logo UKW

Baza Dorobku Naukowego Pracowników UKW




Zapytanie: CZERWIŃSKI KAZIMIERZ
Liczba odnalezionych rekordów: 73



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Pobierz BibTeX | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/73
ID: 0000034509
Rok: 2021
Autorzy: Kazimierz Czerwiński
Tytuł: Edukacja w perpektywie inkontrologii. Spotkanie jako kategoria pedagogiczna
W: Edukacja w przestrzeni społecznej - paradygmaty zmian / red. Anna Karpińska, Katarzyna Borawska-Kalbarczyk, Alina Szwarc.
Adres wydawniczy: Białystok : Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku, 2021
Seria: Edukacja w dialogu i perspektywie
Strony: 189-204
ISBN: 978-83-7431-660-6
Charakt. formalna: RZP
Typ dokumentu wg PBN: chapter-in-a-book (ROZDZIAŁ W KSIĄŻCE); peer-reviewed (PUBLIKACJA RECENZOWANA)
Język publikacji: POL
Punktacja całkowita MEiN: 20.000
Punktacja przeliczeniowa MEiN: 20.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Czerwiński Kazimierz (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-0486-4370
Data rejestracji opisu: 2021-04-22, 10:59
open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED
open-access-licence: OTHER
open-access-release-time: AT_PUBLICATION
open-access-article-mode: OPEN_REPOSITORY
Repozytorium UKW:
Link do rekordu monografii:

Dziedzina nauk społecznych : pedagogika ; wartość punktowa: 20.0000
rozdział monografii naukowej ; suma udziałów jednostkowych: 1.0000
Czerwiński Kazimierz (liczba N) ; udział jednostkowy: 1.0000 ; wartość punktowa udziału jednostkowego: 20.0000
2/73
ID: 0000033114
Rok: 2020
Autorzy: Kazimierz Czerwiński
Tytuł: Dobro wspólne jako kategoria pedagogiczna
Źródło: Lubelski Rocznik Pedagogiczny - 2020, T. 39, z. 2, s. 35-50
p-ISSN: 0137-6136 e-ISSN: 2449-8327
Charakt. formalna: AP
Typ dokumentu wg PBN: original-article (ORYGINALNY ARTYKUŁ NAUKOWY)
Język publikacji: POL
Punktacja całkowita MEiN: 70.000
Punktacja przeliczeniowa MEiN: 70.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Czerwiński Kazimierz (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-0486-4370
Data rejestracji opisu: 2020-07-20, 09:57
open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED
open-access-licence: CC-BY
open-access-release-time: AT_PUBLICATION
open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
DOI:

Dziedzina nauk społecznych : pedagogika ; wartość punktowa: 70.0000
artykuł naukowy ; suma udziałów jednostkowych: 1.0000
Czerwiński Kazimierz (liczba N) ; udział jednostkowy: 1.0000 ; wartość punktowa udziału jednostkowego: 70.0000
3/73
ID: 0000032628
Rok: 2020
Autorzy: Kazimierz Czerwiński
Tytuł: Edukacja nieformalna wobec obywatelskości
Adres wydawniczy: Bydgoszcz : Wydawnictwo Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego, 2020. - 276 s.
ISBN: 978-83-8018-297-4
Charakt. formalna: KP
Typ dokumentu wg PBN: scholarly-monograph (MONOGRAFIA NAUKOWA); peer-reviewed (PUBLIKACJA RECENZOWANA)
Język publikacji: POL
Punktacja całkowita MEiN: 120.000
Punktacja przeliczeniowa MEiN: 120.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Czerwiński Kazimierz (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-0486-4370
Data rejestracji opisu: 2020-03-10, 13:49

Dziedzina nauk społecznych : pedagogika ; wartość punktowa: 120.0000
monografia naukowa ; suma udziałów jednostkowych: 1.0000
Czerwiński Kazimierz (liczba N) ; udział jednostkowy: 1.0000 ; wartość punktowa udziału jednostkowego: 120.0000
4/73
ID: 0000036844
Rok: 2020
Autorzy: Kazimierz Czerwiński
Tytuł: Medialne (r)ewolucje a komunikowanie społeczne / Andrzej Postawa. - Toruń 2020
Źródło: Filozofia Edukacji - 2020, T. 2, nr 1, s. 184-189
p-ISSN: 2657-988X
Charakt. formalna: AP
Typ dokumentu wg PBN: original-article (ORYGINALNY ARTYKUŁ NAUKOWY)
Język publikacji: POL
Punktacja całkowita MEiN: 2.500
Punktacja przeliczeniowa MEiN: 2.500
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Czerwiński Kazimierz, reviewer (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-0486-4370
Data rejestracji opisu: 2022-05-31, 15:10
DOI:

Dziedzina nauk społecznych : pedagogika ; wartość punktowa: 2.5000
recenzyjny artykuł naukowy ; suma udziałów jednostkowych: 1.0000
Czerwiński Kazimierz (liczba N) ; udział jednostkowy: 1.0000 ; wartość punktowa udziału jednostkowego: 2.5000
5/73
ID: 0000032412
Rok: 2019
Autorzy: Kazimierz Czerwiński
Tytuł: Deficyty obywatelskości - na podstawie doświadczeń polityków i działaczy organizacji pozarządowych
Źródło: Colloquium - 2019, nr 2, s. 95-114
p-ISSN: 2081-3813 e-ISSN: 2658-0365
Charakt. formalna: AP
Typ dokumentu wg PBN: original-article (ORYGINALNY ARTYKUŁ NAUKOWY)
Język publikacji: POL
Punktacja całkowita MEiN: 100.000
Punktacja przeliczeniowa MEiN: 100.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Czerwiński Kazimierz (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-0486-4370
Data rejestracji opisu: 2020-01-29, 10:37
Repozytorium UKW:

Dziedzina nauk społecznych : pedagogika ; wartość punktowa: 100.0000
artykuł naukowy ; suma udziałów jednostkowych: 1.0000
Czerwiński Kazimierz (liczba N) ; udział jednostkowy: 1.0000 ; wartość punktowa udziału jednostkowego: 100.0000
6/73
ID: 0000032579
Rok: 2019
Autorzy: Kazimierz Czerwiński
Tytuł: Edukacja środowiskowa a społeczna gotowość do przeciwdziałania zagrożeniom
W: Wymiary bezpieczeństwa - ujęcie interdyscyplinarne / red. Monika Kamper-Kubańska, Karolina Kaszlińska, Paweł Sobierajski.
Adres wydawniczy: Toruń : Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Dom Organizatora, 2019
Strony: 213-223
ISBN: 978-83-7285-901-3
Charakt. formalna: RZP
Typ dokumentu wg PBN: chapter-in-a-book (ROZDZIAŁ W KSIĄŻCE); peer-reviewed (PUBLIKACJA RECENZOWANA)
Język publikacji: POL
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Czerwiński Kazimierz (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-0486-4370
Data rejestracji opisu: 2020-03-03, 11:51
Link do rekordu monografii:
7/73
ID: 0000032440
Rok: 2019
Autorzy: Kazimierz Czerwiński
Tytuł: Kultura obywatelska w ponowoczesności. Wybrane konteksty edukacyjne
Źródło: Studia Edukacyjne - 2019, nr 55, s. 183-204
p-ISSN: 1233-6688
Charakt. formalna: AP
Typ dokumentu wg PBN: original-article (ORYGINALNY ARTYKUŁ NAUKOWY)
Język publikacji: POL
Punktacja całkowita MEiN: 40.000
Punktacja przeliczeniowa MEiN: 40.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Czerwiński Kazimierz (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-0486-4370
Data rejestracji opisu: 2020-02-06, 12:48
open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED
open-access-licence: CC-BY
open-access-release-time: AT_PUBLICATION
open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
DOI:

Dziedzina nauk społecznych : pedagogika ; wartość punktowa: 40.0000
artykuł naukowy ; suma udziałów jednostkowych: 1.0000
Czerwiński Kazimierz (liczba N) ; udział jednostkowy: 1.0000 ; wartość punktowa udziału jednostkowego: 40.0000
8/73
ID: 0000030727
Rok: 2019
Autorzy: Kazimierz Czerwiński
Tytuł: Społeczeństwo obywatelskie wobec współczesnych zagrożeń bezpieczeństwa publicznego - wybrane konteksty edukacyjne
W: Bezpieczeństwo społeczne. Konteksty - zagrożenia - perspektywy / red. Jarosław Michalski, Arkadiusz Lewandowski, Monika Wolińska.
Adres wydawniczy: Pułtusk : Akademia Humanistyczna im. Aleksandra Gieysztora, 2019
Strony: 211-229
ISBN: 978-83-7549-321-4
Charakt. formalna: RZP
Typ dokumentu wg PBN: chapter-in-a-book (ROZDZIAŁ W KSIĄŻCE); peer-reviewed (PUBLIKACJA RECENZOWANA)
Język publikacji: POL
Punktacja całkowita MEiN: 20.000
Punktacja przeliczeniowa MEiN: 20.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Czerwiński Kazimierz (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-0486-4370
Data rejestracji opisu: 2019-05-31, 11:14
Link do rekordu monografii:

Dziedzina nauk społecznych : pedagogika ; wartość punktowa: 20.0000
rozdział monografii naukowej ; suma udziałów jednostkowych: 1.0000
Czerwiński Kazimierz (liczba N) ; udział jednostkowy: 1.0000 ; wartość punktowa udziału jednostkowego: 20.0000
9/73
ID: 0000030331
Rok: 2019
Autorzy: Kazimierz Czerwiński
Tytuł: Synergiczna koegzystencja edukacji dorosłych i społeczeństwa obywatelskiego - potrzeby, możliwości, warunki
W: Edukacja całożyciowa - wybrane obszary / red. Anna Karpińska, Alina Szwarc, Walentyna Wróblewska.
Adres wydawniczy: Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2019
Seria: Edukacja w dialogu i perspektywie
Strony: 102-119
ISBN: 978-83-8019-910-1
Liczba arkuszy: 1,0
Charakt. formalna: RZP
Typ dokumentu wg PBN: chapter-in-a-book (ROZDZIAŁ W KSIĄŻCE); peer-reviewed (PUBLIKACJA RECENZOWANA)
Język publikacji: POL
Punktacja całkowita MEiN: 20.000
Punktacja przeliczeniowa MEiN: 20.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Czerwiński Kazimierz (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-0486-4370
Data rejestracji opisu: 2019-04-03, 11:40
Link do rekordu monografii:

Dziedzina nauk społecznych : pedagogika ; wartość punktowa: 20.0000
rozdział monografii naukowej ; suma udziałów jednostkowych: 1.0000
Czerwiński Kazimierz (liczba N) ; udział jednostkowy: 1.0000 ; wartość punktowa udziału jednostkowego: 20.0000
10/73
ID: 0000036828
Rok: 2019
Autorzy: Kazimierz Czerwiński
Tytuł: Zrozumieć postmodernizm. Sceptycyzm i socjalizm od Rousseau do Foucaulta / Stephen R.C. Hicks. - Bydgoszcz 2016
Źródło: Filozofia Edukacji - 2019, T. 1, nr 1, s. 206-213
p-ISSN: 2657-988X
Charakt. formalna: RCN
Typ dokumentu wg PBN: scientific-review (Artykuł recenzyjny (recenzja naukowa))
Język publikacji: POL
Punktacja całkowita MEiN: 2.500
Punktacja przeliczeniowa MEiN: 2.500
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Czerwiński Kazimierz, reviewer (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-0486-4370
Data rejestracji opisu: 2022-05-27, 15:41
DOI:

Dziedzina nauk społecznych : pedagogika ; wartość punktowa: 2.5000
recenzyjny artykuł naukowy ; suma udziałów jednostkowych: 1.0000
Czerwiński Kazimierz (liczba N) ; udział jednostkowy: 1.0000 ; wartość punktowa udziału jednostkowego: 2.5000
11/73
ID: 0000028667
Rok: 2018
Autorzy: Kazimierz Czerwiński
Tytuł: Aktywność obywatelska w organizacjach trzeciego sektora a pedagogia agatologiczna Józefa Tischnera
Źródło: Paedagogia Christiana - 2018, T. 41, nr 1, s. 149-164
p-ISSN: 1505-6872 e-ISSN: 2451-1951
Charakt. formalna: AP
Typ dokumentu wg PBN: original-article (ORYGINALNY ARTYKUŁ NAUKOWY)
Język publikacji: POL
Punktacja całkowita MEiN: 10.000
Punktacja przeliczeniowa MEiN: 10.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Czerwiński Kazimierz (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-0486-4370
Data rejestracji opisu: 2018-09-26, 12:50
open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED
open-access-licence: CC-BY-ND
open-access-release-time: AT_PUBLICATION
open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Repozytorium UKW:

Dziedzina nauk społecznych : pedagogika ; wartość punktowa: 10.0000
artykuł naukowy ; suma udziałów jednostkowych: 1.0000
Czerwiński Kazimierz (liczba N) ; udział jednostkowy: 1.0000 ; wartość punktowa udziału jednostkowego: 10.0000
12/73
ID: 0000027145
Rok: 2017
Autorzy: Kazimierz Czerwiński
Tytuł: Tradycja republikańska i jej znaczenie dla współczesnej edukacji obywatelskiej
Źródło: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J. Paedagogia-Psychologia - 2017, Vol. 30, no 3, pp. 45-57
p-ISSN: 0867-2040 e-ISSN: 2449-8521
Charakt. formalna: AP
Typ dokumentu wg PBN: original-article (ORYGINALNY ARTYKUŁ NAUKOWY)
Język publikacji: POL
Punktacja całkowita MEiN: 8.000
Punktacja przeliczeniowa MEiN: 8.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Czerwiński Kazimierz (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-0486-4370
Data rejestracji opisu: 2018-01-29, 09:58
open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED
open-access-licence: CC-BY
open-access-release-time: AT_PUBLICATION
open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
DOI:

