logo UKW

Baza Dorobku Naukowego Pracowników UKW




Zapytanie: KOSZ JUSTYNA
Liczba odnalezionych rekordów: 13



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Pobierz BibTeX | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/13
Rok: 2023
Autorzy: Justyna Kosz-Szumska
Tytuł: Między oczekiwaniami a rzeczywistością - perspektywa zawodowa kandydatów do zawodu i początkujących nauczycieli wczesnej edukacji
Źródło: Problemy Wczesnej Edukacji - 2023, T. 56, nr 1, s. 136-148
p-ISSN: 1734-1582 e-ISSN: 2451-2230
Charakt. formalna: AP
Język publikacji: POL
Punktacja przeliczeniowa MEiN: 70.000
Praca afiliowana przez UKW
DOI:
2/13
Rok: 2022
Autorzy: Justyna Kosz-Szumska
Tytuł: Praktykowanie mindfulness jako przestrzeń dla kształtowania wartości witalnych i hedonistycznych u dzieci w młodszym wieku szkolnym
Źródło: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce - 2022, T. 17, nr 4, s. 109-126
p-ISSN: 1896-2327 e-ISSN: 2353-7787
Charakt. formalna: AP
Język publikacji: POL
Punktacja przeliczeniowa MEiN: 70.000
Praca afiliowana przez UKW
DOI:
3/13
Rok: 2020
Autorzy: Justyna Kosz-Szumska
Tytuł: Budowanie dobrostanu dziecka poprzez rozwijanie uważności: mindful eating - doświadczanie uważnego jedzenia
Źródło: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce - 2020, Vol. 15, no 4, pp. 65-84
p-ISSN: 1896-2327 e-ISSN: 2353-7787
Charakt. formalna: AP
Język publikacji: POL
Punktacja przeliczeniowa MEiN: 70.000
Praca afiliowana przez UKW
DOI:
4/13
Rok: 2020
Autorzy: Justyna Kosz-Szumska
Tytuł: Mindfulness w edukacji - zbyteczność, szansa czy konieczność
Źródło: Edukacja Wczesnoszkolna. Zeszyty Kieleckie - 2020, R. 66, nr 1, s. 107-117
p-ISSN: 2544-2651
Charakt. formalna: AP
Język publikacji: POL
Punktacja przeliczeniowa MEiN: 5.000
Praca afiliowana przez UKW
Repozytorium UKW:
5/13
Rok: 2020
Autorzy: Justyna Kosz-Szumska
Tytuł: Siła czy wytrwałość? - pytania o czynniki warunkujące poczucie sprawstwa. Rozważania w świetle wyników badań własnych
W: Edukacja jutra : zróżnicowane obszary rozwoju edukacji instytucjonalnej / red. Aleksandra Kamińska-Małek, Piotr Oleśniewicz.
Adres wydawniczy: Warszawa : Akademia Sztuki Wojennej, 2020
Strony: 38-49
ISBN: 978-83-7523-779-5
Charakt. formalna: RZP
Język publikacji: POL
Punktacja przeliczeniowa MEiN: 20.000
Praca afiliowana przez UKW
Repozytorium UKW:
6/13
Rok: 2020
Autorzy: Justyna Kosz-Szumska
Tytuł: Tworzenie projektów edukacyjnych a poczucie sprawstwa. Perspektywa teoretyczno-badawcza
Adres wydawniczy: Bydgoszcz : Wydawnictwo Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego, 2020. - 266 s.
ISBN: 978-83-8018-320-9
Charakt. formalna: KP
Język publikacji: POL
Punktacja przeliczeniowa MEiN: 120.000
Praca afiliowana przez UKW
7/13
Rok: 2020
Autorzy: Justyna Kosz-Szumska
Tytuł: Tworzenie projektu edukacyjnego - współdziałanie czy zakamuflowana praca indywidualna? Rozważania w kontekście wyników badań własnych
W: Edukacja jutra : zróżnicowane obszary rozwoju edukacji instytucjonalnej / red. Aleksandra Kamińska-Małek, Piotr Oleśniewicz.
