logo UKW

Baza Dorobku Naukowego Pracowników UKW




Zapytanie: FARNICKA MARZANNA
Liczba odnalezionych rekordów: 31



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Pobierz BibTeX | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/31
ID: 0000026550
Rok: 2017
Autorzy: Marzanna Farnicka, Hanna Liberska
Tytuł: Między poczuciem akceptacji, wsparcia a wykluczeniem - uwarunkowania różnych dróg adaptacji dzieci do szkoły
Źródło: Studia Edukacyjne - 2017, nr 43, s. 99-112
p-ISSN: 1233-6688
Charakt. formalna: AP
Typ dokumentu wg PBN: original-article (ORYGINALNY ARTYKUŁ NAUKOWY)
Język publikacji: POL
Punktacja całkowita MNiSW: 13.000
Punktacja przeliczeniowa MNiSW: 6.500
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Farnicka Marzanna (000) [ ], Liberska Hanna (PSYC) [ * ] orcid: 0000-0003-4323-2090
Data rejestracji opisu: 2017-11-25, 12:28
open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED
open-access-licence: CC-BY
open-access-release-time: AT_PUBLICATION
open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
DOI:

Dziedzina nauk społecznych : psychologia ; wartość punktowa: 6.5000
artykuł naukowy ; suma udziałów jednostkowych: 0.5000
Liberska Hanna (liczba N) ; udział jednostkowy: 0.5000 ; wartość punktowa udziału jednostkowego: 6.5000
2/31
ID: 0000027262
Rok: 2017
Autorzy: Vera Kosikova, Marzanna Farnicka, Hanna Liberska
Tytuł: The Role of Assessment in Teaching Interaction for the Development of Autonomy
Źródło: Hungarian Educational Research Journal - 2017, Vol. 7, no 4, pp. 23-34
p-ISSN: 2064-2199
Liczba arkuszy: 0,5
Charakt. formalna: AZ
Typ dokumentu wg PBN: original-article (ORYGINALNY ARTYKUŁ NAUKOWY)
Język publikacji: ENG
Punktacja całkowita MNiSW: 1.000
Punktacja przeliczeniowa MNiSW: 0.333
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Kosikova Vera (000) [ ], Farnicka Marzanna (000) [ ], Liberska Hanna (PSYC) [ * ] orcid: 0000-0003-4323-2090
Data rejestracji opisu: 2018-02-06, 09:46
open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED
open-access-licence: CC-BY
open-access-release-time: AT_PUBLICATION
open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
DOI:

Dziedzina nauk społecznych : psychologia ; wartość punktowa: 0.3333
artykuł naukowy ; suma udziałów jednostkowych: 0.3333
Liberska Hanna (liczba N) ; udział jednostkowy: 0.3333 ; wartość punktowa udziału jednostkowego: 0.3333
3/31
ID: 0000020416
Rok: 2016
Tytuł: Aggression as a Challenge : Theory and research : Current Problems / ed. Hanna Liberska, Marzanna Farnicka
Adres wydawniczy: Frankfurt am Main : Peter Lang Edition, 2016. - 274 s.