Dziedzina nauk społecznych : pedagogika ; wartość punktowa: 8.0000
artykuł naukowy ; suma udziałów jednostkowych: 1.0000
Czerwiński Kazimierz (liczba N) ; udział jednostkowy: 1.0000 ; wartość punktowa udziału jednostkowego: 8.0000
13/73
ID: 0000024265
Rok: 2016
Autorzy: Kazimierz Czerwiński
Tytuł: Aksjologiczne konteksty słabości sfery publicznej
Źródło: Przegląd Pedagogiczny - 2016, nr 2, s. 48-66
p-ISSN: 1897-6557
Charakt. formalna: AP
Typ dokumentu wg PBN: original-article (ORYGINALNY ARTYKUŁ NAUKOWY); peer-reviewed (PUBLIKACJA RECENZOWANA)
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 8.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Czerwiński Kazimierz (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-0486-4370
Data rejestracji opisu: 2017-02-20, 09:52
Repozytorium UKW:
14/73
ID: 0000024450
Rok: 2016
Autorzy: Kazimierz Czerwiński
Tytuł: Dobro wspólne i sfera publiczna w warunkach wielokulturowości - konteksty edukacyjne
W: Komunikacyjne aspekty oddziaływań psychospołecznych w pracy socjalnej : konteksty interpersonalne, grupowe, kulturowe i zadaniowe / red. Peter Jusko, Wojciech J. Maliszewski, Eugeniusz Wszołkowski.
Adres wydawniczy: Piła : Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Staszica, 2016
Strony: 13-26
ISBN: 978-83-62617-71-5
Liczba arkuszy: 0,5
Charakt. formalna: RZP
Typ dokumentu wg PBN: chapter-in-a-book (ROZDZIAŁ W KSIĄŻCE); peer-reviewed (PUBLIKACJA RECENZOWANA)
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Czerwiński Kazimierz (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-0486-4370
Data rejestracji opisu: 2017-02-24, 14:44
Repozytorium UKW:
Link do rekordu monografii:
15/73
ID: 0000024397
Rok: 2016
Autorzy: Kazimierz Czerwiński
Tytuł: Oralność i piśmienność w kontekście spotkań edukacyjnych
W: Uczenie się siebie w kulturze / red. Hanna Kostyło, Przemysław Zientkowski.
Adres wydawniczy: Bydgoszcz ; Chojnice : Oficyna Wydawnicza Fundacji Fuhrmanna, 2016
Strony: 49-58
ISBN: 978-83-64055-25-6
Liczba arkuszy: 0,5
Charakt. formalna: RZP
Typ dokumentu wg PBN: chapter-in-a-book (ROZDZIAŁ W KSIĄŻCE); peer-reviewed (PUBLIKACJA RECENZOWANA)
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Czerwiński Kazimierz (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-0486-4370
Data rejestracji opisu: 2017-02-22, 14:24
Repozytorium UKW:
Link do rekordu monografii:
16/73
ID: 0000024321
Rok: 2016
Autorzy: Kazimierz Czerwiński
Tytuł: Wychowanie dla wspólnoty - zaniedbana funkcja edukacji?
Źródło: Lubelski Rocznik Pedagogiczny - 2016, T. 35, z. 1, s. 55-71
p-ISSN: 0137-6136 e-ISSN: 2449-8327
Charakt. formalna: AP
Typ dokumentu wg PBN: original-article (ORYGINALNY ARTYKUŁ NAUKOWY); peer-reviewed (PUBLIKACJA RECENZOWANA)
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 10.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Czerwiński Kazimierz (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-0486-4370
Data rejestracji opisu: 2017-02-21, 09:15
open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED
open-access-licence: CC-BY
open-access-release-time: AT_PUBLICATION
open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Repozytorium UKW:
17/73
ID: 0000021327
Rok: 2015
Autorzy: Kazimierz Czerwiński
Tytuł: Kilka uwag o przydatności chaosu w szkole
Źródło: Podstawy Edukacji - 2015, T. 8, s. 119-130
p-ISSN: 2081-2264
Charakt. formalna: AP
Typ dokumentu wg PBN: original-article (ORYGINALNY ARTYKUŁ NAUKOWY); peer-reviewed (PUBLIKACJA RECENZOWANA)
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 7.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Czerwiński Kazimierz (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-0486-4370
Data rejestracji opisu: 2016-07-01, 10:48
open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED
open-access-licence: CC-BY
open-access-release-time: AT_PUBLICATION
open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
DOI:
18/73
ID: 0000018071
Rok: 2015
Autorzy: Kazimierz Czerwiński
Tytuł: Komunikowanie się podmiotów edukacji jako spotkanie
W: Komunikacja w edukacji. T. 3, Język w komunikacji / red. E. Jaszczyszyn, J. Szada-Borzyszkowska, M. Styczyńska.
Adres wydawniczy: Siedlce : Siedleckie Towarzystwo Naukowe, 2015
Strony: 89-99
ISBN: 978-83-62160-30-3
Liczba arkuszy: 0,5
Charakt. formalna: RZP
Typ dokumentu wg PBN: chapter-in-a-book (ROZDZIAŁ W KSIĄŻCE); peer-reviewed (PUBLIKACJA RECENZOWANA)
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Czerwiński Kazimierz (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-0486-4370
Data rejestracji opisu: 2015-06-17, 12:55
Repozytorium UKW:
Link do rekordu monografii:
19/73
ID: 0000016593
Rok: 2015
Autorzy: Kazimierz Czerwiński
Tytuł: Nauczyciel wobec potrzeby edukacji dla demokracji. Tendencje, możliwości, zagrożenia
W: Edukacja ku przyszłości. T. 5, Wyzwania i zaniechania w edukacji dzieci, młodzieży i dorosłych / red. Anna Klim-Klimaszewska, Ewa Jagiełło, Vladimir Gerka, Nikolaj N. Kondraszow.
Adres wydawniczy: Siedlce : AKKA, 2015
Strony: 21-42
ISBN: 978-83-941235-1-2
Liczba arkuszy: 1,0
Charakt. formalna: RZP
Typ dokumentu wg PBN: chapter-in-a-book (ROZDZIAŁ W KSIĄŻCE); peer-reviewed (PUBLIKACJA RECENZOWANA)
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Czerwiński Kazimierz (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-0486-4370
Data rejestracji opisu: 2015-03-02, 12:06
Repozytorium UKW:
Link do rekordu monografii:
20/73
ID: 0000019563
Rok: 2015
Autorzy: Kazimierz Czerwiński
Tytuł: Osamotnienie seniorów jako wyzwanie dla wspólnot parafialnych
W: Seniorzy w pryzmacie koncepcji "Społeczeństwo dla wszystkich grup wieku" / red. Anna Leszczyńska-Rejchert, Lidia Domańska, Elżbieta Subocz.
Adres wydawniczy: Olsztyn : Wydawnictwo Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego, 2015
Strony: 225-236
ISBN: 978-83-7299-955-9
Liczba arkuszy: 0,5
Charakt. formalna: RZP
Typ dokumentu wg PBN: chapter-in-a-book (ROZDZIAŁ W KSIĄŻCE); peer-reviewed (PUBLIKACJA RECENZOWANA)
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Czerwiński Kazimierz (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-0486-4370
Data rejestracji opisu: 2016-01-12, 12:48
Repozytorium UKW:
Link do rekordu monografii:
21/73
ID: 0000019319
Rok: 2015
Autorzy: Kazimierz Czerwiński
Tytuł: Utopia jako impuls innowacji w edukacji
W: Od pedagogiki do polityki / red. J. Marszałek-Kawa.
Adres wydawniczy: Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2015
Strony: 83-92
ISBN: 978-83-8019-253-9
Liczba arkuszy: 0,5
Charakt. formalna: RZP
Typ dokumentu wg PBN: chapter-in-a-book (ROZDZIAŁ W KSIĄŻCE); peer-reviewed (PUBLIKACJA RECENZOWANA)
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Czerwiński Kazimierz (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-0486-4370
Data rejestracji opisu: 2015-11-10, 12:22
Repozytorium UKW:
Link do rekordu monografii:
22/73
ID: 0000018816
Rok: 2015
Autorzy: Kazimierz Czerwiński
Tytuł: Zaniedbane aspekty komunikowania w edukacji szkolnej
W: Komunikowanie się w środowisku szkolnym i pozaszkolnym : nowe trendy i obszary / red. M. Okrasa, W. J. Maliszewski, M. Fiedor.
Adres wydawniczy: Toruń ; Lublin : Wydawnictwo Adam Marszałek ; Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, 2015
Strony: 59-74
ISBN: 978-83-8019-248-5
Liczba arkuszy: 0,5
Charakt. formalna: RZP
Typ dokumentu wg PBN: chapter-in-a-book (ROZDZIAŁ W KSIĄŻCE); peer-reviewed (PUBLIKACJA RECENZOWANA)
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Czerwiński Kazimierz (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-0486-4370
Data rejestracji opisu: 2015-09-30, 13:40
Repozytorium UKW:
Link do rekordu monografii:
23/73
ID: 0000015100
Rok: 2014
Autorzy: Kazimierz Czerwiński
Tytuł: Przemiany obywatelstwa we współczesnych demokracjach - wyzwania dla edukacji
W: Trendy cywilizacyjne / red. naukowa Małgorzata Piasecka, Anna Irasiak.
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo "Impuls", 2014
Seria: Podstawy edukacji, 2081-2264 ; t. 7
Strony: 39-59
ISBN: 978-83-7850-693-5
Liczba arkuszy: 0,5
Charakt. formalna: RZP
Typ dokumentu wg PBN: chapter-in-a-book (ROZDZIAŁ W KSIĄŻCE); peer-reviewed (PUBLIKACJA RECENZOWANA)
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Czerwiński Kazimierz (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-0486-4370
Data rejestracji opisu: 2014-10-29, 14:01
Repozytorium UKW:
Link do rekordu monografii:
24/73
ID: 0000011982
Rok: 2013
Autorzy: Kazimierz Czerwiński
Tytuł: Kilka uwag o kształceniu przyszłych liderów społecznych
W: Lider społeczny XXI wieku / pod red. nauk. Andrzeja K. Piaseckiego.
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2013
Seria: Prace Monograficzne. Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, 2450-7865 ; 664
Strony: 128-147
ISBN: 978-83-7271-821-1
Liczba arkuszy: 1,0
Charakt. formalna: RZP
Typ dokumentu wg PBN: chapter-in-a-book (ROZDZIAŁ W KSIĄŻCE); peer-reviewed (PUBLIKACJA RECENZOWANA)
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Czerwiński Kazimierz (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-0486-4370
Data rejestracji opisu: 2014-01-16, 09:28
Repozytorium UKW:
Link do rekordu monografii:
25/73
ID: 0000012039
Rok: 2013
Autorzy: Kazimierz Czerwiński
Tytuł: Komplementarne spojrzenie na raport z badań
Źródło: Forum Oświatowe - 2013, Vol. 1, no 48, s. 11-27
p-ISSN: 0867-0323
Charakt. formalna: AP
Typ dokumentu wg PBN: original-article (ORYGINALNY ARTYKUŁ NAUKOWY); peer-reviewed (PUBLIKACJA RECENZOWANA)
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 12.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Czerwiński Kazimierz (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-0486-4370
Data rejestracji opisu: 2014-01-20, 08:43
Repozytorium UKW:
26/73
ID: 0000013383
Rok: 2013
Autorzy: Kazimierz Czerwiński
Tytuł: Pro-social moral attitudes vs. academic education
W: In the circle of axiological problems of academic education / ed. Urszula Ostrowska.
Adres wydawniczy: Bydgoszcz : Wydawnictwo Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego, 2013
Seria: Educational and Social Contexts ; 3
Strony: 132-150
ISBN: 978-83-7096-961-5
Liczba arkuszy: 1
Charakt. formalna: RZZ
Typ dokumentu wg PBN: chapter-in-a-book (ROZDZIAŁ W KSIĄŻCE); peer-reviewed (PUBLIKACJA RECENZOWANA)
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 5.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Czerwiński Kazimierz (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-0486-4370
Data rejestracji opisu: 2014-03-20, 09:17

