logo UKW

Baza Dorobku Naukowego Pracowników UKW




Zapytanie: PUFUND DOROTA
Liczba odnalezionych rekordów: 12



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Pobierz BibTeX | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/12
Rok: 2022
Autorzy: Dorota Pufund
Tytuł: Evidence-based practice w terapii i edukacji uczniów w spektrum autyzmu - w kierunku pedagogiki specjalnej opartej na dowodach naukowych
W: Spektrum autyzmu - od diagnozy i terapii do integracji i inkluzji / red. Tadeusz Pietras, Dorota Podgórska-Jachnik, Kasper Sipowicz, Andrzej Witusik.
Adres wydawniczy: Wrocław : Wydawnictwo Continuo, 2022
Strony: 446-458
ISBN: 978-8362182-99-2
Charakt. formalna: RZP
Język publikacji: POL
Praca afiliowana przez UKW
2/12
Rok: 2022
Autorzy: Dorota Pufund
Tytuł: Między wykluczeniem a normalizacją i pedagogiką równego dostępu - analiza wybranych aspektów środowiska edukacyjnego uczniów w spektrum autyzmu
W: Spektrum autyzmu - od diagnozy i terapii do integracji i inkluzji / red. Tadeusz Pietras, Dorota Podgórska-Jachnik, Kasper Sipowicz, Andrzej Witusik.
Adres wydawniczy: Wrocław : Wydawnictwo Continuo, 2022
Strony: 433-445
ISBN: 978-8362182-99-2
Charakt. formalna: RZP
Język publikacji: POL
Praca afiliowana przez UKW
3/12
Rok: 2021
Autorzy: Dorota Pufund
Tytuł: Strategie wizualne jako narzędzie wsparcia komunikowania się i mowy dziecka w spektrum autyzmu - ku inkluzji i edukacji proaktywnej
Źródło: Niepełnosprawność i Rehabilitacja - 2021, nr 4, s. 25-41
p-ISSN: 1642-1981
Charakt. formalna: AP
Język publikacji: POL
Praca afiliowana przez UKW
4/12
Rok: 2020
Autorzy: Dorota Pufund
Tytuł: (Z)rozumieć autyzm. Doświadczanie autyzmu przez blogujących self-adwokatów
W: Zrozumieć niepełnosprawność. Problemy, badania, refleksje - perspektywa młodych badaczy / red. Grzegorz Całek, Jakub Niedbalski, Mariola Racław, Dorota Żuchowska-Skiba.
Adres wydawniczy: Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2020
Strony: 15-28
ISBN: 978-83-8220-475-9
Charakt. formalna: RZP
Język publikacji: POL
Praca afiliowana przez UKW
DOI:
5/12
Rok: 2020
Autorzy: Dorota Pufund
Tytuł: Akceptowany czy dyskryminowany? Językowa konceptualizacja autyzmu na łamach tygodników opinii ("Newsweek", "Polityka", "Wprost")
Źródło: Niepełnosprawność i Rehabilitacja - 2020, nr 3, s. 35-49
p-ISSN: 1642-1981
Charakt. formalna: AP
Język publikacji: POL
Praca afiliowana przez UKW
6/12
Rok: 2020
Autorzy: Dorota Pufund
Tytuł: Funkcje wykonawcze u dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu w świetle wybranych badań
Źródło: Edukacja - 2020, 2 (153), s. 43-58
p-ISSN: 0239-6858
Charakt. formalna: AP
Język publikacji: POL
Praca afiliowana przez UKW
Repozytorium UKW:
7/12
Rok: 2020
Autorzy: Dorota Pufund
Tytuł: Story-based intervention. Historyjki społeczne jako metoda pracy z uczniem ze spektrum autyzmu
Źródło: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce - 2020, Vol. 15, no 2, pp. 77-94
p-ISSN: 1896-2327 e-ISSN: 2353-7787
Charakt. formalna: AP
Język publikacji: POL
Praca afiliowana przez UKW
DOI:
8/12
Rok: 2019
Autorzy: Dorota Pufund
Tytuł: "Zrozumieć niepojęte" - specyfika odbioru i przetwarzania bodźców sensorycznych u dzieci ze spektrum autyzmu
Źródło: Kultura i Wychowanie - 2019, nr 2 (16), s. 47-58
p-ISSN: 2083-2923
Charakt. formalna: AP
Język publikacji: POL
Praca afiliowana przez UKW
DOI:
9/12
Rok: 2019
Autorzy: Dorota Pufund
Tytuł: Organizacja kształcenia specjalnego uczniów z niepełnosprawnością - analiza wybranych problemów
Źródło: Szkoła Specjalna - 2019, T. 80, nr 3, s. 205-216
p-ISSN: 0137-818X
Charakt. formalna: AP
Język publikacji: POL
Praca afiliowana przez UKW
10/12
Rok: 2018
Autorzy: Dorota Pufund
Tytuł: "Myślenie obrazami" - wykorzystanie strategii wizualnych w terapii dzieci ze spektrum autyzmu
Źródło: Integracja Sensoryczna - 2018, R. 18, nr 3, s. 45-46
p-ISSN: 1899-1572
Charakt. formalna: AP
Język publikacji: POL
Praca afiliowana przez UKW
11/12
Rok: 2018
Autorzy: Dorota Pufund
Tytuł: Zespół Alicji w Krainie Czarów - o terapeutycznej zagadce słów kilka
Źródło: Integracja Sensoryczna - 2018, R. 18, nr 1, s. 5-6
p-ISSN: 1899-1572
Charakt. formalna: AP
Język publikacji: POL
Praca afiliowana przez UKW
12/12
Rok: 2017
Autorzy: Dorota Pufund
Tytuł: Integracja sensoryczna jako jedna z form wspomagania rozwoju dziecka w wieku przedszkolnym
Źródło: Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna - 2017, T. 5, nr 2/2, s. 295-308
p-ISSN: 2353-7140 e-ISSN: 2353-7159
Charakt. formalna: AP
Język publikacji: POL
Praca afiliowana przez UKW
  Wyświetl ponownie stosując format:
Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka UKW