logo UKW

Baza Dorobku Naukowego Pracowników UKW




Zapytanie: SPYCHALSKA-STASIAK JUSTYNA
Liczba odnalezionych rekordów: 18



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Pobierz BibTeX | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/18
Rok: 2022
Autorzy: Justyna Spychalska-Stasiak
Tytuł: Majsterkowanie (z) bricolage. Rekonstrukcja wybranych założeń filozoficzno-metodologicznych koncepcji Joe L. Kincheloe
Źródło: Kultura i edukacja - 2022, nr 3, s. 17-37
p-ISSN: 1230-266X
Charakt. formalna: AP
Język publikacji: POL
Punktacja przeliczeniowa MEiN: 40.000
Praca afiliowana przez UKW
DOI:
2/18
Rok: 2021
Autorzy: Helena Ostrowicka, Justyna Spychalska-Stasiak
Tytuł: From the Editors. Critically with Foucault: Anarchaeology of Education and Public Spaces
Źródło: Qualitative Sociology Review - 2021, Vol. 17, iss. 1, pp. 6-11
p-ISSN: 1733-8077
Charakt. formalna: AP
Język publikacji: ENG
Punktacja przeliczeniowa MEiN: 70.000
Praca afiliowana przez UKW
Inne bazy podające opis: Scopus
DOI:
3/18
Rok: 2020
Autorzy: Justyna Spychalska-Stasiak
Tytuł: "Bricolage" in Scientific Research Practice: An Attempt at Grasping the Meaning of the Concept
Źródło: Kultura i edukacja - 2020, nr 2 (128), s. 113-136
p-ISSN: 1230-266X
Charakt. formalna: AP
Język publikacji: ENG
Punktacja przeliczeniowa MEiN: 40.000
Praca afiliowana przez UKW
DOI:
4/18
Rok: 2020
Autorzy: Justyna Spychalska-Stasiak, Helena Ostrowicka
Tytuł: Continuity and Change: The Academic Teacher-Student Relationships in the Discourse on the Higher Education Reform in Poland
Źródło: Qualitative Report - 2020, Vol. 25, no 13, pp. 31-55
p-ISSN: 1052-0147 e-ISSN: 2160-3715
Charakt. formalna: AZ
Język publikacji: ENG
Punktacja przeliczeniowa MEiN: 70.000
Praca afiliowana przez UKW
Adres url:
5/18
Rok: 2020
Autorzy: Helena Ostrowicka, Justyna Spychalska-Stasiak, Łukasz Stankiewicz
Tytuł: The Dispositif of the University Reform : The Higher Education Policy Discourse in Poland
Adres wydawniczy: London : Routledge, 2020. - 156 s.
ISBN: 978-0-367-18980-8
Charakt. formalna: KZ
Język publikacji: ENG
Punktacja przeliczeniowa MEiN: 300.000
Praca afiliowana przez UKW
Inne bazy podające opis: Scopus
DOI:
6/18
Rok: 2020
Autorzy: Justyna Spychalska-Stasiak
Tytuł: The Relativisation of University. Deliberations on Academic Freedom of Expression in Light of the Reform of Science and Higher Education
Źródło: Filozofia Edukacji - 2020, T. 2, nr 1, s. 35-54
p-ISSN: 2657-988X
Charakt. formalna: AP
Język publikacji: POL
Punktacja przeliczeniowa MEiN: 5.000
Praca afiliowana przez UKW
DOI:
7/18
Rok: 2019
Autorzy: Helena Ostrowicka, Justyna Spychalska-Stasiak, Łukasz Stankiewicz, Dominik Chomik, Tomasz Falkowski, Aleksandra Rzyska
Tytuł: Dyskursywny obraz reformy szkolnictwa wyższego w Polsce 2011-2014
Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2019. - 228 s.
ISBN: 978-83-01207-71-7
Charakt. formalna: KP
Język publikacji: POL
Punktacja przeliczeniowa MEiN: 84.852
Praca afiliowana przez UKW
8/18
Rok: 2018
Autorzy: Helena Ostrowicka, Justyna Spychalska-Stasiak
Tytuł: Disciplining the Disciplined? 'Culture of Confession' in Academic Discourse in Poland
Źródło: Filosofija. Sociologija - 2018, Vol. 29, no 4, pp. 314-326
p-ISSN: 0235-7186 e-ISSN: 2424-4546
Charakt. formalna: AZ
Język publikacji: ENG
Czasopismo umieszczone w Journal Citation Reports, wskaźnik Impact Factor ISI: 0.403
Punktacja przeliczeniowa MEiN: 15.000
Praca afiliowana przez UKW
Inne bazy podające opis: Scopus
DOI:
9/18
Rok: 2017
Autorzy: Justyna Spychalska-Stasiak
Tytuł: Na tropie dyskursu traumy w metodologicznej samowiedzy pedagogicznej
Źródło: Kultura - Społeczeństwo - Edukacja - 2017, nr 2 (12), s. 245-272
p-ISSN: 2300-0422
Charakt. formalna: AP
Język publikacji: POL
Punktacja przeliczeniowa MEiN: 10.000
Praca afiliowana przez UKW
Adres url:
10/18
Rok: 2017
Autorzy: Helena Ostrowicka, Justyna Spychalska-Stasiak
Tytuł: Uodpowiedzialnianie akademii - formacje wiedzy i władza parametryzacji w dyskursie akademickim
Źródło: Nauka i Szkolnictwo Wyższe - 2017, nr 1, s. 105-131
p-ISSN: 1231-0298
Charakt. formalna: AP
Język publikacji: POL
Punktacja przeliczeniowa MEiN: 6.000
Praca afiliowana przez UKW
DOI:
11/18
Rok: 2016
Autorzy: Justyna Spychalska-Stasiak
Tytuł: Rodzina i płeć w krzywym zwierciadle tożsamości rodzaju
Źródło: Przegląd Pedagogiczny - 2016, nr 1, s. 9-16
p-ISSN: 1897-6557
Charakt. formalna: AP
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 8.000
Praca afiliowana przez UKW
Repozytorium UKW:
12/18
Rok: 2010
Autorzy: Żaneta Freund, Justyna Spychalska-Stasiak
Tytuł: Wielość sposobów "bycia wychowawcą" wobec wielości oczekiwań społecznych : czyli o tożsamościowej kondycji wychowawcy
W: O wychowawcach i wychowaniu : perspektywa myślenia pedagogicznego / red. E. Kubiak-Szymborska.
Adres wydawniczy: Bydgoszcz : Wydawnictwo Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego, 2010
Strony: 163-173
ISBN: 978-83-7096-768-0
Charakt. formalna: RZP
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000
Praca afiliowana przez UKW

