logo UKW

Baza Dorobku Naukowego Pracowników UKW




Zapytanie: SZYMCZAK JOANNA
Liczba odnalezionych rekordów: 41



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Pobierz BibTeX | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/41
Rok: 2023
Autorzy: Joanna Szymczak, Adam Mroczkowski
Tytuł: The specificity of teacher reflectivity in early education teachers - a study report
Źródło: Problemy Wczesnej Edukacji - 2023, T. 56, nr 1, s. 122-135
p-ISSN: 1734-1582 e-ISSN: 2451-2230
Charakt. formalna: AP
Język publikacji: ENG
Punktacja przeliczeniowa MEiN: 70.000
Praca afiliowana przez UKW
DOI:
2/41
Rok: 2023
Autorzy: Joanna Szymczak
Tytuł: Znaczenie uczenia się w codzienności (przed)szkolnej "z" innymi i "od" innych dla profesjonalnej samorealizacji nauczyciela
Źródło: Roczniki Pedagogiczne - 2023, T. 15, nr 2, s. 131-145
p-ISSN: 2080-850X e-ISSN: 2544-5243
Charakt. formalna: AP
Język publikacji: POL
Punktacja przeliczeniowa MEiN: 100.000
Praca afiliowana przez UKW
DOI:
3/41
Rok: 2022
Autorzy: Joanna Szymczak, Magdalena Kolber
Tytuł: Szanse i wyzwania wielokulturowego środowiska uczenia się - sprawozdanie z konferencji pt. "Ukraiński uczeń w polskim systemie edukacji. Jak pomóc nauczycielom tworzyć wielokulturowe środowisko uczenia się?"
Źródło: Parezja. Czasopismo Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN - 2022, nr 1 (17), s. 153-156
p-ISSN: 2353-7914
Charakt. formalna: VP
Język publikacji: POL
Praca afiliowana przez UKW
DOI:
4/41
Rok: 2020
Autorzy: Joanna Szymczak
Tytuł: Wokół kategorii innowacji w edukacji. Sprawozdanie z Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej Kultura Innowacji w Edukacji
Źródło: Forum Oświatowe - 2020, Vol. 32, nr 1 (63), s. 149-153
p-ISSN: 0867-0323 e-ISSN: 2450-3452
Charakt. formalna: VP
Język publikacji: POL
Praca afiliowana przez UKW
DOI:
5/41
Rok: 2020
Autorzy: Joanna Szymczak
Tytuł: Zabawa narracyjna jako strategia sprzyjająca autentycznemu uczeniu się dzieci
Źródło: Problemy Wczesnej Edukacji - 2020, nr 1 (48), s. 40-50
p-ISSN: 1734-1582 e-ISSN: 2451-2230
Charakt. formalna: AP
Język publikacji: POL
Punktacja przeliczeniowa MEiN: 40.000
Praca afiliowana przez UKW
DOI:
6/41
Rok: 2020
Autorzy: Joanna Szymczak
Tytuł: "Dobre?" (nie)przygotowanie do prowadzenia projektu w jakościowej orientacji badawczej - namysł nad doświadczanymi trudnościami i dylematami
Źródło: Forum Oświatowe - 2020, Vol. 30, nr 1 (63), s. 25-35
p-ISSN: 0867-0323 e-ISSN: 2450-3452
Charakt. formalna: AP
Język publikacji: POL
Punktacja przeliczeniowa MEiN: 40.000
Praca afiliowana przez UKW
DOI:
7/41
Rok: 2018
Autorzy: Joanna Szymczak
Tytuł: AnAlySE jako narzędzie stymulujące rozwój refleksyjności i refleksji nauczyciela dotyczącej codzienności szkolnej
Źródło: Problemy Wczesnej Edukacji - 2018, nr 3, s. 103-112
p-ISSN: 1734-1582 e-ISSN: 2451-2230
Charakt. formalna: AP
Język publikacji: POL
Punktacja przeliczeniowa MEiN: 14.000
Praca afiliowana przez UKW
DOI:
8/41
Rok: 2018
Autorzy: Joanna Szymczak
Tytuł: Znaczenie koncepcji teoretycznych dla projektowania modelu rozwijania refleksyjności i refleksji nauczycieli
W: Wokół edukacji polonistycznej : diagnozy - dylematy - propozycje / red. Beata Jarosz, Izabela Puchala, Judyta Wakulak.
