logo UKW

Baza Dorobku Naukowego Pracowników UKW




Zapytanie: GOLTZ-WASIUCIONEK DOMINIKA
Liczba odnalezionych rekordów: 11



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Pobierz BibTeX | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/11
ID: 0000012007
Rok: 2013
Autorzy: Dominika Goltz-Wasiucionek
Tytuł: The use of e-learning in vocational education
W: Professional education in the context of knowledge based economy / ed. R. Tomaszewska-Lipiec.
Adres wydawniczy: Bydgoszcz : Wydawnictwo Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego, 2013
Strony: 126-133
ISBN: 978-83-7096-945-5
Liczba arkuszy: 0,5
Charakt. formalna: RZZ
Typ dokumentu wg PBN: chapter-in-a-book (ROZDZIAŁ W KSIĄŻCE); peer-reviewed (PUBLIKACJA RECENZOWANA)
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 5.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Goltz-Wasiucionek Dominika (PED) [ * ]
Data rejestracji opisu: 2014-01-16, 12:35
open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED
open-access-licence: OTHER
open-access-release-time: AFTER_PUBLICATION
open-access-months: 24
open-access-article-mode: OPEN_REPOSITORY
Repozytorium UKW:
Link do rekordu monografii:
2/11
ID: 0000012001
Rok: 2012
Autorzy: Dominika Goltz-Wasiucionek
Tytuł: Kształcenie językowe osób niepełnosprawnych na platformie edukacyjnej - możliwości i ograniczenia
W: Nowe media w edukacji / red. nauk. T. Lewowicki, B. Siemieniecki.
Adres wydawniczy: Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2012
Strony: 83-95
ISBN: 978-83-7780-327-1
Charakt. formalna: RZP
Typ dokumentu wg PBN: chapter-in-a-book (Rozdział w książce); peer-reviewed (Publikacja recenzowana)
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 4.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Goltz-Wasiucionek Dominika (PED) [ * ]
Data rejestracji opisu: 2014-01-16, 12:12