Link do rekordu monografii:
27/73
ID: 0000011190
Rok: 2012
Autorzy: Kazimierz Czerwiński
Tytuł: Dialog w sferze publicznej i jego edukacyjne aspekty
Źródło: Kwartalnik Pedagogiczny - 2012, nr 4, s.
p-ISSN: 0023-5938
Charakt. formalna: AP
Typ dokumentu wg PBN: original-article (Oryginalny artykuł naukowy); peer-reviewed (Publikacja recenzowana)
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 10.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Czerwiński Kazimierz (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-0486-4370
Data rejestracji opisu: 2013-05-13, 18:39
Repozytorium UKW:
28/73
ID: 0000011258
Rok: 2012
Tytuł: Komunikacja społeczna w i dla multikulturowości : perspektywa edukacyjna / red. nauk. W. J. Maliszewski, M. Korczyński, Kazimierz Czerwiński
Adres wydawniczy: Toruń ; Gniezno : Wydawnictwo Adam Marszałek ; Gnieźnieńska Szkoła Wyższa Milenium, cop. 2012. - 233 s. : il.
ISBN: 978-83-7780-318-9
Liczba arkuszy: 16
Charakt. formalna: RDP
Typ dokumentu wg PBN: peer-reviewed (Publikacja recenzowana); scholarly-monograph (Monografia naukowa)
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Maliszewski Wojciech (PED) [ ], Korczyński Mariusz (000) [ ], Czerwiński Kazimierz (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-0486-4370
Data rejestracji opisu: 2013-05-24, 17:36
29/73
ID: 0000011256
Rok: 2012
Tytuł: Komunikacja społeczna w perspektywie dylematów współczesnej edukacji / red. nauk. Kazimierz Czerwiński, A. Knocińska, A. Stefańska
Adres wydawniczy: Toruń ; Gniezno : Wydawnictwo Adam Marszałek ; Gnieźnieńska Szkoła Wyższa Milenium, cop. 2012. - 222 s. : il.
Seria: Komunikacja Społeczna w Edukacji
ISBN: 978-83-7780-443-8
Liczba arkuszy: 8
Charakt. formalna: RDP
Typ dokumentu wg PBN: peer-reviewed (Publikacja recenzowana); scholarly-monograph (Monografia naukowa)
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Czerwiński Kazimierz (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-0486-4370, Knocińska Anna (000) [ ], Stefańska Anita (000) [ ]
Data rejestracji opisu: 2013-05-24, 17:07

30/73
ID: 0000011255
Rok: 2012
Tytuł: Komunikacja społeczna w zarządzaniu : proces komunikowania w relacjach międzyosobowych / red. nauk. W. J. Maliszewski, Kazimierz Czerwiński, H. Paluch
Adres wydawniczy: Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek ; Gnieźnieńska Szkoła Wyższa Milenium, cop. 2012. - 211 s. : il.
Seria: Komunikacja Społeczna w Edukacji
ISBN: 978-83-7780-444-5
Liczba arkuszy: 8,5
Charakt. formalna: RDP
Typ dokumentu wg PBN: peer-reviewed (Publikacja recenzowana); scholarly-monograph (Monografia naukowa)
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Maliszewski Wojciech (PED) [ ], Czerwiński Kazimierz (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-0486-4370, Paluch Hubert (000) [ ]
Data rejestracji opisu: 2013-05-24, 17:03
31/73
ID: 0000011253
Rok: 2012
Tytuł: Komunikacja społeczna, negocjacje, edukacja : perspektywa wielu kultur / red. nauk. Z. Nęcki, W. J. Maliszewski, Kazimierz Czerwiński
Adres wydawniczy: Toruń ; Gniezno : Wydawnictwo Adam Marszałek ; Gnieźnieńska Szkoła Wyższa Milenium, cop. 2012. - 225 s. : il.
ISBN: 978-83-7780-442-1
Liczba arkuszy: 10,5
Charakt. formalna: RDP
Typ dokumentu wg PBN: peer-reviewed (Publikacja recenzowana); scholarly-monograph (Monografia naukowa)
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Nęcki Zbigniew (000) [ ], Maliszewski Wojciech (PED) [ ], Czerwiński Kazimierz (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-0486-4370
Data rejestracji opisu: 2013-05-24, 16:57