Adres wydawniczy: Lublin : Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, 2018
Strony: 39-51
ISBN: 978-83-227-9128-8
Liczba arkuszy: 0,5
Charakt. formalna: RZP
Język publikacji: POL
Punktacja przeliczeniowa MEiN: 20.000
Praca afiliowana przez UKW
9/41
Rok: 2017
Autorzy: Joanna Szymczak
Tytuł: Co się dzieje w umysłach nauczycieli, kiedy myślą o pracy z uczniami?
Źródło: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja - 2017, T. 20, nr 3 (79), s. 117-130
p-ISSN: 1505-8808
Charakt. formalna: AP
Język publikacji: POL
Punktacja przeliczeniowa MEiN: 10.000
Praca afiliowana przez UKW
Repozytorium UKW:
10/41
Rok: 2017
Autorzy: Pentti Hakkarainen, Milda Bredikyte, Monika Skeryte-Kazlauskiene, Jarmo Lounassalo, Ewa Filipiak, Ewa Lemańska-Lewandowska, Małgorzata Karwasz, Joanna Szymczak
Tytuł: Narrative Environments for Play and Learning (NEPL) : guidelines for kindergarten and school teachers working with 3-8 year old children
Adres wydawniczy: Bydgoszcz : Wydawnictwo Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego, 2017. - 68 s.
ISBN: 978-83-8018-148-9
Liczba arkuszy: 3,5
Charakt. formalna: KZ
Język publikacji: ENG
Praca bez afiliacji UKW
11/41
Rok: 2017
Autorzy: Pentti Hakkarainen, Milda Bredikyte, Monika Skeryte-Kazlauskiene, Jarmo Lounassalo, Ewa Filipiak, Ewa Lemańska-Lewandowska, Małgorzata Karwasz, Joanna Szymczak
Tytuł: Organizacja środowiska narracyjnego i uczenie się poprzez zabawę dzieci w wieku 3-8 lat (Projekt NEPL) : przewodnik dla nauczycieli przedszkoli i nauczania wczesnoszkolnego
Adres wydawniczy: Bydgoszcz : Wydawnictwo Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego, 2017. - 72 s.
ISBN: 978-83-8018-149-6
Liczba arkuszy: 3,5
Charakt. formalna: KP
Język publikacji: POL
Praca bez afiliacji UKW
12/41
Rok: 2017
Autorzy: Joanna Szymczak
Tytuł: Refleksja nauczycieli wczesnej edukacji dotycząca pracy z uczniami (w perspektywie badań rekonstrukcyjnych) : studium teoretyczno-metodologiczne
Adres wydawniczy: Bydgoszcz : Wydawnictwo Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego, 2017. - 254 s.
ISBN: 978-83-8018-104-5
Liczba arkuszy: 15
Charakt. formalna: KP
Język publikacji: POL
Punktacja przeliczeniowa MEiN: 120.000
Praca afiliowana przez UKW
13/41
Rok: 2017
Autorzy: Joanna Szymczak
Tytuł: Refleksyjność i refleksja perspektywy nauczycieli wczesnej edukacji - doniesienie z badań własnych
W: Codzienność jako wyzwanie edukacyjne. T. 2. Refleksyjność w codzienności edukacyjnej / red. Iwona Paszenda.
