logo UKW

Baza Dorobku Naukowego Pracowników UKW




Zapytanie: TRZOS PAWEŁ ADAM
Liczba odnalezionych rekordów: 56



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Pobierz BibTeX | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/56
Rok: 2021
Autorzy: Paweł Adam Trzos
Tytuł: Rodzice a kierowanie muzyczne w rodzinnym środowisku dziecka
W: Dziecko - rodzicielstwo - rodzina. Wybrane konteksty badań / red. Monika Nawrot-Borowska, Monika Lewicka.
Adres wydawniczy: Bydgoszcz : Wydawnictwo Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego, 2021
Strony: 169-183
ISBN: 978-83-8018-432-9
Charakt. formalna: RZP
Język publikacji: POL
Punktacja przeliczeniowa MEiN: 20.000
Praca afiliowana przez UKW
2/56
Rok: 2020
Autorzy: Paweł Adam Trzos, Monika Lewicka
Tytuł: Ogólnopolska Konferencja Naukowa Rodzicielstwo i rodzina (Re)konstrukcje życia codziennego
Źródło: Szkoła - Zawód - Praca - 2020, nr 19, s. 356-357
p-ISSN: 2082-6087
Charakt. formalna: SP
Język publikacji: POL
Praca afiliowana przez UKW
DOI:
3/56
Rok: 2019
Autorzy: Maciej Kołodziejski, Łukasz Pulchny, Paweł Adam Trzos
Tytuł: Diagnosis of Child Listening to Music in the Light of SUMs1 Application
W: Music Science Today: the Permanent and the Changeable : Scientific Papers / ed. Evalds Daugulis.
Adres wydawniczy: Daugavpils : Daugavpils University Academic Press Saule, 2019
Strony: 128-138
ISBN: 978-9984-14-873-1
Charakt. formalna: RZZ
Język publikacji: ENG
Punktacja przeliczeniowa MEiN: 1.666
Praca afiliowana przez UKW
Repozytorium UKW:
4/56
Rok: 2019
Autorzy: Ewa Anna Zwolińska, Dariusz Mikołajewski, Paweł Adam Trzos
Tytuł: Efficiency of Listening to the Melody and Neural Correlates of Tonality Differentiation
Źródło: Min-Ad : Israel Studies in Musicology online - 2019, Vol. 16, s. 44-57
p-ISSN: 0334-2026
Charakt. formalna: AZ
Język publikacji: ENG
Punktacja przeliczeniowa MEiN: 13.334
Praca afiliowana przez UKW
Repozytorium UKW:
5/56
Rok: 2019
Autorzy: Paweł Adam Trzos
Tytuł: Fakt estetyczny jako autonomiczne doświadczenie poznawcze w badaniach nad uczeniem się muzyki (rekomendacje dla wczesnej edukacji)
Źródło: Ars Inter Culturas - 2019, T. 8, pp. 155-173
p-ISSN: 2083-1226
Charakt. formalna: AP
Język publikacji: POL
Punktacja przeliczeniowa MEiN: 20.000
Praca afiliowana przez UKW
DOI:
6/56
Rok: 2019
Autorzy: Paweł Adam Trzos
Tytuł: Kreatywność w myśleniu muzycznym jako przedmiot badań muzyczno-edukacyjnych studentów pedagogiki wczesnoszkolnej
Źródło: Lubelski Rocznik Pedagogiczny - 2019, T. 38, z. 1, s. 161-176
p-ISSN: 0137-6136 e-ISSN: 2449-8327
Charakt. formalna: AP
Język publikacji: POL
Punktacja przeliczeniowa MEiN: 70.000
Praca afiliowana przez UKW
DOI:
7/56
Rok: 2018
Autorzy: Paweł Adam Trzos
Tytuł: O dojrzałości muzycznej w kontekście rozwoju audiacji
Źródło: Przegląd Pedagogiczny - 2018, nr 1, s. 56-68
p-ISSN: 1897-6557
Charakt. formalna: AP
Język publikacji: POL
Punktacja przeliczeniowa MEiN: 8.000
Praca afiliowana przez UKW
Repozytorium UKW:
8/56
Rok: 2018
Autorzy: Paweł Adam Trzos
Tytuł: Pedagogika muzyki w kręgu zainteresowania nauczycieli muzyki. Wybrane rekomendacje dla wczesnej edukacji
W: Aspekty muzyki. T. 8 / red. Elżbieta Frołowicz, Alicja Kozłowska-Lewna.