ISBN: 978-3-631-65688-4
Liczba arkuszy: 14
Charakt. formalna: RDZ
Typ dokumentu wg PBN: peer-reviewed (PUBLIKACJA RECENZOWANA); scholarly-monograph (MONOGRAFIA NAUKOWA)
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 5.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Liberska Hanna, editor (PSYC) [ * ] orcid: 0000-0003-4323-2090, Farnicka Marzanna, editor (000) [ ], Aouil Bassam, chapter author (PSYC) [ * ] orcid: 0000-0003-2615-6938, Kajdasz-Aouil Maria, chapter author (IMA) [ * ], Liberska Hanna, chapter author (PSYC) [ * ] orcid: 0000-0003-4323-2090, Mickiewicz-Stopa Kinga, chapter author (PED) [ * ], Głogowska Karolina, chapter author (PSYC) [ * ] orcid: 0000-0002-5139-4826, Boniecka Klaudia, chapter author (PSYC) [ * ] orcid: 0000-0002-6944-2742, Pilarska Natalia, chapter author (PSYC) [ * ] orcid: 0000-0002-5545-1752, Purev Tumendemberel, chapter author (PED) [ * ]
Liczba autorów ogółem: 29
Data rejestracji opisu: 2016-04-12, 11:08
Inne bazy podające opis: Scopus
DOI:
Link do rekordu monografii:
* Farnicka Marzanna, Liberska Hanna : Stages and Paths of Aggression Development - Knowledge that Awaits being Uncovered ; 19-32 [0,7 ark.] / rek. : 0000020419
* Liberska Hanna, Boniecka Klaudia, Purev Tumendemberel : Assuming the Roles of Aggressor and Victim by Lower Secondary School Youth. Research Report ; 67-79 [0,6 ark.] / rek. : 0000020420
* Aouil Bassam, Kajdasz-Aouil Maria, Suprynowicz Małgorzata : Cyberbullying - the Need for Prevention in Schools ; 95-106 [0,5 ark.] / rek. : 0000020764
* Mickiewicz-Stopa Kinga, Głogowska Karolina : Anger and Attachment of Children Growing up in Kinship-based-Foster Families ; 123-133 [0,5 ark.] / rek. : 0000020581
* Pilarska Natalia, Tudorowska Malwina : Specifik Risk Behaviors and Religious Coping in Teenagers Using Psychoactive Substances ; 143-155 [0,6 ark.] / rek. : 0000021207
* Liberska Hanna : Manifestations of Aggression in Prisoners and their Selected Determinants ; 223-235 [0,5 ark.] / rek. : 0000020421
4/31
ID: 0000021194
Rok: 2016
Autorzy: Marzanna Farnicka, Hanna Liberska, Jari Erik Nurmi
Tytuł: Predyktory (podmiotowe i sytuacyjne) efektywnej adaptacji szkolnej - ujęcie rozwojowe
Źródło: Psychologia Rozwojowa - 2016, T. 21, nr 1, s. 21-32
p-ISSN: 1895-6297 e-ISSN: 2084-3879
Charakt. formalna: AP
Typ dokumentu wg PBN: original-article (ORYGINALNY ARTYKUŁ NAUKOWY); peer-reviewed (PUBLIKACJA RECENZOWANA)
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 13.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Farnicka Marzanna (000) [ ], Liberska Hanna (PSYC) [ * ] orcid: 0000-0003-4323-2090, Nurmi Jari Erik (000) [ ]
Data rejestracji opisu: 2016-06-08, 13:20
DOI:
5/31
ID: 0000021448
Rok: 2016
Autorzy: Marzanna Farnicka, Hanna Liberska, Dorota Niewiedział
Tytuł: Psychologia agresji : wybrane problemy
Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2016. - 210 s.
ISBN: 978-83-01-18101-7
Liczba arkuszy: 10,0
Charakt. formalna: KP
Typ dokumentu wg PBN: scholarly-monograph (MONOGRAFIA NAUKOWA); peer-reviewed (PUBLIKACJA RECENZOWANA)
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 25.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Farnicka Marzanna (000) [ ], Liberska Hanna (PSYC) [ * ] orcid: 0000-0003-4323-2090, Niewiedział Dorota (000) [ ]
Data rejestracji opisu: 2016-07-21, 13:32
6/31
ID: 0000020419
Rok: 2016
Autorzy: Marzanna Farnicka, Hanna Liberska
Tytuł: Stages and Paths of Aggression Development - Knowledge that Awaits being Uncovered
W: Aggression as a Challenge : Theory and research : Current Problems / ed. Hanna Liberska, Marzanna Farnicka.