Adres wydawniczy: Wrocław : Instytut Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego, 2017
Strony: 233-243
ISBN: 978-83-62618-31-6
Liczba arkuszy: 0,5
Charakt. formalna: RZP
Język publikacji: POL
Punktacja przeliczeniowa MEiN: 20.000
Praca afiliowana przez UKW
14/41
Rok: 2017
Autorzy: Joanna Szymczak
Tytuł: Typologia nauczycielskiej refleksji dotyczącej pracy z uczniami
Źródło: Problemy Wczesnej Edukacji - 2017, nr 3, s. 50-60
p-ISSN: 1734-1582 e-ISSN: 2451-2230
Charakt. formalna: AP
Język publikacji: POL
Punktacja przeliczeniowa MEiN: 14.000
Praca afiliowana przez UKW
DOI:
15/41
Rok: 2016
Autorzy: Joanna Szymczak
Tytuł: Bycie (stawanie się) badaczem gotowym do realizowania projektów badawczych "z" drugim człowiekiem
W: Doktoranckie doświadczenia i refleksje badawcze / red. Krystyna Heland-Kurzak, Marcin Szostakowski, Marta Trusewicz-Pasikowska.
Adres wydawniczy: Warszawa : Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej, 2016
Strony: 9-26
ISBN: 978-83-64953-36-1
Liczba arkuszy: 0,6
Charakt. formalna: RZP
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Praca afiliowana przez UKW
16/41
Rok: 2015
Autorzy: Joanna Szymczak
Tytuł: (Współ)bycie/(współ)stawanie się refleksyjnym nauczycielem i uczniem. Portfolio oraz feedback jako strategie działania ku refleksyjności
W: Nauczanie rozwijające we wczesnej edukacji według Lwa S. Wygotskiego : od teorii do zmiany w praktyce / red. Ewa Filipiak.
Adres wydawniczy: Bydgoszcz : Agencja Reklamowo-Wydawnicza ArtStuDio, 2015
Strony: 181-201
ISBN: 978-83-942784-5-8
Liczba arkuszy: 1,0
Charakt. formalna: RZP
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Praca afiliowana przez UKW
Repozytorium UKW:
17/41
Rok: 2015
Autorzy: Ewa Filipiak, Joanna Szymczak
Tytuł: Co rozwinęły zadania rozwojowe?
W: Model nauczania rozwijającego we wczesnej edukacji według Lwa S. Wygotskiego : gotowość studentów i nauczycieli : możliwości aplikacji / red. Ewa Filipiak, Ewa Lemańska-Lewandowska.
Adres wydawniczy: Bydgoszcz : Agencja Reklamowo-Wydawnicza ArtStuDio, 2015
Strony: 138-154
ISBN: 978-83-942784-4-1
Liczba arkuszy: 1,0
Charakt. formalna: RZP
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Praca afiliowana przez UKW
Repozytorium UKW:
18/41
Rok: 2015
Autorzy: Ewa Filipiak, Ewa Lemańska-Lewandowska, Joanna Szymczak
Tytuł: Feedback i jego rola w tworzeniu krytycznej przestrzeni i warunków dla prowadzenia konwersacji ułatwiającej nauczycielom rozumienie własnej praktyki edukacyjnej
W: Model nauczania rozwijającego we wczesnej edukacji według Lwa S. Wygotskiego : gotowość studentów i nauczycieli : możliwości aplikacji / red. Ewa Filipiak, Ewa Lemańska-Lewandowska.
Adres wydawniczy: Bydgoszcz : Agencja Reklamowo-Wydawnicza ArtStuDio, 2015
Strony: 167-184
ISBN: 978-83-942784-4-1
Liczba arkuszy: 0,5
Charakt. formalna: RZP
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Praca afiliowana przez UKW
Repozytorium UKW:
19/41
Rok: 2015
Autorzy: Joanna Szymczak
Tytuł: Model rozwijania refleksyjności u (przyszłych) nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej - założenia, istota, motywy konstruowania i nadawania mu wymiaru praktycznego
Źródło: Problemy Wczesnej Edukacji - 2015, nr 1 (28), s. 140-153
p-ISSN: 1734-1582
Charakt. formalna: AP
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 14.000
Praca afiliowana przez UKW
Repozytorium UKW:
20/41
Rok: 2015
Autorzy: Adam Mroczkowski, Joanna Szymczak
Tytuł: Portfolio i e-portfolio i jego rola w dokumentowaniu codzienności edukacyjnej
W: Model nauczania rozwijającego we wczesnej edukacji według Lwa S. Wygotskiego : gotowość studentów i nauczycieli : możliwości aplikacji / red. Ewa Filipiak, Ewa Lemańska-Lewandowska.