32/73
ID: 0000011254
Rok: 2012
Tytuł: Szkoła, komunikacja i edukacja : komunikowanie w różnorodnych relacjach interpersonalnych / red. nauk. Kazimierz Czerwiński, A. Knocińska, M. Okrasa
Adres wydawniczy: Toruń ; Gniezno : Wydawnictwo Adam Marszałek ; Gnieźnieńska Szkoła Wyższa, cop. 2012. - 227 s. : il.
ISBN: 978-83-7780-320-2
Liczba arkuszy: 10,5
Charakt. formalna: RDP
Typ dokumentu wg PBN: peer-reviewed (Publikacja recenzowana); scholarly-monograph (Monografia naukowa)
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Czerwiński Kazimierz (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-0486-4370, Knocińska Anna (000) [ ], Okrasa Marzena (000) [ ]
Data rejestracji opisu: 2013-05-24, 17:00
33/73
ID: 0000011257
Rok: 2012
Tytuł: Wieloaspektowość komunikacji społecznej w środowisku wielu kultur / red. nauk. Kazimierz Czerwiński, M. Fiedor, D. Wosik-Kawala
Adres wydawniczy: Toruń ; Gniezno : Wydawnictwo Adam Marszałek ; Gnieźnieńska Szkoła Wyższa, cop. 2012. - 197 s.
ISBN: 978-83-7780-319-6
Liczba arkuszy: 9
Charakt. formalna: RDP
Typ dokumentu wg PBN: peer-reviewed (Publikacja recenzowana); scholarly-monograph (Monografia naukowa)
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Czerwiński Kazimierz (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-0486-4370, Fiedor Marian (000) [ ], Wosik Kawala Danuta (000) [ ]
Data rejestracji opisu: 2013-05-24, 17:09
34/73
ID: 0000010410
Rok: 2011
Tytuł: Bezpieczeństwo w perspektywie komunikowania społecznego i jego edukacyjne uwarunkowania / red. J. Podgórecki, A. Dąbrowska, Kazimierz Czerwiński
Adres wydawniczy: Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2011. - 263 s. : il.
Seria: Komunikacja w Edukacji
ISBN: 978-83-7611-959-5
Liczba arkuszy: 12
Charakt. formalna: RDP
Typ dokumentu wg PBN: peer-reviewed (Publikacja recenzowana); scholarly-monograph (Monografia naukowa)
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Podgórecki Józef (000) [ ], Dąbrowska Aleksandra (000) [ ], Czerwiński Kazimierz (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-0486-4370
Data rejestracji opisu: 2012-09-17, 12:23
35/73
ID: 0000010412
Rok: 2011
Autorzy: Kazimierz Czerwiński
Tytuł: Dysfunkcje komunikacji społecznej w sferze publicznej jako źródło zagrożeń demokracji - wyzwania dla edukacji
W: Wielowymiarowość komunikacji społecznej i bezpieczeństwa w edukacji / red. K. Czerwiński, W. J. Maliszewski, K. Węc.
Adres wydawniczy: Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek ; Gnieźnieńska Szkoła Wyższa Milenium, 2011
Seria: Komunikacja Społeczna w Edukacji
Strony: 72-103
ISBN: 978-83-7780-159-8
Liczba arkuszy: 1,5
Charakt. formalna: RZP
Typ dokumentu wg PBN: chapter-in-a-book (Rozdział w książce); peer-reviewed (Publikacja recenzowana)
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Czerwiński Kazimierz (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-0486-4370
Data rejestracji opisu: 2012-09-17, 12:36
Repozytorium UKW:
36/73
ID: 0000010409
Rok: 2011
Tytuł: Etyczne konteksty komunikowania społecznego a bezpieczeństwo personalne i zbiorowe / red. W. J. Maliszewski, Kazimierz Czerwiński
Adres wydawniczy: Toruń ; Bydgoszcz : Wydawnictwo Adam Marszałek ; Kujawsko-Pomorska Szkoła Wyższa, 2011. - 200 s. : il.
Seria: Komunikacja Społeczna w Edukacji
ISBN: 978-83-7611-957-1
Liczba arkuszy: 9,5
Charakt. formalna: RDP
Typ dokumentu wg PBN: peer-reviewed (Publikacja recenzowana); scholarly-monograph (Monografia naukowa)
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Maliszewski Wojciech (PED) [ ], Czerwiński Kazimierz (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-0486-4370
Data rejestracji opisu: 2012-09-17, 12:16
37/73
ID: 0000010395
Rok: 2011
Tytuł: Internet w psychologii - psychologia w Internecie / red. nauk. B. Aouil, Kazimierz Czerwiński, D. Wosik-Kawala
Adres wydawniczy: Toruń ; Gniezno : Wydawnictwo Adam Marszałek ; Gnieźnieńska Szkoła Wyższa Milenium, 2011. - 366 s. : il.
Seria: Komunikacja Społeczna w Edukacji
ISBN: 978-83-7611-965-6
Liczba arkuszy: 17
Charakt. formalna: RDP
Typ dokumentu wg PBN: peer-reviewed (Publikacja recenzowana); scholarly-monograph (Monografia naukowa)
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Aouil Bassam (PSYC) [ ] orcid: 0000-0003-2615-6938, Czerwiński Kazimierz (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-0486-4370, Wosik Kawala Danuta (000) [ ]
Data rejestracji opisu: 2012-08-03, 13:04
38/73
ID: 0000010394
Rok: 2011
Tytuł: Komunikowanie społeczne w wielokulturowych społeczeństwach : wielowymiarowe zagrożenia bezpieczeństwa / red. Kazimierz Czerwiński, M. Fiedor, K. Węc
Adres wydawniczy: Toruń ; Bydgoszcz : Wydawnictwo Adam Marszałek ; Kujawsko-Pomorska Szkoła Wyższa, 2011. - 219 s.
Seria: Komunikacja Społeczna w Edukacji
ISBN: 978-83-7611-961-8
Liczba arkuszy: 6
Charakt. formalna: RDP
Typ dokumentu wg PBN: peer-reviewed (Publikacja recenzowana); scholarly-monograph (Monografia naukowa)
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Czerwiński Kazimierz (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-0486-4370, Fiedor Marian (000) [ ], Węc Klaudia (000) [ ]
Data rejestracji opisu: 2012-08-03, 12:58
39/73
ID: 0000010038
Rok: 2011
Autorzy: Kazimierz Czerwiński
Tytuł: Między pedagogiką ogólną a metodologią badań
Źródło: Przegląd Badań Edukacyjnych - 2011, nr 12, s. 85-105
p-ISSN: 1895-4308
Charakt. formalna: AP
Typ dokumentu wg PBN: original-article (Oryginalny artykuł naukowy); peer-reviewed (Publikacja recenzowana)
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Czerwiński Kazimierz (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-0486-4370
Data rejestracji opisu: 2012-05-11, 15:48
Repozytorium UKW:
40/73
ID: 0000010411
Rok: 2011
Autorzy: Kazimierz Czerwiński
Tytuł: Możliwości kształcenia do debaty publicznej w edukacji szkolnej
W: Wychowanie wobec wyzwań współczesności / red. J. Kirenko, D. Wosik-Kawali, T. Zubrzycka - Maciąg.
Adres wydawniczy: Lublin : Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, 2011
Strony: 171-187
ISBN: 978-83-7784-076-4
Liczba arkuszy: 1
Charakt. formalna: RZP
Typ dokumentu wg PBN: chapter-in-a-book (Rozdział w książce); peer-reviewed (Publikacja recenzowana)
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Czerwiński Kazimierz (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-0486-4370
Data rejestracji opisu: 2012-09-17, 12:29
Repozytorium UKW:
41/73
ID: 0000010413
Rok: 2011
Autorzy: Kazimierz Czerwiński
Tytuł: Nowoczesne społeczeństwo obywatelskie wobec wybranych aspektów globalizacji w kontekście bezpieczeństwa
W: Komunikowanie społeczne w wielokulturowych społeczeństwach : wielowymiarowe zagrożenia bezpieczeństwa / red. K. Czerwiński, M. Fiedor, K. Węc.
Adres wydawniczy: Toruń ; Bydgoszcz : Wydawnictwo Adam Marszałek ; Kujawsko-Pomorska Szkoła Wyższa, 2011
Seria: Komunikacja Społeczna w Edukacji
Strony: 11-33
ISBN: 978-83-7611-961-8
Liczba arkuszy: 1
Charakt. formalna: RZP
Typ dokumentu wg PBN: chapter-in-a-book (Rozdział w książce); peer-reviewed (Publikacja recenzowana)
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Czerwiński Kazimierz (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-0486-4370
Data rejestracji opisu: 2012-09-17, 13:40
Repozytorium UKW:
42/73
ID: 0000010414
Rok: 2011
Autorzy: Kazimierz Czerwiński
Tytuł: Wielokulturowość a zagrożenie bezpieczeństwa - wyzwania dla edukacji
W: Komunikowanie społeczne w wielokulturowych społeczeństwach : wielowymiarowe zagrożenia bezpieczeństwa / red. K. Czerwiński, M. Fiedor, K. Węc.
Adres wydawniczy: Toruń ; Bydgoszcz : Wydawnictwo Adam Marszałek ; Kujawsko-Pomorska Szkoła Wyższa, 2011
Seria: Komunikacja Społeczna w Edukacji
Strony: 80-98
ISBN: 978-83-7611-961-8
Liczba arkuszy: 1
Charakt. formalna: RZP
Typ dokumentu wg PBN: chapter-in-a-book (Rozdział w książce); peer-reviewed (Publikacja recenzowana)
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Czerwiński Kazimierz (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-0486-4370
Data rejestracji opisu: 2012-09-17, 14:07
Repozytorium UKW:
43/73
ID: 0000010393
Rok: 2011
Tytuł: Wielowymiarowość komunikacji społecznej i bezpieczeństwa w edukacji / red. Kazimierz Czerwiński, W. J. Maliszewski, K. Węc
Adres wydawniczy: Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek ; Gnieźnieńska Szkoła Wyższa Milenium, 2011. - 321 s.
Seria: Komunikacja Społeczna w Edukacji
ISBN: 978-83-7780-159-8
Liczba arkuszy: 15
Charakt. formalna: RDP
Typ dokumentu wg PBN: peer-reviewed (Publikacja recenzowana); scholarly-monograph (Monografia naukowa)
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Czerwiński Kazimierz (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-0486-4370, Maliszewski Wojciech (PED) [ ], Węc Klaudia (000) [ ]
Data rejestracji opisu: 2012-08-03, 11:20
44/73
ID: 0000007584
Rok: 2010
Autorzy: Kazimierz Czerwiński
Tytuł: Czy uczelnia może być szkołą demokracji obywatelskiej?
W: Edukacja w okresie przemian / red. nauk. A. Karpińska.
Adres wydawniczy: Białystok : Trans Humana, 2010
Strony: 89-98
ISBN: 978-83-61209-41-6
Liczba arkuszy: 0,5
Charakt. formalna: RZP
Typ dokumentu wg PBN: chapter-in-a-book (Rozdział w książce); peer-reviewed (Publikacja recenzowana)
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Czerwiński Kazimierz (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-0486-4370
Data rejestracji opisu: 2010-12-02, 08:56
Repozytorium UKW:
45/73
ID: 0000007586
Rok: 2010
Autorzy: Kazimierz Czerwiński
Tytuł: Epistemologiczne i kognitywne bariery w procesie poznania a komunikowanie się podmiotów edukacji
W: Wielowymiarowość zarządzania i komunikacji społecznej w szkole / red. K. Czerwiński, J. Kubiczek, B. Kutrowska.
Adres wydawniczy: Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2010
Seria: Komunikacja Społeczna w Edukacji
Strony: 393-415
ISBN: 978-83-7611-757-7
Liczba arkuszy: 1
Charakt. formalna: RZP
Typ dokumentu wg PBN: chapter-in-a-book (Rozdział w książce); peer-reviewed (Publikacja recenzowana)
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Czerwiński Kazimierz (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-0486-4370
Data rejestracji opisu: 2010-12-02, 09:01
Repozytorium UKW:
46/73
ID: 0000007580
Rok: 2010
Tytuł: Komunikowanie społeczne w edukacji : zagrożenia podmiotowe i psychospołeczne / red. Kazimierz Czerwiński, M. Fiedor, J. Kubiczek
Adres wydawniczy: Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2010. - 247 s. : il.
Seria: Komunikacja Społeczna w Edukacji
ISBN: 978-83-7611-691-4
Liczba arkuszy: 11,5
Charakt. formalna: RDP
Typ dokumentu wg PBN: peer-reviewed (Publikacja recenzowana); scholarly-monograph (Monografia naukowa)
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Czerwiński Kazimierz (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-0486-4370, Fiedor Marian (000) [ ], Kubiczek Jan (000) [ ]
Data rejestracji opisu: 2010-12-02, 08:42