Adres wydawniczy: Frankfurt am Main : Peter Lang Edition, 2016
Strony: 19-32
ISBN: 978-3-631-65688-4
Liczba arkuszy: 0,7
Charakt. formalna: RZZ
Typ dokumentu wg PBN: chapter-in-a-book (ROZDZIAŁ W KSIĄŻCE); peer-reviewed (PUBLIKACJA RECENZOWANA)
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 2.500
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Farnicka Marzanna (000) [ ], Liberska Hanna (PSYC) [ * ] orcid: 0000-0003-4323-2090
Data rejestracji opisu: 2016-04-12, 11:23
Inne bazy podające opis: Scopus
Link do rekordu monografii:
7/31
ID: 0000020192
Rok: 2015
Autorzy: Hanna Liberska, Marzanna Farnicka
Tytuł: Agresywność i zachowania agresywne młodzieży a percypowane przez nią postawy rodzicielskie. Perspektywa rozwojowa
Źródło: Psychologia Rozwojowa - 2015, T. 20, nr 4, s. 25-44
p-ISSN: 1895-6297 e-ISSN: 2084-3879
Charakt. formalna: AP
Typ dokumentu wg PBN: original-article (ORYGINALNY ARTYKUŁ NAUKOWY); peer-reviewed (PUBLIKACJA RECENZOWANA)
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 13.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Liberska Hanna (PSYC) [ * ] orcid: 0000-0003-4323-2090, Farnicka Marzanna (000) [ ]
Data rejestracji opisu: 2016-03-15, 13:15
DOI:
8/31
ID: 0000019403
Rok: 2015
Autorzy: Marzanna Farnicka, Hanna Liberska
Tytuł: Intrapsychic and social conditionings of feeling excluded in a school environment
W: Development of Teacher Calling in Higher Education / ed. Gabriella Pusztai, Ágnes Engler, Ibolya Revák Markóczi.
Adres wydawniczy: Nagyvárad - Budapest : Partium Press Personal Problems Solution UJ Mandatum, 2015
Strony: 115-125
ISBN: 978-963-1233-99-5
Liczba arkuszy: 0,5
Charakt. formalna: RZZ
Typ dokumentu wg PBN: peer-reviewed (PUBLIKACJA RECENZOWANA); chapter-in-a-book (ROZDZIAŁ W KSIĄŻCE)
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 2.500
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Farnicka Marzanna (000) [ ], Liberska Hanna (PSYC) [ * ] orcid: 0000-0003-4323-2090
Data rejestracji opisu: 2015-12-03, 11:55
Link do rekordu monografii:
9/31
ID: 0000018622
Rok: 2015
Autorzy: Marzanna Farnicka, Hanna Liberska
Tytuł: Kwestionariusz Życia Szkolnego
Źródło: Psychologia w Szkole - 2015, nr 2 (48), s. 14-18
p-ISSN: 1731-836X
Charakt. formalna: AP
Typ dokumentu wg PBN: original-article (ORYGINALNY ARTYKUŁ NAUKOWY)
Język publikacji: POL
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Farnicka Marzanna (000) [ ], Liberska Hanna (PSYC) [ * ] orcid: 0000-0003-4323-2090
Data rejestracji opisu: 2015-09-17, 14:53
10/31
ID: 0000021192
Rok: 2015
Autorzy: Hanna Liberska, Marzanna Farnicka
Tytuł: Student's attitudes to the ''others'' and their sense of wellbeing - Polish sample
Źródło: Acta Medicinae et Sociologica - 2015, Vol. 6, pp. 5-16
p-ISSN: 2062-0284
Liczba arkuszy: 0,5
Charakt. formalna: AZ
Typ dokumentu wg PBN: original-article (ORYGINALNY ARTYKUŁ NAUKOWY); peer-reviewed (PUBLIKACJA RECENZOWANA)
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 5.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Liberska Hanna (PSYC) [ * ] orcid: 0000-0003-4323-2090, Farnicka Marzanna (000) [ ]
Data rejestracji opisu: 2016-06-08, 13:03
11/31
ID: 0000018043
Rok: 2015
Autorzy: Mariâ Alekseevna Abramova, Valerij Vasil'evič Krasheninnikov, Hanna Liberska, Marzanna Farnicka
Tytuł: Translâciâ kul'tury i/ili razvitie v deâtel'nosti : germano-rossijskaâ i anglo-saksonskaâ modeli obrazovaniâ