Adres wydawniczy: Bydgoszcz : Agencja Reklamowo-Wydawnicza ArtStuDio, 2015
Strony: 185-192
ISBN: 978-83-942784-4-1
Liczba arkuszy: 0,5
Charakt. formalna: RZP
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Praca afiliowana przez UKW
Repozytorium UKW:
21/41
Rok: 2015
Autorzy: Joanna Szymczak
Tytuł: Refleksyjność
W: Model nauczania rozwijającego we wczesnej edukacji według Lwa S. Wygotskiego : gotowość studentów i nauczycieli : możliwości aplikacji / red. Ewa Filipiak, Ewa Lemańska-Lewandowska.
Adres wydawniczy: Bydgoszcz : Agencja Reklamowo-Wydawnicza ArtStuDio, 2015
Strony: 94-100
ISBN: 978-83-942784-4-1
Liczba arkuszy: 0,3
Charakt. formalna: RZP
Język publikacji: POL
Praca afiliowana przez UKW
Repozytorium UKW:
22/41
Rok: 2015
Autorzy: Małgorzata Karwasz, Joanna Szymczak
Tytuł: Trudności w realizacji założeń nauczania rozwijającego i wdrażania zadań rozwojowo-dydaktycznych
W: Model nauczania rozwijającego we wczesnej edukacji według Lwa S. Wygotskiego : gotowość studentów i nauczycieli : możliwości aplikacji / red. Ewa Filipiak, Ewa Lemańska-Lewandowska.
Adres wydawniczy: Bydgoszcz : Agencja Reklamowo-Wydawnicza ArtStuDio, 2015
Strony: 155-166
ISBN: 978-83-942784-4-1
Liczba arkuszy: 0,5
Charakt. formalna: RZP
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Praca afiliowana przez UKW
Repozytorium UKW:
23/41
Rok: 2014
Autorzy: Ewa Filipiak, Joanna Szymczak
Tytuł: Edukacja szkolna : środkowy wiek szkolny : wiek 8/9-11/12 lat
Adres wydawniczy: Warszawa : Instytut Badań Edukacyjnych, 2014. - 63 s. : il.
Seria: Niezbędnik Dobrego Nauczyciela. Seria 3, Edukacja w okresie dzieciństwa i dorastania ; t. 4
ISBN: 978-83-61693-83-3
Liczba arkuszy: 3,2
Charakt. formalna: KP
Język publikacji: POL
Praca afiliowana przez UKW
Repozytorium UKW:
24/41
Rok: 2012
Autorzy: Joanna Szymczak
Tytuł: Not only How? But also Why? The sspecificity and the significance of learning strategies for the development of both a teacher and a student
W: Teacher's subjective theories / E. Rangelová, A. Wiegerová, M. Szimethová.