Adres wydawniczy: Warszawa : Akademia Sztuki Wojennej, 2020
Strony: 50-61
ISBN: 978-83-7523-779-5
Charakt. formalna: RZP
Język publikacji: POL
Punktacja przeliczeniowa MEiN: 20.000
Praca afiliowana przez UKW
Repozytorium UKW:
8/13
Rok: 2012
Autorzy: Justyna Kosz
Tytuł: "Sukces niejedno ma imię". Metoda projektów jako jedna ze strategii rozwijania poczucia sprawstwa i nabywania kompetencji uczniów do współpracy
Źródło: Forum Dydaktyczne. Przeszłość, Teraźniejszość, Przyszłość - 2012, nr 9/10, s. 97-116
p-ISSN: 1895-5509
Charakt. formalna: AP
Język publikacji: POL
Praca bez afiliacji UKW
Repozytorium UKW:
9/13
Rok: 2011
Autorzy: Justyna Kosz
Tytuł: "Czym skorupka za młodu nasiąknie (...)", czyli o potrzebie rozwijania kultury organizacyjnej wśród uczniów
W: Kultura organizacyjna szkoły rozwijającej się / red. Ewa Augustyniak.
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo AGH, 2011
Strony: 37-42
ISBN: 978-83-7464-363-4
Charakt. formalna: RZP
Język publikacji: POL
Praca bez afiliacji UKW
10/13
Rok: 2011
Autorzy: Justyna Kosz
Tytuł: Student pokolenia Y
Źródło: Forum Dydaktyczne. Przeszłość, Teraźniejszość, Przyszłość - 2011, nr 7/8, s. 107-118
p-ISSN: 1895-5509
Charakt. formalna: AP
Język publikacji: POL
Praca bez afiliacji UKW
11/13
Rok: 2011
Autorzy: Ewa Filipiak, Justyna Kosz
Tytuł: The transformation of the contemporary school into a "mutual learning" culture. Possibilities - limits - necessity? The context of J. Bruner socio-cultural theory
Tytuł w wersji pol.: Przemiana współczesnej szkoły w kulturę wzajemnego uczenia się. Możliwości - ograniczenia - konieczność? Kontekst teorii socjokulturowej J. S. Brunera
W: Multidimensionality of educational contexts / ed. by Ewa Kubiak-Szymborska.
Adres wydawniczy: Bydgoszcz : Wydawnictwo Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego, 2011
Strony: 49-70
ISBN: 978-83-7096-828-1
Liczba arkuszy: 1
Charakt. formalna: RZP
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 5.000
Praca afiliowana przez UKW

12/13
Rok: 2009
Autorzy: Justyna Kosz
Tytuł: Wartość modelu uczenia się we współpracy w kontekście badań własnych
W: Materiały I Kongresu Studenckich Kół Naukowych Uczelni Bydgoskich "Studenci Miastu i Regionowi" (1 ; 2009 ; Bydgoszcz) : Uniwersytet Kazimierza Wielkiego, Bydgoszcz, maj 2009 r. / pod red. Marii Dombrowicz, Marka Macko.
Adres wydawniczy: Bydgoszcz : Wydawnictwo Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego, 2009
Strony: 64-71
ISBN: 978-83-925180-1-3
Charakt. formalna: RFP
Język publikacji: POL
Praca bez afiliacji UKW
13/13
Rok: 2009
Autorzy: Justyna Kosz
Tytuł: Współdziałanie w szkole - oczekiwanie i potrzeba współczesnej praktyki edukacyjnej
Źródło: Forum Dydaktyczne. Przeszłość, Teraźniejszość, Przyszłość - 2009, nr 5/6, s. 107-118
p-ISSN: 1895-5509
Charakt. formalna: AP
Język publikacji: POL
Praca bez afiliacji UKW
Repozytorium UKW:
  Wyświetl ponownie stosując format:
Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka UKW