Adres wydawniczy: Gdańsk : Akademia Muzyczna im. Stanisława Moniuszki, 2018
Strony: 151-171
ISBN: 978-83-64615-33-7
Charakt. formalna: RZP
Język publikacji: POL
Praca afiliowana przez UKW
9/56
Rok: 2018
Autorzy: Paweł Adam Trzos
Tytuł: Umiejętności audiacyjne uczniów na etapie edukacji wczesnoszkolnej
Adres wydawniczy: Bydgoszcz : Wydawnictwo Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego, 2018. - 508 s.
ISBN: 978-83-8018-193-9
Liczba arkuszy: 34,0
Charakt. formalna: KP
Język publikacji: POL
Punktacja przeliczeniowa MEiN: 120.000
Praca afiliowana przez UKW
10/56
Rok: 2017
Autorzy: Paweł Adam Trzos
Tytuł: Między aplikacją a (re)konstrukcją. W poszukiwaniu kategorii myślenia o wczesnej edukacji muzycznej
W: Ontologia pedagogiki muzyki. Europejskie systemy edukacji muzyki / red. Andrzej Michalski.
Inf. o wydaniu: Wyd. 2, rozsz.
Adres wydawniczy: Gdańsk : Wydawnictwo Athenae Gedanenses, 2017
Seria: Pedagogika muzyki. Cechy - aksjologia - systematyka ; t. 4
Strony: 173-185
ISBN: 978-83-64706-33-2
Liczba arkuszy: 0,5
Charakt. formalna: RZP
Język publikacji: POL
Praca afiliowana przez UKW
11/56
Rok: 2017
Autorzy: Paweł Adam Trzos
Tytuł: Pytania badawczo rozwojowe w optymalizacji wczesnej edukacji muzycznej
W: Wartości i wartościowanie w procesach edukacyjnych / red. Jan Grzesiak.
Adres wydawniczy: Kalisz : Uniwersytet im. Adama Mickiewicza, 2017
Seria: Innowacje i ewaluacja w edukacji
Strony: 145-158
ISBN: 978-83-65572-20-8
Liczba arkuszy: 0,5
Charakt. formalna: RZP
Język publikacji: POL
Punktacja przeliczeniowa MEiN: 20.000
Praca afiliowana przez UKW
12/56
Rok: 2017
Autorzy: Paweł Adam Trzos
Tytuł: Słyszenie muzyki w perspektywie teorii audiacji
Źródło: Studia Pedagogiczne. Problemy społeczne, edukacyjne i artystyczne - 2017, T. 30, s. 99-110
p-ISSN: 2083-179X e-ISSN: 2449-8971
Charakt. formalna: AP
Język publikacji: POL
Punktacja przeliczeniowa MEiN: 9.000
Praca afiliowana przez UKW
Adres url:
13/56
Rok: 2016
Autorzy: Ewa Parkita, Paweł Adam Trzos
Tytuł: Digital Environment in Music School Education
Źródło: International Journal of Music and Performing Arts - 2016, Vol. 4, no 2, pp. 20-30
p-ISSN: 2374-2690 e-ISSN: 2374-2704
Liczba arkuszy: 0,7
Charakt. formalna: AZ
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 5.000
Praca afiliowana przez UKW
DOI:
14/56
Rok: 2016
Autorzy: Ewa Parkita, Paweł Adam Trzos
Tytuł: Enhancing the Development of Audiation in Early Music Education Using Multimedia (a Polish Example)
Źródło: Formazione & Insegnamento - 2016, Vol. 14, no 3, pp. 39-47
p-ISSN: 1973-4778 e-ISSN: 2279-7505
Liczba arkuszy: 0,5
Charakt. formalna: AZ
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 5.000
Praca afiliowana przez UKW
15/56
Rok: 2016
Autorzy: Paweł Adam Trzos
Tytuł: Wspólnotowy kontekst rozwoju dziecięcego audiowania w rodzinie
W: Dziecko w perspektywie diachronicznej i synchronicznej / red. Monika Nawrot-Borowska, Dariusz Zając.