Adres wydawniczy: Bratislava : Ewa Filipiak and collective, 2012
Strony: 27-48
ISBN: 978-80-89443-13-0
Charakt. formalna: RZZ
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 5.000
Praca afiliowana przez UKW
25/41
Rok: 2012
Autorzy: Joanna Szymczak
Tytuł: Świadome i autentyczne uczestniczenie w procesie uczenia się : specyfika i znaczenie strategii uczenia się
Źródło: Forum Dydaktyczne. Przeszłość - Teraźniejszość - Przyszłość - 2012, nr 9/10, s. 133-149
p-ISSN: 1895-5509
Charakt. formalna: AP
Język publikacji: POL
Praca afiliowana przez UKW
26/41
Rok: 2011
Autorzy: Ewa Filipiak, Ewa Lemańska-Lewandowska, Joanna Szymczak
Tytuł: Analyza profesijnych cinnosti ucitelov v Polsku
Tytuł w wersji pol.: Aktualne problemy i trendy profesji nauczyciela edukacji elementarnej w teoretycznym i ustawowym kontekście w Republice Polskiej
W: Učitel' preprimárnej a primárnej edukácie : profesiografia v slovensko-česko-pol'skom výskume / red. Bronislava Kasáčová et al..
Adres wydawniczy: Banská Bystrica : Univerzita Mateja Bela, 2011
Strony: 285-315
ISBN: 978-80-557-0162
Charakt. formalna: RZP
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000
Praca afiliowana przez UKW
27/41
Rok: 2010
Autorzy: Joanna Szymczak
Tytuł: Ze zdarzeniami krytycznymi w tle. Namysł nad refleksją w zawodzie nauczyciela
Źródło: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja - 2010, nr 4, s. 55-76
p-ISSN: 1505-8808
Charakt. formalna: AP
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 10.000
Praca afiliowana przez UKW
28/41
Rok: 2009
Autorzy: Joanna Szymczak
Tytuł: Bycie (stawanie się) refleksyjnym nauczycielem. Perspektywa socjokulturowa
Źródło: Forum Dydaktyczne. Przeszłość - Teraźniejszość - Przyszłość - 2009, nr 5/6, s. 50-58
p-ISSN: 1895-5509
Charakt. formalna: AP
Język publikacji: POL
Praca afiliowana przez UKW
29/41
Rok: 2009
Autorzy: Joanna Szymczak
Tytuł: XXII letnia Szkoła Młodych Pedagogów : Tleń, 15-20 września 2008 roku
Źródło: Edukacja. Studia, Badania, Innowacje - 2009, nr 1 (105), s. 129-132
p-ISSN: 0239-6858
Charakt. formalna: VP
Język publikacji: POL
Praca afiliowana przez UKW
30/41
Rok: 2009
Autorzy: Joanna Szymczak
Tytuł: Zdarzenia krytyczne w nauczaniu jako egzemplifikacja permanentnej pracy nauczyciela nad własną osobą
W: Edukacja a praca / pod red. R. Borzyszkowskiej, E. Lemańskiej-Lewandowskiej, P. P. Grzybowskiego.
Adres wydawniczy: Bydgoszcz : Wydawnictwo Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego, 2009
Seria: Zeszyty Naukowe Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN ; 13
Strony: 82-92
ISBN: 978-83-7096-711-6
Charakt. formalna: RZP
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000
Praca afiliowana przez UKW
Repozytorium UKW:
31/41
Rok: 2008
Autorzy: Joanna Szymczak
Tytuł: "Mówić jakoś każdy może - szkoła mówić Ci pomoże?" : istota mówienia w procesie nauczania - uczenia się oraz blokady rozwoju mówienia w szkole
Źródło: Forum Dydaktyczne. Przeszłość - Teraźniejszość - Przyszłość - 2008, nr 3/4, s. 27-34
p-ISSN: 1895-5509
Charakt. formalna: AP
Język publikacji: POL
Praca afiliowana przez UKW
32/41
Rok: 2008
Autorzy: Joanna Szymczak
Tytuł: Nauczyciel nie jest sam : implikacje strategii opracowywania tekstu w pracy nauczyciela
Źródło: Forum Dydaktyczne. Przeszłość - Teraźniejszość - Przyszłość - 2008, nr 3-4, s. 35-40
p-ISSN: 1895-5509
Charakt. formalna: AP
Język publikacji: POL
Praca afiliowana przez UKW
33/41
Rok: 2008
Autorzy: Joanna Szymczak
Tytuł: Zdarzenia krytyczne w edukacji - namysł "nad" - refleksja o tym jak dzieci uczą się i myślą w perspektywie pedagogii C. Freneta
W: Rozwijanie zdolności uczenia się : wybrane konteksty i problemy / pod red. E. Filipiak.
