logo UKW

Baza Dorobku Naukowego Pracowników UKW




Zapytanie: FALKOWSKI TOMASZ
Liczba odnalezionych rekordów: 3



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Pobierz BibTeX | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/3
ID: 0000036117
Rok: 2021
Autorzy: Adam Łajczak, Zygmunt Babiński, Tomasz Falkowski, Piotr Gierszewski, Michał Habel, Joanna Plit, Roman Soja, Jacek Szmańda
Tytuł: Współczesne przemiany rzeźby koryta i równiny zalewowej Wisły
W: Współczesne przemiany rzeźby Polski / red. Andrzej Kostrzewski, Kazimierz Krzemień, Piotr Migoń, Leszek Starkl, Marcin Winowski, Zbigniew Zwoliński.
Inf. o wydaniu: Wyd. II rozszerzone
Adres wydawniczy: Poznań : Bogucki Wydawnictwo Naukowe, 2021
Strony: 621-680
ISBN: 978-83-7986-382-2
Charakt. formalna: RZP
Typ dokumentu wg PBN: chapter-in-a-book (ROZDZIAŁ W KSIĄŻCE); peer-reviewed (PUBLIKACJA RECENZOWANA)
Język publikacji: POL
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Łajczak Adam (000) [ ], Babiński Zygmunt (GEO) [ * ] orcid: 0000-0002-6912-0735, Falkowski Tomasz (000) [ ], Gierszewski Piotr (000) [ ], Habel Michał (GEO) [ * ] orcid: 0000-0002-4661-6498, Plit Joanna (000) [ ], Soja Roman (000) [ ], Szmańda Jacek (000) [ ]
Data rejestracji opisu: 2021-12-10, 09:07
open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED
open-access-licence: CC-BY
open-access-release-time: AFTER_PUBLICATION
open-access-article-mode: OPEN_REPOSITORY
Adres url:
2/3
ID: 0000032672
Rok: 2020
Autorzy: Tomasz Falkowski, Helena Ostrowicka
Tytuł: Ethicalisation of higher education reform: The strategic integration of academic discourse on scholarly ethos
Źródło: Educational Philosophy and Theory - 2020, Vol. 53, iss. 5, pp. 479-491
p-ISSN: 0013-1857 e-ISSN: 1469-5812
Charakt. formalna: AZ
Typ dokumentu wg PBN: original-article (ORYGINALNY ARTYKUŁ NAUKOWY)
Język publikacji: ENG
Wskaźnik Impact Factor ISI: 1.645
Punktacja całkowita MEiN: 100.000
Punktacja przeliczeniowa MEiN: 100.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Falkowski Tomasz (000) [ ], Ostrowicka Helena (PED) [ * ] orcid: 0000-0003-2500-9581
Data rejestracji opisu: 2020-04-08, 10:37
DOI:

Dziedzina nauk społecznych : pedagogika ; wartość punktowa: 100.0000
artykuł naukowy ; suma udziałów jednostkowych: 1.0000
Ostrowicka Helena (liczba N) ; udział jednostkowy: 1.0000 ; wartość punktowa udziału jednostkowego: 100.0000
3/3
ID: 0000031287
Rok: 2019
Autorzy: Helena Ostrowicka, Justyna Spychalska-Stasiak, Łukasz Stankiewicz, Dominik Chomik, Tomasz Falkowski, Aleksandra Rzyska
Tytuł: Dyskursywny obraz reformy szkolnictwa wyższego w Polsce 2011-2014
Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2019. - 228 s.
ISBN: 978-83-01207-71-7
Charakt. formalna: KP
Typ dokumentu wg PBN: scholarly-monograph (MONOGRAFIA NAUKOWA); peer-reviewed (PUBLIKACJA RECENZOWANA)
Język publikacji: POL
Punktacja całkowita MEiN: 120.000
Punktacja przeliczeniowa MEiN: 84.852
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Ostrowicka Helena (PED) [ * ] orcid: 0000-0003-2500-9581, Spychalska-Stasiak Justyna (PED) [ * ] orcid: 0000-0001-7870-7469, Stankiewicz Łukasz (000) [ ] orcid: 0000-0002-4767-8877, Chomik Dominik (000) [ ], Falkowski Tomasz (000) [ ], Rzyska Aleksandra (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-7504-7757
Data rejestracji opisu: 2019-09-24, 12:14

Dziedzina nauk społecznych : pedagogika ; wartość punktowa: 84.8520
monografia naukowa ; suma udziałów jednostkowych: 0.7071
Ostrowicka Helena (liczba N) ; udział jednostkowy: 0.2357 ; wartość punktowa udziału jednostkowego: 28.2840
Spychalska-Stasiak Justyna (liczba N) ; udział jednostkowy: 0.2357 ; wartość punktowa udziału jednostkowego: 28.2840
Rzyska Aleksandra (liczba N) ; udział jednostkowy: 0.2357 ; wartość punktowa udziału jednostkowego: 28.2840
  Wyświetl ponownie stosując format:
Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka UKW