Adres wydawniczy: Bydgoszcz : Wydawnictwo Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego, 2016
Strony: 69-88
ISBN: 978-83-8018-088-8
Liczba znaków: 48588
Liczba arkuszy: 1,2
Charakt. formalna: RZP
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Praca afiliowana przez UKW
16/56
Rok: 2015
Autorzy: Paweł Adam Trzos
Tytuł: Edwin Elias Gordon's Theory: Implications for Social Aspects of Making Music in the Education of a Child (According to the Author's Own Educational Research)
W: Muzikas zinatne šodien: pastavigais un mainigais. 7. Zinatnisko rakstu krajums / red. I. Grauzdina.
Adres wydawniczy: Daugavpils : Daugavpils University, 2015
Strony: 402-419
ISBN: 978-9984-14-722-2
Liczba arkuszy: 0,8
Charakt. formalna: RZZ
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 5.000
Praca afiliowana przez UKW
Repozytorium UKW:
17/56
Rok: 2015
Autorzy: Paweł Adam Trzos
Tytuł: Gordonian Implications in Polish Music Pedagogy : Bydgoszcz School Model
Źródło: Review of Artistic Education - 2015, nr 9-10, s. 128-136
p-ISSN: 2069-7554
Liczba arkuszy: 0,5
Charakt. formalna: AZ
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 5.000
Praca afiliowana przez UKW
Repozytorium UKW:
18/56
Rok: 2015
Autorzy: Paweł Adam Trzos
Tytuł: Internal understanding of music in children's education. Discussion and (re)interpretation of this issue
Tytuł w wersji pol.: Wewnętrzne rozumienie muzyki w edukacji dziecka. Próba (re)interpretacji problemu w ujęciu polemicznym
Źródło: Studia Pedagogiczne. Problemy społeczne, edukacyjne i artystyczne - 2015, T. 25, s. 97-107
p-ISSN: 1730-6795 e-ISSN: 2449-8971
Charakt. formalna: AP
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 9.000
Praca afiliowana przez UKW
Repozytorium UKW:
19/56
Rok: 2015
Autorzy: Paweł Adam Trzos
Tytuł: Sposoby audiacji. O myśleniu muzycznym / Ewa Zwolińska. - Bydgoszcz 2014
Źródło: Przegląd Pedagogiczny - 2015, nr 1, s. 347-349
p-ISSN: 1897-6557
Charakt. formalna: RCP
Język publikacji: POL
Praca afiliowana przez UKW
Repozytorium UKW:
20/56
Rok: 2015
Autorzy: Paweł Adam Trzos
Tytuł: Zastosowanie wybranych elementów teorii uczenia się muzyki Edwina E. Gordona w badaniach studentów Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
W: Edukacja - Muzyka - Kultura. Implikacje pedagogiczne i historyczne / red. Beata Bonna.
Adres wydawniczy: Bydgoszcz : Bydgoskie Towarzystwo Naukowe, 2015
Seria: Prace Wydziału Nauk Humanistycznych. Bydgoskie Towarzystwo Naukowe. Prace Komisji Sztuki, 0067-947X ; nr 15
Strony: 35-51
ISBN: 978-83-60775-41-7
Liczba arkuszy: 0,9
Charakt. formalna: RZP
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Praca afiliowana przez UKW
Repozytorium UKW:
21/56
Rok: 2014
Autorzy: Paweł Adam Trzos
Tytuł: (Dwu)podmiotowość relacji wychowania wobec codzienności edukacji dziecka
Źródło: Teologia i Moralność - 2014, nr 2, s. 65-80
p-ISSN: 1898-2964
Charakt. formalna: AP
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 7.000
Praca afiliowana przez UKW
DOI:
22/56
Rok: 2014
Autorzy: Paweł Adam Trzos
Tytuł: Dziecko w rodzinie jako środowisko społecznego "stawania się"
Źródło: Teologia i Moralność - 2014, nr 1 (15), s. 119-130
p-ISSN: 1898-2964
Charakt. formalna: AP
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 7.000
Praca afiliowana przez UKW
23/56
Rok: 2014
Autorzy: Paweł Adam Trzos
Tytuł: Kierowanie muzyczne we wczesnej edukacji dziecka
W: Edukacja ku przyszłości. T. 1. Wyzwania i zaniechania w wychowaniu przedszkolnym i kształceniu wczesnoszkolnym: księga jubileuszowa z okazji 70-lecia urodzin pana prof. zw. dra hab. Kazimierza Żegnałka / red. nauk. Anna Klim-Klimaszewska, Ewa Jagiełło.