Adres wydawniczy: Bydgoszcz : Wydawnictwo Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego, 2008
Strony: 123-134
ISBN: 978-83-7096-671-3
Uwagi: Bibliogr.
Charakt. formalna: RZP
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 3.000
Praca afiliowana przez UKW
34/41
Rok: 2007
Autorzy: Joanna Szymczak
Tytuł: O nauczycielu słów kilka... czyli wyjątkowość osoby nauczyciela
Źródło: Forum Dydaktyczne. Przeszłość - Teraźniejszość - Przyszłość - 2007, nr 2, s. 36-44
p-ISSN: 1895-5509
Charakt. formalna: AP
Język publikacji: POL
Praca afiliowana przez UKW
35/41
Rok: 2007
Autorzy: Marika Lewandowska, Joanna Szymczak, Krzysztof Rębacz
Tytuł: Z wizytą w Varbackaskolan
Źródło: Forum Dydaktyczne. Przeszłość - Teraźniejszość - Przyszłość - 2007, nr 2, s. 45-46
p-ISSN: 1895-5509
Charakt. formalna: AP
Język publikacji: POL
Praca afiliowana przez UKW
36/41
Rok: 2007
Autorzy: Joanna Szymczak
Tytuł: Zdarzenia krytyczne jako element codziennej praktyki zawodowej nauczyciela
Źródło: Forum Dydaktyczne. Przeszłość - Teraźniejszość - Przyszłość - 2007, nr 2, s. 52-59
p-ISSN: 1895-5509
Charakt. formalna: AP
Język publikacji: POL
Praca afiliowana przez UKW
37/41
Rok: 2005
Autorzy: Joanna Szymczak
Tytuł: Autoprezentacja a praca
Źródło: Forum Dydaktyczne. Przeszłość - Teraźniejszość - Przyszłość - 2005, nr 0, s. 28
Charakt. formalna: AP
Język publikacji: POL
Praca afiliowana przez UKW
38/41
Rok: 2005
Autorzy: Joanna Szymczak
Tytuł: Bardzo ważna kwestia - nauczanie pojęć
Źródło: Forum Dydaktyczne. Przeszłość - Teraźniejszość - Przyszłość - 2005, nr 0, s. 20-22
Charakt. formalna: AP
Język publikacji: POL
Praca afiliowana przez UKW
39/41
Rok: 2005
Autorzy: Joanna Szymczak
Tytuł: Próba interpretacji wybranych tekstów z "Gawęd Mateusza" Celestyna Freineta
Źródło: Forum Dydaktyczne. Przeszłość - Teraźniejszość - Przyszłość - 2005, nr 1, s. 31-36
Charakt. formalna: AP
Język publikacji: POL
Praca afiliowana przez UKW
40/41
Rok: 2005
Autorzy: Joanna Szymczak
Tytuł: Przez zabawę do wiedzy, czyli o wartości edukacyjnej interaktywnej wystawy "Magia czy rzeczywistość - cuda nauki i techniki"
Źródło: Forum Dydaktyczne. Przeszłość - Teraźniejszość - Przyszłość - 2005, nr 0, s. 26-27
Charakt. formalna: AP
Język publikacji: POL
Praca afiliowana przez UKW
41/41
Rok: 2005
Autorzy: Joanna Szymczak
Tytuł: Techniki pedagogiczne Celestyna freineta - interpretacja graficzna
Źródło: Forum Dydaktyczne. Przeszłość - Teraźniejszość - Przyszłość - 2005, nr 1, s. 27-30
Charakt. formalna: AP
Język publikacji: POL
Praca afiliowana przez UKW
  Wyświetl ponownie stosując format:
Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka UKW