Źródło: Filosofiâ Obrazovaniâ - 2015, no 2, pp. 37-45
p-ISSN: 1811-0916
Liczba arkuszy: 0,5
Charakt. formalna: AZ
Typ dokumentu wg PBN: original-article (ORYGINALNY ARTYKUŁ NAUKOWY); peer-reviewed (PUBLIKACJA RECENZOWANA)
Język publikacji: RUS
Punktacja MNiSW: 5.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Abramova Mariâ Alekseevna (000) [ ], Krasheninnikov Valerij Vasil'evič (000) [ ], Liberska Hanna (PSYC) [ * ] orcid: 0000-0003-4323-2090, Farnicka Marzanna (000) [ ]
Data rejestracji opisu: 2015-06-12, 10:12
12/31
ID: 0000020745
Rok: 2015
Autorzy: Marzanna Farnicka, Hanna Liberska
Tytuł: Uwarunkowania poczucia dobrostanu psychicznego u dzieci w sytuacji szkolnej
Źródło: Problemy Wczesnej Edukacji - 2015, R. 11, nr 4 (31), s. 77-91
p-ISSN: 1734-1582
Charakt. formalna: AP
Typ dokumentu wg PBN: peer-reviewed (PUBLIKACJA RECENZOWANA); original-article (ORYGINALNY ARTYKUŁ NAUKOWY)
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 14.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Farnicka Marzanna (000) [ ], Liberska Hanna (PSYC) [ * ] orcid: 0000-0003-4323-2090
Data rejestracji opisu: 2016-05-04, 10:27
open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED
open-access-licence: OTHER
open-access-release-time: AT_PUBLICATION
open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Repozytorium UKW:
13/31
ID: 0000015996
Rok: 2014
Autorzy: Marzanna Farnicka, Hanna Liberska
Tytuł: A Child of Many Worlds : A New Meaning of Acculturation
W: Child of many worlds. Focus on the Problem of Ethnic Minorities / eds. H. Liberska, M. Farnicka.
Adres wydawniczy: Frankfurt am Main : Peter Lang Publishing, 2014
Strony: 213-223
ISBN: 978-3-631-65687-7
Liczba arkuszy: 0,5
Charakt. formalna: RZZ
Typ dokumentu wg PBN: chapter-in-a-book (ROZDZIAŁ W KSIĄŻCE); peer-reviewed (PUBLIKACJA RECENZOWANA)
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 2.500
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Farnicka Marzanna (000) [ ], Liberska Hanna (PSYC) [ * ] orcid: 0000-0003-4323-2090
Data rejestracji opisu: 2015-02-03, 10:05
Inne bazy podające opis: Scopus
Link do rekordu monografii:
14/31
ID: 0000015999
Rok: 2014
Autorzy: Marzanna Farnicka, Hanna Liberska, Vera Kosikova, Vladimira Lovasova, Dariusz Freudenreich
Tytuł: A New Tool in the Fight against Social Exclusion: The Questionnaire of School Life (QSL)
W: Child of many worlds. Focus on the Problem of Ethnic Minorities / eds. H. Liberska, M. Farnicka.
Adres wydawniczy: Frankfurt am Main : Peter Lang Publishing, 2014
Strony: 177-191
ISBN: 978-3-631-65687-7
Liczba arkuszy: 0,7
Charakt. formalna: RZZ
Typ dokumentu wg PBN: chapter-in-a-book (ROZDZIAŁ W KSIĄŻCE); peer-reviewed (PUBLIKACJA RECENZOWANA)
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 2.500
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Farnicka Marzanna (000) [ ], Liberska Hanna (PSYC) [ * ] orcid: 0000-0003-4323-2090, Kosikova Vera (000) [ ], Lovasova Vladimira (000) [ ], Freudenreich Dariusz (000) [ ]
Data rejestracji opisu: 2015-02-03, 10:10
Inne bazy podające opis: Scopus
Link do rekordu monografii:
15/31
ID: 0000015990
Rok: 2014
Tytuł: Child of many worlds. Focus on the Problem of Ethnic Minorities / eds. Hanna Liberska, Marzanna Farnicka
Adres wydawniczy: Frankfurt am Main : Peter Lang Publishing, 2014. - 224 s.