Adres wydawniczy: Siedlce : Siedleckie Towarzystwo Naukowe, 2014
Strony: 127-141
ISBN: 978-83-62160-19-8
Liczba arkuszy: 0,5
Charakt. formalna: RZP
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Praca afiliowana przez UKW
24/56
Rok: 2014
Autorzy: Beata Bonna, Paweł Adam Trzos, Maciej Kołodziejski
Tytuł: Musical-Educational Research of the Adaptation of E. E. Gordon's Theory of Music Learning in Poland
Źródło: Review of Artistic Education - 2014, nr 7-8, s. 7-19
p-ISSN: 2069-7554
Liczba arkuszy: 0,6
Charakt. formalna: AZ
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 5.000
Praca afiliowana przez UKW
Repozytorium UKW:
25/56
Rok: 2014
Autorzy: Paweł Adam Trzos
Tytuł: O wspólnym rozwijaniu audiacji w twórczej edukacji muzycznej dziecka
W: Kreatywność w edukacji muzycznej / red. nauk. Maciej Kołodziejski.
Adres wydawniczy: Pułtusk : Akademia Humanistyczna im. Aleksandra Gieysztora, 2014
Strony: 163-179
ISBN: 978-83-7549-190-6
Liczba arkuszy: 0,5
Charakt. formalna: RZP
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Praca afiliowana przez UKW
Repozytorium UKW:
26/56
Rok: 2014
Autorzy: Paweł Adam Trzos
Tytuł: Od poznawania do rozumienia muzyki. O społeczno-edukacyjnych aspektach badań rozwoju audiacyjnego dziecka
Źródło: Studia Pedagogiczne. Problemy społeczne, edukacyjne i artystyczne - 2014, t. 24, s. 445-462
p-ISSN: 1730-6795
Charakt. formalna: AP
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 9.000
Praca afiliowana przez UKW
Repozytorium UKW:
27/56
Rok: 2014
Autorzy: Paweł Adam Trzos
Tytuł: Społeczno-kulturowe wymiary wczesnej edukacji muzycznej
W: Wokół teoretycznych podstaw kształcenia muzycznego / red. A. Michalski.
Adres wydawniczy: Gdańsk : Wydawnictwo Athenae Gedanenses, 2014
Seria: Pedagogika muzyki : cechy - aksjologia - systematyka ; 3
Strony: 51-65
ISBN: 978-83-937869-8-5
Liczba arkuszy: 0,5
Charakt. formalna: RZP
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Praca afiliowana przez UKW
Repozytorium UKW:
28/56
Rok: 2013
Autorzy: Paweł Adam Trzos
Tytuł: Środowisko społeczne w rozwoju muzycznym dziecka
W: Edukacja w kreowaniu współczesnej rzeczywistości : możliwości i ograniczenia. T. 2 / red. E. Jaszczyszyn, J. Szady-Borzyszkowska.
Adres wydawniczy: Siedlce : [Ewa Jagiełło], 2013
Strony: 343-348
ISBN: 978-83-936635-1-4
Liczba arkuszy: 0,4
Charakt. formalna: RZP
Język publikacji: POL
Praca afiliowana przez UKW
29/56
Rok: 2013
Autorzy: Maciej Kołodziejski, Paweł Adam Trzos
Tytuł: Środowiskowy wymiar uczenia się muzyki w kontekście rozwoju audiacji
Źródło: Studia Pedagogiczne. Problemy społeczne, edukacyjne i artystyczne - 2013, T. 22, s. 165-181
p-ISSN: 1730-6795
Charakt. formalna: AP
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 9.000
Praca afiliowana przez UKW
Adres url:
30/56
Rok: 2012
Autorzy: Paweł Adam Trzos
Tytuł: Codzienność we wczesnej edukacji muzycznej
Adres wydawniczy: Bydgoszcz : Wydawnictwo Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego, 2012. - 243 s.