47/73
ID: 0000007581
Rok: 2010
Tytuł: Komunikowanie społeczne w globalizującym się świecie : szanse i zagrożenia dla edukacji / red. G. Andrzejewska, Kazimierz Czerwiński, M. Schneider
Adres wydawniczy: Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2010. - 206 s.
Seria: Komunikacja Społeczna w Edukacji
ISBN: 978-83-7611-692-1
Liczba arkuszy: 9,5
Charakt. formalna: RDP
Typ dokumentu wg PBN: peer-reviewed (Publikacja recenzowana); scholarly-monograph (Monografia naukowa)
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Czerwiński Kazimierz (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-0486-4370, Schneider Małgorzata (IMA) [ ] orcid: 0000-0002-9499-2551
Data rejestracji opisu: 2010-12-02, 08:46
48/73
ID: 0000007585
Rok: 2010
Autorzy: Kazimierz Czerwiński
Tytuł: Studenckie internetowe forum dyskusyjne jako próba debaty : Przyczynek do analizy relacji: student - nauczyciel akademicki
W: Edukacja akademicka wobec prawdy / red. A. Murawska, I. Kość.
Adres wydawniczy: Szczecin : Uniwersytet Szczeciński, 2010
Strony: 191-205
ISBN: 978-83-62355-13-6
Liczba arkuszy: 0,5
Charakt. formalna: RZP
Typ dokumentu wg PBN: chapter-in-a-book (Rozdział w książce); peer-reviewed (Publikacja recenzowana)
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Czerwiński Kazimierz (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-0486-4370
Data rejestracji opisu: 2010-12-02, 08:59
Repozytorium UKW:
49/73
ID: 0000007582
Rok: 2010
Tytuł: Wielowymiarowość zarządzania i komunikacji społecznej w szkole / red. Kazimierz Czerwiński, J. Kubiczek, B.Kutrowska
Adres wydawniczy: Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2010. - 436 s.
Seria: Komunikacja Społeczna w Edukacji
ISBN: 978-83-7611-757-7
Liczba arkuszy: 20
Charakt. formalna: RDP
Typ dokumentu wg PBN: peer-reviewed (Publikacja recenzowana); scholarly-monograph (Monografia naukowa)
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Czerwiński Kazimierz (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-0486-4370, Kubiczek Jan (000) [ ], Kutrowska Barbara (000) [ ]
Data rejestracji opisu: 2010-12-02, 08:50

50/73
ID: 0000007583
Rok: 2010
Tytuł: Zarządzanie i komunikacja społeczna w edukacji : kontekst, struktura, środowisko / red. Kazimierz Czerwiński, J. Mika, R. Uździcki
Adres wydawniczy: Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2010. - 267 s. : il.
Seria: Komunikacja Społeczna w Edukacji
ISBN: 978-83-7611-753-9
Liczba arkuszy: 12
Charakt. formalna: RDP
Typ dokumentu wg PBN: peer-reviewed (Publikacja recenzowana); scholarly-monograph (Monografia naukowa)
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Czerwiński Kazimierz (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-0486-4370, Mika Janusz (000) [ ], Uździcki Roman (000) [ ]
Data rejestracji opisu: 2010-12-02, 08:54