ISBN: 978-3-631-65687-7
Liczba arkuszy: 10
Charakt. formalna: RDZ
Typ dokumentu wg PBN: scholarly-monograph (MONOGRAFIA NAUKOWA); peer-reviewed (PUBLIKACJA RECENZOWANA)
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 5.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Liberska Hanna, editor (PSYC) [ * ] orcid: 0000-0003-4323-2090, Farnicka Marzanna, editor (000) [ ], Liberska Hanna, chapter author (PSYC) [ * ] orcid: 0000-0003-4323-2090, Musilova Simona, chapter author (PED) [ * ]
Liczba autorów ogółem: 20
Data rejestracji opisu: 2015-02-03, 09:54
Inne bazy podające opis: Scopus
Link do rekordu monografii:
* Liberska Hanna : The wellbeing of Children: Its Source and How It is Affected by a Sense of Exclusion and Acculturation ; 15-25 [0,6 ark.] / rek. : 0000015993
* Kosikova V., Liberska Hanna : The Problem of Minorities as a Subject of Intercultural Psychology ; 27-45 [0,8 ark.] / rek. : 0000015994
* Musilova Simona, Miňhová Jana : Crime and its Victims amongst Members of Different Nationalities ; 111-126 [0,5 ark.] / rek. : 0000015729
* Farnicka Marzanna, Liberska Hanna, Kosikova Vera, Lovasova Vladimira, Freudenreich Dariusz : A New Tool in the Fight against Social Exclusion: The Questionnaire of School Life (QSL) ; 177-191 [0,7 ark.] / rek. : 0000015999
* Farnicka Marzanna, Liberska Hanna : A Child of Many Worlds : A New Meaning of Acculturation ; 213-223 [0,5 ark.] / rek. : 0000015996
16/31
ID: 0000016775
Rok: 2014
Autorzy: Hanna Liberska, Tumendemberel Purev, Klaudia Boniecka, Marzanna Farnicka
Tytuł: Experience of aggression and taking up the roles of aggressor and victim by Mongolian youth
W: Current psychosocial problems in traditional and novel approaches : the multiplicity of roles and difficulties experienced by human in life as determinants of well-being. 3 / ed. by H. Liberska.
Adres wydawniczy: Bydgoszcz : Wydawnictwo Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego, 2014
Strony: 171-185
ISBN: 978-83-8018-010-9
Liczba arkuszy: 0,5
Charakt. formalna: RZZ
Typ dokumentu wg PBN: chapter-in-a-book (ROZDZIAŁ W KSIĄŻCE); peer-reviewed (PUBLIKACJA RECENZOWANA)
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 2.500
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Liberska Hanna (PSYC) [ * ] orcid: 0000-0003-4323-2090, Purev Tumendemberel (000) [ ], Boniecka Klaudia (PSYC) [ * ] orcid: 0000-0002-6944-2742, Farnicka Marzanna (000) [ ]
Data rejestracji opisu: 2015-03-11, 10:04
Repozytorium UKW:

Link do rekordu monografii:
17/31
ID: 0000016766
Rok: 2014
Autorzy: Marzanna Farnicka, Hanna Liberska
Tytuł: Factors conducive to child and adult development in education system : sources of wellbeing
W: Current psychosocial problems in traditional and novel approaches : the multiplicity of roles and difficulties experienced by human in life as determinants of well-being. 3 / ed. by H. Liberska.
Adres wydawniczy: Bydgoszcz : Wydawnictwo Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego, 2014
Strony: 11-20
ISBN: 978-83-8018-010-9
Liczba arkuszy: 0,5
Charakt. formalna: RZZ
Typ dokumentu wg PBN: chapter-in-a-book (ROZDZIAŁ W KSIĄŻCE); peer-reviewed (PUBLIKACJA RECENZOWANA)
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 2.500
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Farnicka Marzanna (000) [ ], Liberska Hanna (PSYC) [ * ] orcid: 0000-0003-4323-2090
Data rejestracji opisu: 2015-03-11, 09:40
Repozytorium UKW:

Link do rekordu monografii:
18/31
ID: 0000015275
Rok: 2014
Autorzy: Marzanna Farnicka, Hanna Liberska
Tytuł: Family rituals among middle school and university students - psychologist's perspective
W: Ètnosocial'nye processy v Si'biri. Vypusk 10 / ed. Yu. V. Popkov.