ISBN: 978-83-88335-78-5
Liczba arkuszy: 14,4
Charakt. formalna: KP
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000
Praca afiliowana przez UKW

31/56
Rok: 2012
Autorzy: Paweł Adam Trzos, Ryszard J. Piotrowski
Tytuł: Conducting amateur instrumental bands in the Polish music education
Źródło: Muzikas zinatne šodien: pastavi-gais un mainigais : Zinatnisko rakstu krajums - 2012, T. 4, s. 340-356
p-ISSN: 1691-6034
Liczba arkuszy: 0,6
Charakt. formalna: AZ
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 4.000
Praca afiliowana przez UKW
32/56
Rok: 2012
Autorzy: Paweł Adam Trzos
Tytuł: Nauczyciel jako wzór - o pewnej kategorii obrazu nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej
W: Kompetencje współczesnego nauczyciela : księga jubileuszowa z okazji 50-lecia pracy zawodowej i 20-lecia uzyskania tytułu profesora Pana Prof. zw. dra hab. Kazimierza Żegnałka. T. 2 / red. nauk. Tamara Zacharuk, Aneta Niewęgłowska.
Adres wydawniczy: Siedlce : Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny, 2012
Strony: 314-324
ISBN: 978-83-934036-9-1
Liczba znaków: 36 500
Liczba arkuszy: 0,9
Charakt. formalna: RZP
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000
Praca afiliowana przez UKW
33/56
Rok: 2012
Autorzy: Paweł Adam Trzos
Tytuł: Wokół pytań o model wczesnej edukacji muzycznej w narracjach studentów i nauczycieli
W: Wspieranie potencjału dydaktycznego nauczycieli muzyki : edukacja, wiedza, wykonawstwo, praktyka / red. Ryszard J. Piotrowski, Paweł A. Trzos.
Adres wydawniczy: Konin : Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa, 2012
Strony: 171-188
ISBN: 978-83-88335-78-5
Charakt. formalna: RZP
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000
Praca afiliowana przez UKW
Repozytorium UKW:
34/56
Rok: 2012
Tytuł: Wspieranie potencjału dydaktycznego nauczycieli muzyki : edukacja, wiedza, wykonawstwo, praktyka / red. Ryszard J. Piotrowski, Paweł A. Trzos
Adres wydawniczy: Konin : Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa, cop. 2012. - 399 s.
ISBN: 978-83-88335-78-5
Liczba arkuszy: 25,3
Charakt. formalna: RDP
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000
Praca afiliowana przez UKW

35/56
Rok: 2012
Autorzy: Paweł Adam Trzos
Tytuł: Wybrane aspekty możliwego nowatorstwa wczesnej edukacji muzycznej dziecka w kontekście wiedzy osobistej nauczycieli (w świetle badań własnych)
W: Ewaluacja i innowacje w edukacji : poprawa jakości kształcenia i jej uwarunkowania / red. J. Grzesiak.
Adres wydawniczy: Kalisz ; Konin : Uniwersytet Adama Mickiewicza w Poznaniu. Wydział Pedagogiczno-Artystyczny ; Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa, 2012
Strony: 255-268
ISBN: 978-83-62135-76-9
Liczba arkuszy: 0,5
Charakt. formalna: RZP
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000
Praca afiliowana przez UKW
36/56
Rok: 2012
Autorzy: Paweł Adam Trzos
Tytuł: Wybrane aspekty wiedzy osobistej nauczycieli o edukacji muzycznej dziecka jako możliwy przedmiot badań
W: Tożsamość pedagogiki muzyki / red. A. Michalski.