3/11
ID: 0000011454
Rok: 2012
Autorzy: Dominika Goltz-Wasiucionek
Tytuł: Potrzeba posługiwania się językiem angielskim w pracy zawodowej a motywacja do jego nauki
Źródło: Problemy Profesjologii - 2012, nr 1, s. 135-144
p-ISSN: 1895-197X
Charakt. formalna: AP
Typ dokumentu wg PBN: original-article (Oryginalny artykuł naukowy); peer-reviewed (Publikacja recenzowana)
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 11.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Goltz-Wasiucionek Dominika (PED) [ * ]
Data rejestracji opisu: 2013-06-16, 11:21
4/11
ID: 0000012005
Rok: 2012
Autorzy: Dominika Goltz-Wasiucionek
Tytuł: The use of educational platform in the process of teaching as one of the factors influencing motivation to learn a foreign language
W: E-learning for societal needs : monograph / sci. ed. E. Smyrnova-Trybulska.
Adres wydawniczy: Katowice ; Cieszyn : Studio Noa ; University of Silesia in Katowice. Faculty of Ethnology and Sciences of Education in Cieszyn, 2012
Strony: 515-534
ISBN: 978-83-60071-59-5 (Noa)
Charakt. formalna: RZZ
Typ dokumentu wg PBN: chapter-in-a-book (Rozdział w książce); peer-reviewed (Publikacja recenzowana)
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 5.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Goltz-Wasiucionek Dominika (PED) [ * ]
Data rejestracji opisu: 2014-01-16, 12:27
5/11
ID: 0000011985
Rok: 2012
Autorzy: Dominika Goltz-Wasiucionek
Tytuł: Zastosowanie platformy kształcenia zdalnego w procesie nauczania języka angielskiego jako jednego z zcynników wpływających na motywację do jego nauki
W: Edukacja medialna w świecie ponowoczesnym / red. nauk. Bronisław Siemieniecki.
Adres wydawniczy: Toruń : Wydawnictwo Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, 2012
Strony: 663-688
ISBN: 978-83-231-2987-5
Charakt. formalna: RZP
Typ dokumentu wg PBN: chapter-in-a-book (Rozdział w książce); peer-reviewed (Publikacja recenzowana)
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Goltz-Wasiucionek Dominika (PED) [ * ]
Data rejestracji opisu: 2014-01-16, 10:59
6/11
ID: 0000011984
Rok: 2011
Autorzy: Dominika Goltz-Wasiucionek
Tytuł: Blended learning w dydaktyce języków obcych
W: Technologie edukacyjne w wymiarze praktycyzmu / red. nauk. T. Lewowicki, B. Siemieniecki.
Adres wydawniczy: Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2011
Seria: Multimedialna Biblioteka Pedagogiczna
Strony: 280-291
ISBN: 978-83-7611-955-7
Uwagi: Oznaczono jako t. 2., t. 1. pt.: Technologie edukacyjne - tradycja, współczesność, przewidywana przyszłość
Charakt. formalna: RZP
Typ dokumentu wg PBN: chapter-in-a-book (Rozdział w książce); peer-reviewed (Publikacja recenzowana)
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Goltz-Wasiucionek Dominika (PED) [ * ]
Data rejestracji opisu: 2014-01-16, 10:38
7/11
ID: 0000011987
Rok: 2011
Autorzy: Dominika Goltz-Wasiucionek
Tytuł: E-edukacja - początki - teraźniejszość - przyszłość
Źródło: Forum Dydaktyczne. Przeszłość - Teraźniejszość - Przyszłość - 2011, nr 7/8, s. 189-198
p-ISSN: 1895-5509
Charakt. formalna: AP
Język publikacji: POL
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Goltz-Wasiucionek Dominika (PED) [ * ]
Data rejestracji opisu: 2014-01-16, 11:18
8/11
ID: 0000011986
Rok: 2011
Autorzy: Dominika Goltz-Wasiucionek
Tytuł: The disabled learning a foreign language - restrictions and possibilities of using educational platform
W: Use of e-learning in the developing of the key competences : monograph / sci. ed. Eugenia Smyrnova-Trybulska.
Adres wydawniczy: Cieszyn ; Katowice : University of Silesia ; Studio Noa, 2011
Strony: 369-379
ISBN: 978-83-60071-39-7
Charakt. formalna: RZZ
Typ dokumentu wg PBN: chapter-in-a-book (Rozdział w książce); peer-reviewed (Publikacja recenzowana)
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 5.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Goltz-Wasiucionek Dominika (PED) [ * ]
Data rejestracji opisu: 2014-01-16, 11:10
9/11
ID: 0000011993
Rok: 2011
Autorzy: Dominika Goltz-Wasiucionek
Tytuł: Wykorzystanie Platformy Moodle w dydaktyce języków obcych
Źródło: Heteroglossia. Studia Kulturoznawczo-Filologiczne - 2011, nr 1, s. 89-94
p-ISSN: 2084-1302
Charakt. formalna: AP
Język publikacji: POL
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Goltz-Wasiucionek Dominika (PED) [ * ]
Data rejestracji opisu: 2014-01-16, 11:36
10/11
ID: 0000011455
Rok: 2010
Autorzy: Dominika Goltz-Wasiucionek
Tytuł: Blended learning w dydaktyce języków obcych
Źródło: E-Mentor - 2010, nr 5 (37), s. 46-49
Charakt. formalna: AP
Typ dokumentu wg PBN: original-article (Oryginalny artykuł naukowy); peer-reviewed (Publikacja recenzowana)
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 6.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Goltz-Wasiucionek Dominika (PED) [ * ]
Data rejestracji opisu: 2013-06-16, 11:22
11/11
ID: 0000008634
Rok: 2010
Autorzy: Andrzej Marek Michalski, Dominika Goltz-Wasiucionek
Tytuł: Nauczanie języka obcego online jako forma wspomagająca przygotowanie zawodowe studentów
Źródło: Problemy Profesjologii - 2010, nr 11, s. 11-18
p-ISSN: 1895-197X
Charakt. formalna: AP
Typ dokumentu wg PBN: original-article (Oryginalny artykuł naukowy); peer-reviewed (Publikacja recenzowana)
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 6.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Michalski Andrzej Marek (IMA) [ ], Goltz-Wasiucionek Dominika (PED) [ * ]
Data rejestracji opisu: 2011-11-16, 13:42
  Wyświetl ponownie stosując format:
Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka UKW