51/73
ID: 0000006891
Rok: 2009
Autorzy: Kazimierz Czerwiński
Tytuł: Etos inteligencki czy etos obywatelski: student jako (potencjalny?) obywatel demokratycznej wspólnoty
W: Kultura akademicka w oglądzie pedagogicznym / red. A. J. Sowiński.
Adres wydawniczy: Szczecin : Ogólnopolskie Seminarium Pedagogiki Szkoły Wyższej, 2009
Seria: Pedagogika Szkoły Wyższej ; 31
Strony: 347-358
ISBN: 978-83-928311-4-3
Liczba arkuszy: 0,5
Charakt. formalna: RZP
Typ dokumentu wg PBN: chapter-in-a-book (Rozdział w książce); peer-reviewed (Publikacja recenzowana)
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Czerwiński Kazimierz (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-0486-4370
Data rejestracji opisu: 2009-10-18, 11:03
Repozytorium UKW:
52/73
ID: 0000006879
Rok: 2009
Tytuł: Funkcje i modele komunikacji społecznej w edukacji a kompetencje nauczyciela / red. Kazimierz Czerwiński, W. J. Maliszewski
Adres wydawniczy: Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2009. - 262 s.
Seria: Komunikacja Społeczna w Edukacji
ISBN: 978-83-7611-331-9
Liczba arkuszy: 12
Charakt. formalna: RDP
Typ dokumentu wg PBN: peer-reviewed (Publikacja recenzowana); scholarly-monograph (Monografia naukowa)
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Czerwiński Kazimierz (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-0486-4370, Maliszewski Wojciech (PED) [ ]
Data rejestracji opisu: 2009-10-17, 11:59
53/73
ID: 0000006880
Rok: 2009
Tytuł: Komunikacja społeczna w edukacji : inspiracje, analizy, działania / red. M. Nowak-Dziemianowicz, Kazimierz Czerwiński, W. J. Maliszewski
Adres wydawniczy: Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2009. - 290, [1] s. : il.
Seria: Komunikacja Społeczna w Edukacji
ISBN: 978-83-7611-330-2
Uwagi: Bibliogr. przy pracach
Liczba arkuszy: 13
Charakt. formalna: RDP
Typ dokumentu wg PBN: peer-reviewed (Publikacja recenzowana); scholarly-monograph (Monografia naukowa)
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Nowak-Dziemianowicz Mirosława (000) [ ], Czerwiński Kazimierz (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-0486-4370, Maliszewski Wojciech (PED) [ ]
Data rejestracji opisu: 2009-10-17, 13:25