Adres wydawniczy: Gdańsk : Wydawnictwo Athenae Gedanenses, 2012
Seria: Pedagogika muzyki ; t. 1
Strony: 144-163
ISBN: 978-83-935131-6-1
Liczba arkuszy: 1,15
Charakt. formalna: RZP
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000
Praca afiliowana przez UKW
Repozytorium UKW:
37/56
Rok: 2012
Autorzy: Paweł Adam Trzos
Tytuł: Wzory osobowe w muzycznej edukacji dziecka. Komunikat z badań
W: Historyczne i współczesne aspekty badań nad kulturą muzyczną i poezją / red. B. Bonna.
Adres wydawniczy: Bydgoszcz : Bydgoskie Towarzystwo Naukowe, 2012
Seria: Prace Wydziału Nauk Humanistycznych. Bydgoskie Towarzystwo Naukowe. Prace Komisji Sztuki, 2084-8323 ; nr 14
Strony: 45-53
Charakt. formalna: RZP
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000
Praca afiliowana przez UKW

38/56
Rok: 2011
Autorzy: Paweł Adam Trzos
Tytuł: Aktywność i motywacja jako argumenty we wczesnym kształceniu muzycznym
W: Motywacja w edukacji / red. E. Przygońska.
Adres wydawniczy: Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2011
Strony: 264-280
ISBN: 978-83-7780-028-7
Liczba arkuszy: 0,5
Charakt. formalna: RZP
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000
Praca afiliowana przez UKW
39/56
Rok: 2011
Autorzy: Paweł Adam Trzos
Tytuł: Author's own Gordon-Based research as a possible context for innovation in the Polish music education (A quasi-interdisciplinary essay)
W: Innovativeness at the beginning of XXI century. Studies, Researches, Egzemplications / eds. Marlena K. Kowalczyk, Sławomir Cudak.
Adres wydawniczy: [Sandy] : ECKO House Publishing, 2011
Strony: 154-163
ISBN: 978-1- 4276-5321-5
Liczba arkuszy: 0,5
Charakt. formalna: RZZ
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 5.000
Praca afiliowana przez UKW
40/56
Rok: 2011
Autorzy: Paweł Adam Trzos
Tytuł: Gordonowskie orientacje badań własnych jako możliwy kontekst innowacji badań i praktyki edukacji muzycznej
W: Innowacyjność. Studia - Badania - Egzemplifikacje / red. M. M. Kowalczyk, S. Cudak.
Adres wydawniczy: Łódź : Leader- Great-Publishers, 2011
Strony: 199-208
ISBN: 978-83-61977-20-9
Liczba arkuszy: 0,5
Charakt. formalna: RZP
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000
Praca afiliowana przez UKW
41/56
Rok: 2011
Autorzy: Paweł Adam Trzos
Tytuł: Językowe uwarunkowania wczesnej edukacji muzycznej dziecka
W: Wyznaczniki ewaluacji jakości praktyk pedagogicznych / red. Jana Grzesiaka i Pawła A. Trzosa.
Adres wydawniczy: Konin : Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa, 2011
Seria: Profesjonalne Praktyki - Profesjonalni Nauczyciele
Strony: 39-52
ISBN: 978-83-88335-76-1
Liczba arkuszy: 0,5
Charakt. formalna: RZP
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000
Praca afiliowana przez UKW

42/56
Rok: 2011
Autorzy: Paweł Adam Trzos
Tytuł: Model korelacyjny badań własnych nad głównymi predykatorami osiągnięć muzycznych a kwestia oczekiwań badacza
W: Badania naukowe nad edukacją artystyczną i kulturową / red. Wiesława A. Sacher, Agnieszka Weiner.
