logo UKW

Baza Dorobku Naukowego Pracowników UKW




Zapytanie: KOSIKOVA VERA
Liczba odnalezionych rekordów: 5



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Pobierz BibTeX | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/5
Rok: 2017
Autorzy: Vera Kosikova, Marzanna Farnicka, Hanna Liberska
Tytuł: The Role of Assessment in Teaching Interaction for the Development of Autonomy
Źródło: Hungarian Educational Research Journal - 2017, Vol. 7, no 4, pp. 23-34
p-ISSN: 2064-2199
Liczba arkuszy: 0,5
Charakt. formalna: AZ
Język publikacji: ENG
Punktacja przeliczeniowa MEiN: 0.333
Praca afiliowana przez UKW
DOI:
2/5
Rok: 2015
Autorzy: Vera Kosikova, Hanna Liberska
Tytuł: Case study analysis of integrated pupils in czech schools
Źródło: Acta Medicinae et Sociologica - 2015, Vol. 6, pp. 18-28
p-ISSN: 2062-0284
Liczba arkuszy: 0,5
Charakt. formalna: AZ
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 5.000
Praca afiliowana przez UKW
3/5
Rok: 2014
Autorzy: Marzanna Farnicka, Hanna Liberska, Vera Kosikova, Vladimira Lovasova, Dariusz Freudenreich
Tytuł: A New Tool in the Fight against Social Exclusion: The Questionnaire of School Life (QSL)
W: Child of many worlds. Focus on the Problem of Ethnic Minorities / eds. H. Liberska, M. Farnicka.
Adres wydawniczy: Frankfurt am Main : Peter Lang Publishing, 2014
Strony: 177-191
ISBN: 978-3-631-65687-7
Liczba arkuszy: 0,7
Charakt. formalna: RZZ
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 2.500
Praca afiliowana przez UKW
Inne bazy podające opis: Scopus
4/5
Rok: 2014
Autorzy: Vera Kosikova, Hanna Liberska, Marzanna Farnicka
Tytuł: Formative function of assessment in a psycho-didactical context
Źródło: Polskie Forum Psychologiczne - 2014, T. 19, nr 1, s. 7-16
p-ISSN: 1642-1043
Charakt. formalna: AP
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 12.000
Praca afiliowana przez UKW
Repozytorium UKW:
5/5
Rok: 2013
Autorzy: Marzanna Farnicka, Hanna Liberska, Vera Kosikova
Tytuł: Model badań gotowości do agresywności w okresie dorastania
Źródło: Czasopismo Psychologiczne - 2013, T. 19, nr 2, s. 355-360
p-ISSN: 1425-6460
Charakt. formalna: AP
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 11.000
Praca afiliowana przez UKW
  Wyświetl ponownie stosując format:
Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka UKW