13/18
Rok: 2009
Autorzy: Justyna Spychalska-Stasiak
Tytuł: Konstruowanie wiedzy naukowej o fenomenie ludzkiej płci
Źródło: Przegląd Pedagogiczny - 2009, nr 2, s. 44-66
p-ISSN: 1897-6557
Charakt. formalna: AP
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 2.000
Praca afiliowana przez UKW
Repozytorium UKW:
14/18
Rok: 2009
Autorzy: Justyna Spychalska-Stasiak
Tytuł: Rodzaj czy płeć kulturowa? Gender w polskich naukach społecznych
Źródło: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja - 2009, nr 4, s. 43-56
p-ISSN: 1505-8808
Charakt. formalna: AP
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 10.000
Praca afiliowana przez UKW
15/18
Rok: 2008
Autorzy: Justyna Spychalska-Stasiak
Tytuł: Boys Adrift: The Five Factors Driving the Growing Epidemic of Unmotivated Boys and Underachieving Young Men / Leonard Sax.- New York 2007
Źródło: Przegląd Pedagogiczny - 2008, nr 2, s. 142-145
p-ISSN: 1897-6557
Charakt. formalna: RCP
Język publikacji: POL
Praca afiliowana przez UKW
Repozytorium UKW:
16/18
Rok: 2008
Autorzy: Justyna Spychalska-Stasiak, Magdalena Grabowska
Tytuł: Międzypokoleniowa transmisja postaw wobec seksualności
Źródło: Polskie Forum Psychologiczne - 2008, T. 13, nr 2, 166-179
p-ISSN: 1642-1043
Charakt. formalna: AP
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 9.000
Praca afiliowana przez UKW
Repozytorium UKW:
17/18
Rok: 2008
Autorzy: Justyna Spychalska-Stasiak
Tytuł: O stereotypie kobiecości z perspektywy płci kulturowej
Źródło: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja - 2008, T. 42, nr 2, s. 89-107
p-ISSN: 1505-8808 e-ISSN: 2450-3428
Charakt. formalna: AP
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 10.000
Praca afiliowana przez UKW
18/18
Rok: 2007
Autorzy: Justyna Stasiak
Tytuł: Transmisja międzypokoleniowa postaw wobec seksualności
Źródło: Przegląd Pedagogiczny - 2007, nr 1, s. 151-168
p-ISSN: 1897-6557
Charakt. formalna: AP
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 2.000
Praca bez afiliacji UKW
Repozytorium UKW:
  Wyświetl ponownie stosując format:
Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka UKW