Adres wydawniczy: Bielsko-Biała : Wyższa Szkoła Administracji, 2011
Strony: 55-69
ISBN: 978-83-60430-24-8
Liczba arkuszy: 0,5
Charakt. formalna: RZP
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000
Praca afiliowana przez UKW
43/56
Rok: 2011
Autorzy: Paweł Adam Trzos
Tytuł: The Level of Musical Aptitudes and Instrumental Timble Preferences as Determinants of Music Archievements (According to the Author's Own Educational Research)
Źródło: Muzikas zinatne šodien: pastavigais un mainigais : Zinatnisko rakstu krajums - 2011, T. 3, s. 221-231
p-ISSN: 1691-6034
Liczba znaków: 23 0571
Charakt. formalna: AZ
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 4.000
Praca afiliowana przez UKW
44/56
Rok: 2011
Autorzy: Paweł Adam Trzos
Tytuł: Wobec pytań o subiektywistyczny kontekst elementarnej edukacji muzycznej
W: Edukacja artystyczna jako twórcza : perspektywy, dylematy, inspiracje : praca zbiorowa / pod red. nauk. Macieja Kołodziejskiego i Marii Szymańskiej.
Adres wydawniczy: Płock : Wydawnictwo PWSZ, 2011
Strony: 275-286
ISBN: 978-83-61601-88-3
Liczba arkuszy: 0,5
Charakt. formalna: RZP
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000
Praca afiliowana przez UKW

45/56
Rok: 2011
Tytuł: Wyznaczniki ewaluacji jakości praktyk pedagogicznych / red. J. Grzesiak, P. A Trzos
Adres wydawniczy: Konin : Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Koninie, 2011. - 152 s.
Seria: Profesjonalne Praktyki - Profesjonalni Nauczyciele
ISBN: 978-83-88335-76-1
Liczba arkuszy: 7,5
Charakt. formalna: RDP
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000
Praca afiliowana przez UKW

46/56
Rok: 2010
Autorzy: Paweł Adam Trzos
Tytuł: Badanie twórczych osiągnięć muzycznych - kłopoty z interpretacją i próba obiektywizacji
W: Wielorakie wymiary twórczości codziennej w teorii i praktyce edukacyjnej / red.M. Kołodziejski.
Adres wydawniczy: Płock : Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku, 2010
Strony: 41-52
ISBN: 978-83-61601-60-9
Liczba arkuszy: 0,5
Charakt. formalna: RZP
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000
Praca afiliowana przez UKW

47/56
Rok: 2010
Autorzy: Paweł Adam Trzos
Tytuł: Dwupodmiotowość ucznia i nauczyciela w celowościowym procesie kształcenia muzycznego
W: Relacje i konteksty (w) edukacji elementarnej / red. I Adamek, M. Grochowska, E. Żmijewska.
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Pedagogicznego, 2010
Strony: 57-65
ISBN: 978-83-7271-623-1
Liczba znaków: 21 961
Liczba arkuszy: 1,8
Charakt. formalna: RZP
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000
Praca afiliowana przez UKW

48/56
Rok: 2010
Autorzy: Paweł Adam Trzos
Tytuł: Kondycja pedagogiczna nauczycieli pozaszkolnej edukacji muzycznej. Pomiędzy zgodnością a dysonansem oczekiwań
W: Kompetencje i odpowiedzialność nauczyciela / red. J. Grzesiak.
Adres wydawniczy: Kalisz : Uniwersytet Adama Mickiewicza w Poznaniu, 2010
Seria: Ewaluacja i innowacje w edukacji
Strony: 307-318
ISBN: 978-83-88355-59-4
Liczba arkuszy: 0,5
Charakt. formalna: RZP
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000
Praca afiliowana przez UKW
49/56
Rok: 2010
Autorzy: Paweł Adam Trzos
Tytuł: Optymalizacja początkwej edukacji muzycznej dziecka - ku rozpoznaniu możliwości uczniów
W: Diagnoza i terapia psychopedagogiczna w edukacji dziecka / red. E. Marek, J. Łuczak.
Adres wydawniczy: Piotrków Trybunalski : Nowe Wydawnictwo Piotrkowskie, 2010
Strony: 321-330
ISBN: 978-83-7726-002-9
Liczba znaków: 24 758
Charakt. formalna: RZP
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000
Praca afiliowana przez UKW
50/56
Rok: 2009
Autorzy: Paweł Adam Trzos
Tytuł: I cóż nam po zdolnościach muzycznych
W: Twórczość "codzienna " w praktyce edukacyjnej / red. M. Kołodziejskiego.
