-25, 10:35
open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED
open-access-licence: CC-BY-SA
open-access-release-time: AT_PUBLICATION
open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
DOI:

Dziedzina nauk społecznych : pedagogika ; wartość punktowa: 40.0000
artykuł naukowy ; suma udziałów jednostkowych: 1.0000
Kolber Magdalena (liczba N) ; udział jednostkowy: 1.0000 ; wartość punktowa udziału jednostkowego: 40.0000
9/19
ID: 0000032968
Rok: 2019
Autorzy: Magdalena Kolber
Tytuł: Psychologiczne aspekty wyuczonej bezradności i ich implikacje pedagogiczne
Źródło: Przegląd Pedagogiczny - 2019, nr 2, s. 134-143
p-ISSN: 1897-6557
Charakt. formalna: AP
Typ dokumentu wg PBN: original-article (ORYGINALNY ARTYKUŁ NAUKOWY)
Język publikacji: POL
Punktacja całkowita MNiSW: 40.000
Punktacja przeliczeniowa MNiSW: 40.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Kolber Magdalena (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-8227-5475
Data rejestracji opisu: 2020-06-24, 13:30
DOI:

Dziedzina nauk społecznych : pedagogika ; wartość punktowa: 40.0000
artykuł naukowy ; suma udziałów jednostkowych: 1.0000
Kolber Magdalena (liczba N) ; udział jednostkowy: 1.0000 ; wartość punktowa udziału jednostkowego: 40.0000
10/19
ID: 0000032969
Rok: 2019
Autorzy: Magdalena Kolber
Tytuł: The relationship between language learning strategies and learned helplessness
Źródło: Przegląd Pedagogiczny - 2019, nr 2, s. 250-262
p-ISSN: 1897-6557
Charakt. formalna: AP
Typ dokumentu wg PBN: original-article (ORYGINALNY ARTYKUŁ NAUKOWY)
Język publikacji: ENG
Punktacja całkowita MNiSW: 40.000
Punktacja przeliczeniowa MNiSW: 40.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Kolber Magdalena (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-8227-5475
Data rejestracji opisu: 2020-06-24, 13:31
DOI:

Dziedzina nauk społecznych : pedagogika ; wartość punktowa: 40.0000
artykuł naukowy ; suma udziałów jednostkowych: 1.0000
Kolber Magdalena (liczba N) ; udział jednostkowy: 1.0000 ; wartość punktowa udziału jednostkowego: 40.0000
11/19
ID: 0000029223
Rok: 2018
Autorzy: Ewa Filipiak, Magdalena Kolber
Tytuł: Developing theoretical thinking in children in aerly years of education by means of giving developtmental tasks - a teaching experiment
W: Metod L. S. Vygotskogo v sovremennyh social'nyh praktikah. Materialy XIX Meždunarodnyh čtenij pamâti L. S Vygotskogo, 13-17 noâbrâ 2018 g. Čast' 1 / red. G. G. Kravcov.
Adres wydawniczy: Moskva : Lev, 2018
Strony: 206-212
ISBN: 978-5-91914-043-6
Charakt. formalna: RFZ
Typ dokumentu wg PBN: chapter-in-a-book (ROZDZIAŁ W KSIĄŻCE)
Język publikacji: ENG
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Filipiak Ewa (PED) [ * ] orcid: 0000-0001-7883-6244, Kolber Magdalena (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-8227-5475
Data rejestracji opisu: 2018-12-10, 11:26
12/19
ID: 0000029230
Rok: 2016
Autorzy: Magdalena Kolber
Tytuł: Wirtualna koncepcja człowieka sukcesu - codzienność - rzeczywistość szkolna
Źródło: Przegląd Pedagogiczny - 2016, nr 2, s. 78-87
p-ISSN: 1897-6557
Charakt. formalna: AP
Typ dokumentu wg PBN: original-article (ORYGINALNY ARTYKUŁ NAUKOWY)
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 8.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Kolber Magdalena (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-8227-5475
Data rejestracji opisu: 2018-12-10, 12:17
open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED
open-access-licence: OTHER
open-access-release-time: AT_PUBLICATION
open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
13/19
ID: 0000029229
Rok: 2015
Autorzy: Magdalena Kolber
Tytuł: Strategie uczenia się języka angielskiego w liceach ogólnokształcących
Źródło: Edukacja Ustawiczna Dorosłych - 2015, nr 3, s. 30-38
p-ISSN: 1507-6563
Charakt. formalna: AP
Typ dokumentu wg PBN: original-article (ORYGINALNY ARTYKUŁ NAUKOWY)
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 14.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Kolber Magdalena (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-8227-5475
Data rejestracji opisu: 2018-12-10, 12:13
14/19
ID: 0000029227
Rok: 2014
Autorzy: Magdalena Kolber
Tytuł: Rola edukacji aktywnej w przezwyciężaniu wyuczonej bezradności na lekcji języka obcego
Źródło: Lingwistyka Stosowana - 2014, T. 10, s. 51-60
p-ISSN: 2080-4814
Charakt. formalna: AP
Typ dokumentu wg PBN: original-article (ORYGINALNY ARTYKUŁ NAUKOWY)
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 13.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Kolber Magdalena (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-8227-5475
Data rejestracji opisu: 2018-12-10, 12:02
15/19
ID: 0000029228
Rok: 2014
Autorzy: Magdalena Kolber
Tytuł: Zastosowanie psychologii pozytywnej w edukacji
Źródło: Przegląd Pedagogiczny - 2014, nr 2, s. 156-165
p-ISSN: 1897-6557
Charakt. formalna: AP
Typ dokumentu wg PBN: original-article (ORYGINALNY ARTYKUŁ NAUKOWY)
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 8.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Kolber Magdalena (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-8227-5475
Data rejestracji opisu: 2018-12-10, 12:08
Repozytorium UKW:
16/19
ID: 0000029234
Rok: 2012
Autorzy: Magdalena Kolber
Tytuł: Metoda projektu - czy tylko ornament dydaktyczny?
Źródło: Języki Obce w Szkole - 2012, nr 4, s. 32-35
p-ISSN: 0446-7965
Charakt. formalna: AP
Typ dokumentu wg PBN: original-article (ORYGINALNY ARTYKUŁ NAUKOWY)
Język publikacji: POL
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Kolber Magdalena (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-8227-5475
Data rejestracji opisu: 2018-12-11, 11:25
17/19
ID: 0000029222
Rok: 2012
Autorzy: Magdalena Kolber
Tytuł: Strategie uczenia się języka jako narzędzie w kształtowaniu autonomii ucznia
Źródło: Forum Dydaktyczne. Przeszłość - Teraźniejszość - Przyszłość - 2012, nr 9-10, s. 150-165
p-ISSN: 1895-5509
Charakt. formalna: AP
Język publikacji: POL
Praca bez afiliacji UKW
Autorzy: Kolber Magdalena (000) [ ] orcid: 0000-0002-8227-5475
Data rejestracji opisu: 2018-12-10, 11:19
18/19
ID: 0000029226
Rok: 2009
Autorzy: Magdalena Kolber
Tytuł: Uczymy się, jak uczyć - kilka uwag o umiejętności uczenia się
Źródło: Forum Dydaktyczne. Przeszłość - Teraźniejszość - Przyszłość - 2009, nr 5-6, s. 138-144
p-ISSN: 1895-5509
Charakt. formalna: AP
Język publikacji: POL
Praca bez afiliacji UKW
Autorzy: Kolber Magdalena (000) [ ] orcid: 0000-0002-8227-5475
Data rejestracji opisu: 2018-12-10, 11:50
19/19
ID: 0000029221
Rok: 2007
Autorzy: Magdalena Kolber
Tytuł: Uczeń w pułapce wyuczonej bezradności
Źródło: Forum Dydaktyczne. Przeszłość - Teraźniejszość - Przyszłość - 2007, nr 2, s. 23-25
p-ISSN: 1895-5509
Charakt. formalna: AP
Język publikacji: POL
Praca bez afiliacji UKW
Autorzy: Kolber Magdalena (000) [ ] orcid: 0000-0002-8227-5475
Data rejestracji opisu: 2018-12-10, 11:11
  Wyświetl ponownie stosując format:
Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka UKW