Adres wydawniczy: Novosibirsk : IFPR CO RAN, 2014
Strony: 180-187
Liczba arkuszy: 0,5
Charakt. formalna: RZZ
Typ dokumentu wg PBN: chapter-in-a-book (ROZDZIAŁ W KSIĄŻCE); peer-reviewed (PUBLIKACJA RECENZOWANA)
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 2.500
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Farnicka Marzanna (000) [ ], Liberska Hanna (PSYC) [ * ] orcid: 0000-0003-4323-2090
Data rejestracji opisu: 2014-11-20, 12:57
19/31
ID: 0000015287
Rok: 2014
Autorzy: Vera Kosikova, Hanna Liberska, Marzanna Farnicka
Tytuł: Formative function of assessment in a psycho-didactical context
Źródło: Polskie Forum Psychologiczne - 2014, T. 19, nr 1, s. 7-16
p-ISSN: 1642-1043
Charakt. formalna: AP
Typ dokumentu wg PBN: original-article (ORYGINALNY ARTYKUŁ NAUKOWY); peer-reviewed (PUBLIKACJA RECENZOWANA)
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 12.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Kosikova Vera (000) [ ], Liberska Hanna (PSYC) [ * ] orcid: 0000-0003-4323-2090, Farnicka Marzanna (000) [ ]
Data rejestracji opisu: 2014-11-21, 13:21
open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED
open-access-licence: OTHER
open-access-release-time: AT_PUBLICATION
open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Repozytorium UKW:
20/31
ID: 0000015795
Rok: 2014
Autorzy: Hanna Liberska, Marzanna Farnicka
Tytuł: Manifestations of Aggression and Perception of Parental Attitudes - Comparative Studies. Changes over Time (New Version)
Źródło: Kultura i edukacja - 2014, nr 5 (105), s. 128-147
p-ISSN: 1230-266X
Charakt. formalna: AP
Typ dokumentu wg PBN: original-article (ORYGINALNY ARTYKUŁ NAUKOWY); peer-reviewed (PUBLIKACJA RECENZOWANA)
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 12.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Liberska Hanna (PSYC) [ * ] orcid: 0000-0003-4323-2090, Farnicka Marzanna (000) [ ]
Data rejestracji opisu: 2015-01-22, 11:22
21/31
ID: 0000014621
Rok: 2014
Autorzy: Hanna Liberska, Marzanna Farnicka
Tytuł: Processes which support the creation of an environment conducive to learning
Źródło: Novosibirsk State Pedagogical University Bulletin - 2014, nr 4, s. 7-16
e-ISSN: 2226-3365
Liczba arkuszy: 0,5
Charakt. formalna: AZ
Typ dokumentu wg PBN: original-article (ORYGINALNY ARTYKUŁ NAUKOWY); peer-reviewed (PUBLIKACJA RECENZOWANA)
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 5.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Liberska Hanna (PSYC) [ * ] orcid: 0000-0003-4323-2090, Farnicka Marzanna (000) [ ]
Data rejestracji opisu: 2014-09-10, 12:28
DOI:
22/31
ID: 0000015793
Rok: 2014
Autorzy: Marzanna Farnicka, Hanna Liberska
Tytuł: Przejawy agresywności współczesnej młodzieży i ich uwarunkowania rodzinne
Źródło: Rocznik Lubuski - 2014, T. 40, cz. 1, s. 43-57
p-ISSN: 0485-3083
Charakt. formalna: AP
Typ dokumentu wg PBN: original-article (ORYGINALNY ARTYKUŁ NAUKOWY); peer-reviewed (PUBLIKACJA RECENZOWANA)
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 11.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Farnicka Marzanna (000) [ ], Liberska Hanna (PSYC) [ * ] orcid: 0000-0003-4323-2090
Data rejestracji opisu: 2015-01-22, 10:50
Repozytorium UKW:
23/31
ID: 0000015225
Rok: 2014
Autorzy: Marzanna Farnicka, Hanna Liberska
Tytuł: Transmisja międzypokoleniowa - procesy zachodzące na styku pokoleń
W: Psychologia rodziny / red. nauk. Iwona Janicka, Hanna Liberska.
Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2014
Strony: 185-202
ISBN: 978-83-01-18002-7
Liczba arkuszy: 0,5
Charakt. formalna: RZP
Typ dokumentu wg PBN: chapter-in-a-book (ROZDZIAŁ W KSIĄŻCE); peer-reviewed (PUBLIKACJA RECENZOWANA)
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 2.500
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Farnicka Marzanna (000) [ ], Liberska Hanna (PSYC) [ * ] orcid: 0000-0003-4323-2090
Data rejestracji opisu: 2014-11-17, 10:59

Link do rekordu monografii:
24/31
ID: 0000015779
Rok: 2014
Autorzy: Marzanna Farnicka, Hanna Liberska
Tytuł: Tworzenie środowiska sprzyjającego uczeniu się - analiza wybranych czynników
Źródło: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja - 2014, nr 67 (3), s. 66-75
p-ISSN: 1505-8808
Charakt. formalna: AP
Typ dokumentu wg PBN: original-article (ORYGINALNY ARTYKUŁ NAUKOWY); peer-reviewed (PUBLIKACJA RECENZOWANA)
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 10.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Farnicka Marzanna (000) [ ], Liberska Hanna (PSYC) [ * ] orcid: 0000-0003-4323-2090
Data rejestracji opisu: 2015-01-21, 12:36
25/31
ID: 0000012563
Rok: 2013
Autorzy: Hanna Liberska, Marzanna Farnicka
Tytuł: Is culturally relevant pedagogy an adequate model of life long learning education?
W: Lifelong learning : continuous education for sustainable development : Proceedings of 11th International Cooperation. Vol. 11, part 1 / ed. N. A. Lobanov, V. N. Skvortsov.
Inf. o wydaniu: Parallel edition
Adres wydawniczy: Saint-Petersburg : Pushkin Leningrad State University, 2013
Strony: 119-123
ISBN: 978-5-8290-1267-0 (Pt. 1, en.) 978-5-8290-1261
Tytuł-nazwa konferencji: Lifelong learning: continuous education for sustainable development. 11th International Cooperation
Miejsce konferencji: Saint-Petersburg
Kraj: RU
Liczba arkuszy: 0,3
Charakt. formalna: RFZ
Typ dokumentu wg PBN: chapter-in-a-book (ROZDZIAŁ W KSIĄŻCE); peer-reviewed (PUBLIKACJA RECENZOWANA)
Język publikacji: ENG
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Liberska Hanna (PSYC) [ * ] orcid: 0000-0003-4323-2090, Farnicka Marzanna (000) [ ]
Data rejestracji opisu: 2014-02-10, 12:00
26/31
ID: 0000015914
Rok: 2013
Autorzy: Marzanna Farnicka, Hanna Liberska, Vera Kosikova
Tytuł: Model badań gotowości do agresywności w okresie dorastania
Źródło: Czasopismo Psychologiczne - 2013, T. 19, nr 2, s. 355-360
p-ISSN: 1425-6460
Charakt. formalna: AP
Typ dokumentu wg PBN: original-article (ORYGINALNY ARTYKUŁ NAUKOWY); peer-reviewed (PUBLIKACJA RECENZOWANA)
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 11.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Farnicka Marzanna (000) [ ], Liberska Hanna (PSYC) [ * ] orcid: 0000-0003-4323-2090, Kosikova Vera (000) [ ]
Data rejestracji opisu: 2015-01-30, 11:15
27/31
ID: 0000012567
Rok: 2013
Autorzy: Hanna Liberska, Marzanna Farnicka
Tytuł: The educational activity and personal development of woman : an exploration of success and threat areas
W: Lifelong learning : continuous education for sustainable development : Proceedings of 11tk International Cooperation. / ed. N. A. Lobanov, V. N. Skvortsov.
