logo UKW

Baza Dorobku Naukowego Pracowników UKW




Zapytanie: RZYSKA ALEKSANDRA
Liczba odnalezionych rekordów: 15



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Pobierz BibTeX | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/15
Rok: 2023
Autorzy: Aleksandra Rzyska
Tytuł: Everything flows... On the role of knowledge sources and the signi? cance of comparative research in the modern world
Źródło: Studia z Teorii Wychowania - 2023, T. 13, nr 3, s. 303-317
p-ISSN: 2083-0998 e-ISSN: 2719-4078
Charakt. formalna: AP
Język publikacji: ENG
Punktacja przeliczeniowa MEiN: 100.000
Praca afiliowana przez UKW
DOI:
2/15
Rok: 2022
Autorzy: Aleksandra Rzyska
Tytuł: Framing Analysis - Possibilities of Use in Studies of Media Discourse on Higher Education
Źródło: Przegląd Badań Edukacyjnych - 2022, nr 40, s. 89-109
p-ISSN: 1895-4308
Charakt. formalna: AP
Język publikacji: ENG
Punktacja przeliczeniowa MEiN: 100.000
Praca afiliowana przez UKW
DOI:
3/15
Rok: 2022
Autorzy: Aleksandra Rzyska
Tytuł: Kształcenie uniwersyteckie w medialnym dyskursie wokół Ustawy 2.0
W: Uniwersytet - raport z rubieży / red. Anna Murawska, Paula Wiażewicz-Wójtowicz.
Adres wydawniczy: Szczecin : Uniwersytet Szczeciński, 2022
Strony: 114-116
ISBN: 978-83-7972-557-1
Charakt. formalna: RZP
Język publikacji: POL
Praca afiliowana przez UKW
4/15
Rok: 2021
Autorzy: Aleksandra Rzyska
Tytuł: Reprezentacje uniwersytetu w dyskursie prasowym
Adres wydawniczy: Bydgoszcz : Wydawnictwo Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego, 2021. - 258 s.
ISBN: 978-83-8018-475-6
Charakt. formalna: KP
Język publikacji: POL
Punktacja przeliczeniowa MEiN: 120.000
Praca afiliowana przez UKW
5/15
Rok: 2020
Autorzy: Maciej Jabłoński, Aleksandra Rzyska
Tytuł: Medialne reprezentacje osób z (niepełno)sprawnością: normalizacja i dyskursy naprawcze
Źródło: Niepełnosprawność i Rehabilitacja - 2020, nr 3, s. 4-6
p-ISSN: 1642-1981
Charakt. formalna: AP
Język publikacji: POL
Punktacja przeliczeniowa MEiN: 70.000
Praca afiliowana przez UKW
6/15
Rok: 2019
Autorzy: Helena Ostrowicka, Justyna Spychalska-Stasiak, Łukasz Stankiewicz, Dominik Chomik, Tomasz Falkowski, Aleksandra Rzyska
Tytuł: Dyskursywny obraz reformy szkolnictwa wyższego w Polsce 2011-2014
Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2019. - 228 s.
ISBN: 978-83-01207-71-7
Charakt. formalna: KP
Język publikacji: POL
Punktacja przeliczeniowa MEiN: 84.852
Praca afiliowana przez UKW
7/15
Rok: 2018
Autorzy: Aleksandra Rzyska
Tytuł: "Framing analysis" z perspektywy pedagogicznej - w stronę edukacji medialnej
Źródło: Przegląd Badań Edukacyjnych - 2018, Vol. 1, no 26, pp. 215-236
p-ISSN: 1895-4308 e-ISSN: 2392-1544
Charakt. formalna: AP
Język publikacji: POL
Praca afiliowana przez UKW
DOI:
8/15
Rok: 2018
Autorzy: Aleksandra Rzyska
Tytuł: Framing w badaniach szkolnictwa wyższego - przegląd międzynarodowych periodyków naukowych
Źródło: Nauka i Szkolnictwo Wyższe - 2018, nr 1 (51), s. 117-139
p-ISSN: 1231-0298
Charakt. formalna: AP
Język publikacji: POL
Praca afiliowana przez UKW
DOI:
9/15
Rok: 2018
Autorzy: Aleksandra Rzyska
Tytuł: Pedagogiczny wymiar badań dyskursu prasowego
Źródło: Przegląd Pedagogiczny - 2018, nr 1, s. 82-99
p-ISSN: 1897-6557
Charakt. formalna: AP
Język publikacji: POL
Praca afiliowana przez UKW
Repozytorium UKW:
10/15
Rok: 2017
Autorzy: Aleksandra Rzyska
Tytuł: Sprawozdanie z Ogólnopolskiego Seminarium Naukowego "Dyskurs edukacyjny w ujęciu interdyscyplinarnym. Warsztaty Analizy Dyskursu", Bydgoszcz, 7-8 listopada 2016 roku
Źródło: Kultura - Społeczeństwo - Edukacja - 2017, nr 2 (12), s. 407-410
p-ISSN: 2300-0422
Charakt. formalna: VP
Język publikacji: POL
Praca afiliowana przez UKW
11/15
Rok: 2016
Autorzy: Helena Ostrowicka, Aleksandra Rzyska
Tytuł: Racjonalny strach? O pedagogii lęku w dyskursie publicznym
Źródło: Forum Oświatowe - 2016, Vol. 28, no 1, pp. 181-198
p-ISSN: 0867-0323 e-ISSN: 2450-3452
Charakt. formalna: AP
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 12.000
Praca afiliowana przez UKW
Adres url:
12/15
Rok: 2014
Autorzy: Aleksandra Rzyska
Tytuł: Jaka edukacja wobec kryzysu kultury? Między ideologią a filozofią osobistych znaczeń
Źródło: Przegląd Pedagogiczny - 2014, nr 2, s. 267-274
p-ISSN: 1897-6557
Charakt. formalna: AP
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 8.000
Praca afiliowana przez UKW
Repozytorium UKW:
13/15
Rok: 2013
Autorzy: Aleksandra Rzyska
Tytuł: Typy dyskursów o młodzieży w badaniach pedagogicznych
Źródło: Studia z Teorii Wychowania - 2013, T. IV, nr 2 (7), s. 124-160
p-ISSN: 2083-0998
Charakt. formalna: AP
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 8.000
Praca afiliowana przez UKW
14/15
Rok: 2011
Autorzy: Aleksandra Rzyska
Tytuł: Oblicza Paidei w humanistyce. Czytanie tekstów kulturowych dla pedagogiki
W: Kolaż w myśleniu ped@gogicznym : inkantacje studenckie / red. Monika Jaworska-Witkowska, Maciej Natanek.
Adres wydawniczy: Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2011
Strony: 161-190
ISBN: 978-83-7780-148-2
Charakt. formalna: RZP
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000
Praca afiliowana przez UKW
15/15
Rok: 2011
Autorzy: Aleksandra Rzyska
Tytuł: Odwrócony tryb narracji, czyli jak tropi(ć) olśnienie
W: Kolaż w myśleniu ped@gogicznym : inkantacje studenckie / red. Monika Jaworska-Witkowska, Maciej Natanek.
Adres wydawniczy: Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2011
Strony: 309-330
ISBN: 978-83-7780-148-2
Charakt. formalna: RZP
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000
Praca afiliowana przez UKW
  Wyświetl ponownie stosując format:
Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka UKW