logo UKW

Baza Dorobku Naukowego Pracowników UKW




Zapytanie: CHODYNA-SANTUS MONIKA
Liczba odnalezionych rekordów: 8



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Pobierz BibTeX | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/8
ID: 0000028740
Rok: 2018
Autorzy: Monika Chodyna-Santus
Tytuł: Dysleksja - zaburzenie uczenia czy moda edukacyjna? Osoby z zaburzeniem czytania i pisania w świetle regulacji ogólnoświatowych, aktów prawnych obowiązujących w Polsce i w Wielkiej Brytanii oraz w percepcji społecznej
Źródło: Człowiek - Niepełnosprawność - Społeczeństwo - 2018, nr 1, s. 79-94
p-ISSN: 1734-5537
Charakt. formalna: AP
Typ dokumentu wg PBN: original-article (ORYGINALNY ARTYKUŁ NAUKOWY)
Język publikacji: POL
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Chodyna-Santus Monika (PED) [ * ] orcid: 0000-0003-1037-9651
Data rejestracji opisu: 2018-10-03, 13:11
DOI:
2/8
ID: 0000028493
Rok: 2017
Autorzy: Monika Chodyna-Santus
Tytuł: Medykalizacja niepowodzeń szkolnych a rynek usług terapeutycznych. Kontrowersje wokół metod terapii
Źródło: Przegląd Pedagogiczny - 2017, nr 2, s. 165-177
p-ISSN: 1897-6557
Charakt. formalna: AP
Typ dokumentu wg PBN: original-article (ORYGINALNY ARTYKUŁ NAUKOWY)
Język publikacji: POL
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Chodyna-Santus Monika (PED) [ * ] orcid: 0000-0003-1037-9651
Data rejestracji opisu: 2018-08-28, 13:04
open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED
open-access-licence: OTHER
open-access-release-time: AT_PUBLICATION
open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Repozytorium UKW:
3/8
ID: 0000026059
Rok: 2016
Autorzy: Monika Chodyna-Santus
Tytuł: The Influence of the Personal Reflection of the Researcher on the Choice of the Scientific Paradigm and the Research Method. Doubts, Reflections, Quests of the Aspiring Researcher
Źródło: Studia Pedagogiczne. Problemy społeczne, edukacyjne i artystyczne - 2016, T. 27, s. 121-128
p-ISSN: 2083-179X e-ISSN: 2449-8971
Charakt. formalna: AP
Typ dokumentu wg PBN: original-article (ORYGINALNY ARTYKUŁ NAUKOWY)
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 9.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Chodyna-Santus Monika (PED) [ * ] orcid: 0000-0003-1037-9651
Data rejestracji opisu: 2017-09-28, 13:38
4/8
ID: 0000021263
Rok: 2015
Autorzy: Monika Chodyna-Santus
Tytuł: Spór wokół dysleksji
Źródło: Przegląd Pedagogiczny - 2015, nr 2, s. 186-191
p-ISSN: 1897-6557
Charakt. formalna: AP
Typ dokumentu wg PBN: peer-reviewed (PUBLIKACJA RECENZOWANA); original-article (ORYGINALNY ARTYKUŁ NAUKOWY)
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 8.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Chodyna-Santus Monika (PED) [ * ] orcid: 0000-0003-1037-9651
Data rejestracji opisu: 2016-06-17, 13:29
open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED
open-access-licence: OTHER
open-access-release-time: AT_PUBLICATION
open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Repozytorium UKW:
5/8
ID: 0000018233
Rok: 2014
Autorzy: Monika Chodyna-Santus
Tytuł: Cyfrowa demencja : w jaki sposób pozbawiamy rozumu siebie i swoje dzieci / Manfred Spitzer. - Słupsk 2013
Źródło: Przegląd Pedagogiczny - 2014, nr 1, s. 214-219
p-ISSN: 1897-6557
Uwagi: Recenzja
Charakt. formalna: RCP
Typ dokumentu wg PBN: others-noncitable (Inne o charakterze niecytowalnym)
Język publikacji: POL
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Chodyna-Santus Monika (PED) [ * ] orcid: 0000-0003-1037-9651
Data rejestracji opisu: 2015-07-16, 11:16
open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED
open-access-licence: OTHER
open-access-release-time: AT_PUBLICATION
open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Repozytorium UKW:
6/8
ID: 0000018234
Rok: 2014
Autorzy: Monika Chodyna-Santus
Tytuł: Dysleksja w mediach
Źródło: Przegląd Pedagogiczny - 2014, nr 2, s. 249-266
p-ISSN: 1897-6557
Charakt. formalna: AP
Typ dokumentu wg PBN: original-article (ORYGINALNY ARTYKUŁ NAUKOWY); peer-reviewed (PUBLIKACJA RECENZOWANA)
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 8.000
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Chodyna-Santus Monika (PED) [ * ] orcid: 0000-0003-1037-9651
Data rejestracji opisu: 2015-07-16, 11:20
open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED
open-access-licence: OTHER
open-access-release-time: AT_PUBLICATION
open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Repozytorium UKW:
7/8
ID: 0000018253
Rok: 2013
Autorzy: Monika Chodyna-Santus
Tytuł: Czy dzisiejsza szkoła jest przyjazna uczniom z dysleksją?
Źródło: Dysleksja. Biuletyn Polskiego Towarzystwa Dysleksji - 2013, nr 16, s. 52-53
p-ISSN: 1689-4839
Charakt. formalna: AP
Typ dokumentu wg PBN: original-article (ORYGINALNY ARTYKUŁ NAUKOWY); peer-reviewed (PUBLIKACJA RECENZOWANA)
Język publikacji: POL
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Chodyna-Santus Monika (PED) [ * ] orcid: 0000-0003-1037-9651
Data rejestracji opisu: 2015-07-17, 09:18
8/8
ID: 0000018254
Rok: 2013
Autorzy: Monika Chodyna-Santus
Tytuł: Dysleksja - moda czy realny problem?
Źródło: Zeszyty Naukowe Uczelnianej Rady Doktorantów Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego - 2013, nr 1, s. 109-113
p-ISSN: 2353-8686
Charakt. formalna: AP
Typ dokumentu wg PBN: original-article (ORYGINALNY ARTYKUŁ NAUKOWY); peer-reviewed (PUBLIKACJA RECENZOWANA)
Język publikacji: POL
Praca afiliowana przez UKW
Autorzy: Chodyna-Santus Monika (PED) [ * ] orcid: 0000-0003-1037-9651
Data rejestracji opisu: 2015-07-17, 09:22
open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED
open-access-licence: OTHER
open-access-release-time: AT_PUBLICATION
open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Repozytorium UKW:
  Wyświetl ponownie stosując format:
Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka UKW