Adres wydawniczy: Płock : Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku, 2009
Strony: 119-131
ISBN: 978-83-61601-36-4
Liczba arkuszy: 0,5
Charakt. formalna: RZP
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000
Praca afiliowana przez UKW
51/56
Rok: 2009
Autorzy: Paweł Adam Trzos
Tytuł: Metaforyczność dialogu muzycznego w edukacyjnym procesie inkulturacji
W: Języki metafory : Psychologia, pedagogika, edukacja, media. T. 2 / red. K. Jarosińska-Buriak.
Adres wydawniczy: Elbląg : Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Elblągu, 2009
Strony: 19-30
ISBN: 978-83-925213-9-6
Liczba arkuszy: 0,5
Charakt. formalna: RZP
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000
Praca afiliowana przez UKW
52/56
Rok: 2009
Autorzy: Paweł Adam Trzos
Tytuł: O potrzebie rozwijania audiacji jako wyzwaniu dla edukacji muzycznej : Komunikat z badań własnych
W: Kształcenie pedagogów: strategie, koncepcje, idee. Język, komunikacja, etyczność, twórczość. T. 1, Z problemów kształcenia nauczycieli / red. J. Piekarski, M.Szymański, L. Tomaszewska.
Adres wydawniczy: Płock : Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku, 2009
Seria: Zeszyty Naukowe Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku. Pedagogika, 1644-0323 ; t. 8
Strony: 147-156
Liczba arkuszy: 0,5
Charakt. formalna: RZP
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000
Praca afiliowana przez UKW
53/56
Rok: 2009
Autorzy: Paweł Adam Trzos
Tytuł: O relacji między preferencjami a samooceną uczniów początkowej edukacji muzycznej
W: Samoocena i ocena w kształceniu i wychowaniu / red. J. Grzesiak.
Adres wydawniczy: Kalisz : Uniwersytet Adama Mickiewicza w Poznaniu, 2009
Seria: Ewaluacja i innowacje w edukacji
Strony: 331-340
ISBN: 978-83-88335-45-7
Liczba arkuszy: 0,5
Charakt. formalna: RZP
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000
Praca afiliowana przez UKW
54/56
Rok: 2009
Autorzy: Paweł Adam Trzos
Tytuł: Preferencje barwy dźwięku i zdolności muzyczne w nauce gry na instrumencie dętym : badania edukacyjne nad adaptacją "Teorii uczenia się muzyki" E. E. Gordona
Adres wydawniczy: Poznań ; Kalisz ; Konin : Uniwersytet Adama Mickiewicza w Poznaniu. Wydział Pedagogiczno-Artystyczny, 2009. - 256 s. : il. ; 24 cm
ISBN: 978-83-62135-09-7
Liczba arkuszy: 13,5
Charakt. formalna: KP
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000
Praca afiliowana przez UKW
Repozytorium UKW:
55/56
Rok: 2008
Autorzy: Paweł Adam Trzos
Tytuł: Indywidualizacja w instrumentalnym kształceniu muzycznym dzieci wobec pytań o nowatorstwo (w świetle badań własnych)
W: Ewaluacja w dialogu - dialog w ewaluacji / red. J. Grzesiak.
Adres wydawniczy: Poznań : Uniwersytet Adama Mickiewicza w Poznaniu, 2008
Seria: Ewaluacja i innowacje w edukacji
Strony: 455-466
ISBN: 978-83-88335-35-8
Liczba arkuszy: 0,5
Charakt. formalna: RZP
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 3.000
Praca afiliowana przez UKW
56/56
Rok: 2008
Autorzy: Paweł Adam Trzos
Tytuł: Pedagogiczne przesłanki do badań własnych nad preferencjami barwy dźwięku instrumentalnego w ujęciu Edwina E. Gordona
W: Edukacja muzyczna wobec wyznań XXI wieku. / red. M. Kaczmarkiewicz.
Adres wydawniczy: Kielce : Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy Jana Kochanowskiego, 2008
Seria: Studia Artystyczne, 1899-8879 ; t. 5
Strony: 299-308
Liczba znaków: 27 000
Charakt. formalna: RZP
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 3.000
Praca afiliowana przez UKW
  Wyświetl ponownie stosując format:
Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka UKW