54/73
ID: 0000006890
Rok: 2009
Autorzy: Kazimierz Czerwiński
Tytuł: Kształcenie do debaty publicznej - zaniedbana funkcja edukacji
W: Funkcje i modele komunikacji społecznej w edukacji a kompetencje nauczyciela / red. K. Czerwiński, W. J. Maliszewski.
Adres wydawniczy: Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2009
Strony: 128-143
ISBN: 978-83-7611-331-9
Liczba arkuszy: 0,5
Charakt. formalna: RZP
Typ dokumentu wg PBN: chapter-in-a-book (Rozdział w książce); peer-reviewed (Publikacja recenzowana)
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Czerwiński Kazimierz (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-0486-4370
Data rejestracji opisu: 2009-10-18, 10:46
Repozytorium UKW:
55/73
ID: 0000006882
Rok: 2009
Autorzy: Kazimierz Czerwiński
Tytuł: Możliwości zwiększania kapitału społecznego w relacjach nauczyciela akademickiego ze studentami
W: Komunikacja społeczna a zarządzanie we współczesnej szkole / red. K. Błaszczyk, M. Drzewowski, W. J. Maliszewski.
Adres wydawniczy: Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2009
Strony: 411-420
ISBN: 978-83-7611-138-4
Liczba arkuszy: 0,5
Charakt. formalna: RZP
Typ dokumentu wg PBN: chapter-in-a-book (Rozdział w książce); peer-reviewed (Publikacja recenzowana)
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Czerwiński Kazimierz (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-0486-4370
Data rejestracji opisu: 2009-10-17, 14:40
Repozytorium UKW:
56/73
ID: 0000006892
Rok: 2009
Autorzy: Kazimierz Czerwiński
Tytuł: O potrzebie debaty w szkole
W: Szkoła w zmianie : zarządzanie i komunikacja w sytuacjach szkolnych / red. W. J. Maliszewski, I. Nowosad, R. Uździcki.
Adres wydawniczy: Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2009
Strony: 119-128
ISBN: 978-83-7611-422-4
Liczba arkuszy: 0,5
Charakt. formalna: RZP
Typ dokumentu wg PBN: chapter-in-a-book (Rozdział w książce); peer-reviewed (Publikacja recenzowana)
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Czerwiński Kazimierz (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-0486-4370
Data rejestracji opisu: 2009-10-18, 11:15
Repozytorium UKW:
57/73
ID: 0000007303
Rok: 2009
Autorzy: Kazimierz Czerwiński
Tytuł: Public debate as important element of democracy - pedagogical issues
Źródło: Acta Humanica - 2009, nr 3, s. 130-133
p-ISSN: 1336-5126
Charakt. formalna: AZ
Język publikacji: ENG
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Czerwiński Kazimierz (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-0486-4370
Data rejestracji opisu: 2010-07-14, 10:56
Repozytorium UKW:
58/73
ID: 0000004927
Rok: 2008
Autorzy: Kazimierz Czerwiński
Tytuł: Interakcje nauczyciel akademicki - student jako potencjalne pole kształtowania kompetencji obywatelskich
W: Interakcje komunikacyjne w edukacji z perspektywy sytuacyjności i kontekstowości znaczeń / red. A. Błachnio, M. Drzewowski, M. Schneider, W. J. Maliszewski.
Adres wydawniczy: Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, cop. 2008
Strony: 477-497
ISBN: 978-83-7441-972-7
Liczba arkuszy: 1
Charakt. formalna: RZP
Typ dokumentu wg PBN: chapter-in-a-book (Rozdział w książce); peer-reviewed (Publikacja recenzowana)
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 3.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Czerwiński Kazimierz (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-0486-4370
Data rejestracji opisu: 2008-05-19, 22:02
Repozytorium UKW:
59/73
ID: 0000005992
Rok: 2008
Autorzy: Kazimierz Czerwiński
Tytuł: Społeczeństwo obywatelskie jako obszar kształtowania kompetencji ważnych dla demokracji
Źródło: Acta Humanica - 2008, nr 2, s. 172-176
Charakt. formalna: AP
Język publikacji: POL
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Czerwiński Kazimierz (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-0486-4370
Data rejestracji opisu: 2008-11-19, 17:05
Repozytorium UKW:
60/73
ID: 0000005987
Rok: 2008
Autorzy: Kazimierz Czerwiński
Tytuł: Student jako partner w dialogu edukacyjnym - rzeczywistość czy utopia
W: Dylematy dydaktyki szkoły wyższej w dialogu i perspektywie / red. A. Karpińska, W. Wróblewska.
Adres wydawniczy: Białystok : Trans Humana, 2008
Strony: 185-194
ISBN: 978-83-61209-05-8
Liczba arkuszy: 0,5
Charakt. formalna: RZP
Typ dokumentu wg PBN: chapter-in-a-book (Rozdział w książce); peer-reviewed (Publikacja recenzowana)
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 3.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Czerwiński Kazimierz (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-0486-4370
Data rejestracji opisu: 2008-11-19, 16:01
Repozytorium UKW:
61/73
ID: 0000004920
Rok: 2007
Autorzy: Kazimierz Czerwiński
Tytuł: Bariery komunikacyjne w procesie badań empirycznych
W: Kompetencja w porozumiewaniu się nauczyciela akademickiego : wielorakie perspektywy / red. W. J. Maliszewski.
Adres wydawniczy: Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2007
Strony: 241-253
ISBN: 978-83-7441-655-9
Liczba arkuszy: 0,5
Charakt. formalna: RZP
Typ dokumentu wg PBN: chapter-in-a-book (Rozdział w książce); peer-reviewed (Publikacja recenzowana)
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 3.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Czerwiński Kazimierz (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-0486-4370
Data rejestracji opisu: 2008-05-19, 22:02
Repozytorium UKW:
62/73
ID: 0000004922
Rok: 2007
Autorzy: Kazimierz Czerwiński
Tytuł: Contemporary teacher's competences and its conditioning : (the review of the most important Polish ideas)
W: Studia i rozprawy / red. J. Podgórecki.
Adres wydawniczy: Warszawa : Wyższa Szkoła Bezpieczeństwa i Ochrony w Warszawie, 2007
Strony: 31-36
ISBN: 8388011x1-04
Liczba arkuszy: 0,5
Charakt. formalna: RZZ
Typ dokumentu wg PBN: chapter-in-a-book (Rozdział w książce); peer-reviewed (Publikacja recenzowana)
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 7.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Czerwiński Kazimierz (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-0486-4370
Data rejestracji opisu: 2008-05-19, 22:02
63/73
ID: 0000004921
Rok: 2007
Autorzy: Kazimierz Czerwiński
Tytuł: Metodologiczne aspekty pomiaru postaw jako wypadkowej systemu wartości
W: Komunikacja społeczna a wartości w edukacji : nowe znaczenie i sytuacje. T. 1, Humanistyczne i (inne) konteksty komunikowania "się" i "Ja" w obszarze wartości wewnątrz edukacji / red. W. J. Maliszewski.
Adres wydawniczy: Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2007
Strony: 222-236
ISBN: 978-83-7441-702-0
Liczba arkuszy: 0,5
Charakt. formalna: RZP
Typ dokumentu wg PBN: chapter-in-a-book (Rozdział w książce); peer-reviewed (Publikacja recenzowana)
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 3.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Czerwiński Kazimierz (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-0486-4370
Data rejestracji opisu: 2008-05-19, 22:02
Repozytorium UKW:
64/73
ID: 0000005995
Rok: 2006
Autorzy: Kazimierz Czerwiński
Tytuł: Opinie i oczekiwania studentów wobec wybranych aspektów przemian szkolnictwa wyższego
Źródło: Toruńsko-Płockie Studia Dydaktyczne - 2006, T. 19, s. 11-24
p-ISSN: 1230-1760
Charakt. formalna: AP
Język publikacji: POL
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Czerwiński Kazimierz (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-0486-4370
Data rejestracji opisu: 2008-11-19, 17:52
65/73
ID: 0000000003
Rok: 2006
Autorzy: Kazimierz Czerwiński
Tytuł: Zajęcia ze studentami jako próba dialogu
W: Komunikowanie społeczne w edukacji - dyskurs nad rolą komunikowania / pod red. Wojciecha J. Maliszewskiego.
Adres wydawniczy: Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2006.
Strony: 30-43
ISBN: 978-83-7441-462-3
Charakt. formalna: RZP
Typ dokumentu wg PBN: chapter-in-a-book (Rozdział w książce); peer-reviewed (Publikacja recenzowana)
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 6.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Czerwiński Kazimierz (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-0486-4370
Data rejestracji opisu: 2007-12-12, 10:16
Repozytorium UKW:
66/73
ID: 0000002206
Rok: 2004
Autorzy: Kazimierz Czerwiński
Tytuł: Pedagogiczne refleksje nad kształceniem przez Internet
Źródło: Edukacja Otwarta - 2004, nr 1-2, s. 101-110
p-ISSN: 1642-5227
Charakt. formalna: AP
Typ dokumentu wg PBN: original-article (Oryginalny artykuł naukowy); peer-reviewed (Publikacja recenzowana)
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 1.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Czerwiński Kazimierz (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-0486-4370
Data rejestracji opisu: 2008-05-19, 21:50
67/73
ID: 0000006709
Rok: 2002
Autorzy: Kazimierz Czerwiński
Tytuł: Wybrane problemy użycia technik statystycznych w badaniach i pracach dyplomowych
Źródło: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Oficerskiej im. gen. Józefa Bema - 2002, t. 22, s. 416-424
p-ISSN: 1731-8157
Charakt. formalna: AP
Typ dokumentu wg PBN: original-article (Oryginalny artykuł naukowy); peer-reviewed (Publikacja recenzowana)
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 1.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Czerwiński Kazimierz (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-0486-4370
Data rejestracji opisu: 2009-05-23, 13:55
68/73
ID: 0000002209
Rok: 2001
Autorzy: Kazimierz Czerwiński
Tytuł: Nadmierna kontrola zachowania
Źródło: Myśl Wojskowa - 2001, nr 1, s. 91-98
p-ISSN: 0209-3111
Charakt. formalna: AP
Język publikacji: POL
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Czerwiński Kazimierz (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-0486-4370
Data rejestracji opisu: 2008-05-19, 21:51
69/73
ID: 0000002208
Rok: 2001
Autorzy: Kazimierz Czerwiński
Tytuł: Przywództwo jako składnik dowodzenia
Źródło: Myśl Wojskowa - 2001, nr 2, s. 153-168
p-ISSN: 0209-3111
Charakt. formalna: AP
Język publikacji: POL
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Czerwiński Kazimierz (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-0486-4370
Data rejestracji opisu: 2008-05-19, 21:51
70/73
ID: 0000005998
Rok: 2000
Autorzy: Kazimierz Czerwiński
Tytuł: Edukacyjne konsekwencje przemian we współczesnym wojsku
Źródło: Toruńskie Studia Dydaktyczne - 2000, T. 15, s. 108-127
p-ISSN: 1230-1760
Charakt. formalna: AP
Język publikacji: POL
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Czerwiński Kazimierz (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-0486-4370
Data rejestracji opisu: 2008-11-19, 18:19
71/73
ID: 0000002207
Rok: 1999
Autorzy: Kazimierz Czerwiński
Tytuł: Kontrola osiągnięć dydaktycznych
Źródło: Wojsko i Wychowanie - 1999, nr 12, s.32-38
p-ISSN: 0867-1400
Charakt. formalna: AP
Język publikacji: POL
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Czerwiński Kazimierz (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-0486-4370
Data rejestracji opisu: 2008-05-19, 21:51
72/73
ID: 0000006001
Rok: 1999
Autorzy: Kazimierz Czerwiński
Tytuł: Z badań nad kompetencją innowacyjną absolwentów wyższych szkół oficerskich
Źródło: Toruńskie Studia Dydaktyczne - 1999, T. 13/14, s.183-205
p-ISSN: 1230-1760
Charakt. formalna: AP
Język publikacji: POL
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Czerwiński Kazimierz (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-0486-4370
Data rejestracji opisu: 2008-11-24, 19:31
73/73
ID: 0000006002
Rok: 1996
Autorzy: Kazimierz Czerwiński
Tytuł: Stereotypowy obraz szkoły - przegląd wybranych składników
Źródło: Kultura i edukacja - 1996, nr 4, s. 27-31
p-ISSN: 1230-266X
Charakt. formalna: AP
Język publikacji: POL
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Czerwiński Kazimierz (PED) [ * ] orcid: 0000-0002-0486-4370
Data rejestracji opisu: 2008-11-24, 19:35
  Wyświetl ponownie stosując format:
Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka UKW