Inf. o wydaniu: Parallel edition
Adres wydawniczy: Saint-Petersburg : Pushkin Leningrad State University, 2013
Strony: 102-104
ISBN: 978-5-8290-1267-0 (Pt. 1, en.) 978-5-8290-1261
Tytuł-nazwa konferencji: Lifelong learning: continuous education for sustainable development. 11th International Cooperation
Organizator konferencji: Pushkin Leningrad State University
Miejsce konferencji: Saint-Petersburg
Kraj: RU
Liczba arkuszy: 0,2
Charakt. formalna: RFZ
Typ dokumentu wg PBN: chapter-in-a-book (ROZDZIAŁ W KSIĄŻCE); peer-reviewed (PUBLIKACJA RECENZOWANA)
Język publikacji: ENG
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Liberska Hanna (PSYC) [ * ] orcid: 0000-0003-4323-2090, Farnicka Marzanna (000) [ ]
Data rejestracji opisu: 2014-02-10, 12:22
28/31
ID: 0000018623
Rok: 2013
Autorzy: Marzanna Farnicka, Hanna Liberska
Tytuł: Trudne jest życie bez wsparcia
Źródło: Psychologia w Szkole - 2013, nr 5 (41), s. 84-90
p-ISSN: 1731-836X
Charakt. formalna: AP
Typ dokumentu wg PBN: original-article (ORYGINALNY ARTYKUŁ NAUKOWY)
Język publikacji: POL
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Farnicka Marzanna (000) [ ], Liberska Hanna (PSYC) [ * ] orcid: 0000-0003-4323-2090
Data rejestracji opisu: 2015-09-17, 14:55
29/31
ID: 0000012540
Rok: 2013
Autorzy: Hanna Liberska, Marzanna Farnicka
Tytuł: Uwarunkowania podejmowania roli agresora lub ofiary - prezentacja modelu badań
Źródło: Polskie Forum Psychologiczne - 2013, T. 18, nr 2, s. 245-255
p-ISSN: 1642-1043
Charakt. formalna: AP
Typ dokumentu wg PBN: original-article (ORYGINALNY ARTYKUŁ NAUKOWY); peer-reviewed (PUBLIKACJA RECENZOWANA)
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 12.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Liberska Hanna (PSYC) [ * ] orcid: 0000-0003-4323-2090, Farnicka Marzanna (000) [ ]
Data rejestracji opisu: 2014-02-07, 13:48
open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED
open-access-licence: OTHER
open-access-release-time: AT_PUBLICATION
open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Repozytorium UKW:
30/31
ID: 0000012537
Rok: 2013
Autorzy: Marzanna Farnicka, Hanna Liberska
Tytuł: W poszukiwaniu mechanizmów zmiany priorytetów w rozwoju społecznym
Źródło: Czasopismo Psychologiczne - 2013, T. 19, nr 1, s. 87-94
p-ISSN: 1425-6460
Charakt. formalna: AP
Typ dokumentu wg PBN: original-article (ORYGINALNY ARTYKUŁ NAUKOWY); peer-reviewed (PUBLIKACJA RECENZOWANA)
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 11.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Farnicka Marzanna (000) [ ], Liberska Hanna (PSYC) [ * ] orcid: 0000-0003-4323-2090
Data rejestracji opisu: 2014-02-07, 13:27
31/31
ID: 0000012571
Rok: 2013
Autorzy: Marzanna Farnicka, Hanna Liberska
Tytuł: Wizja własnego życia i rytuały rodzinne wskazane jako życiowe źródła wsparcia
Źródło: Rocznik Lubuski - 2013, T. 39, cz. 2, s. 215-225
p-ISSN: 0485-3083
Charakt. formalna: AP
Typ dokumentu wg PBN: original-article (ORYGINALNY ARTYKUŁ NAUKOWY); peer-reviewed (PUBLIKACJA RECENZOWANA)
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 11.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Farnicka Marzanna (000) [ ], Liberska Hanna (PSYC) [ * ] orcid: 0000-0003-4323-2090
Data rejestracji opisu: 2014-02-10, 12:52
open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED
open-access-licence: OTHER
open-access-release-time: AT_PUBLICATION
open-access-article-mode: OPEN_REPOSITORY
Repozytorium UKW:
  Wyświetl ponownie stosując format:
Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka UKW