logo UKW

Baza Dorobku Naukowego Pracowników UKW




Zapytanie: GOLTZ-WASIUCIONEK DOMINIKA
Liczba odnalezionych rekordów: 11



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Pobierz BibTeX | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/11
Rok: 2013
Autorzy: Dominika Goltz-Wasiucionek
Tytuł: The use of e-learning in vocational education
W: Professional education in the context of knowledge based economy / ed. R. Tomaszewska-Lipiec.
Adres wydawniczy: Bydgoszcz : Wydawnictwo Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego, 2013
Strony: 126-133
ISBN: 978-83-7096-945-5
Liczba arkuszy: 0,5
Charakt. formalna: RZZ
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 5.000
Praca afiliowana przez UKW
Repozytorium UKW:
2/11
Rok: 2012
Autorzy: Dominika Goltz-Wasiucionek
Tytuł: Kształcenie językowe osób niepełnosprawnych na platformie edukacyjnej - możliwości i ograniczenia
W: Nowe media w edukacji / red. nauk. T. Lewowicki, B. Siemieniecki.
Adres wydawniczy: Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2012
Strony: 83-95
ISBN: 978-83-7780-327-1
Charakt. formalna: RZP
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 4.000
Praca afiliowana przez UKW

3/11
Rok: 2012
Autorzy: Dominika Goltz-Wasiucionek
Tytuł: Potrzeba posługiwania się językiem angielskim w pracy zawodowej a motywacja do jego nauki
Źródło: Problemy Profesjologii - 2012, nr 1, s. 135-144
p-ISSN: 1895-197X
Charakt. formalna: AP
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 11.000
Praca afiliowana przez UKW
4/11
Rok: 2012
Autorzy: Dominika Goltz-Wasiucionek
Tytuł: The use of educational platform in the process of teaching as one of the factors influencing motivation to learn a foreign language
W: E-learning for societal needs : monograph / sci. ed. E. Smyrnova-Trybulska.
Adres wydawniczy: Katowice ; Cieszyn : Studio Noa ; University of Silesia in Katowice. Faculty of Ethnology and Sciences of Education in Cieszyn, 2012
Strony: 515-534
ISBN: 978-83-60071-59-5 (Noa)
Charakt. formalna: RZZ
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 5.000
Praca afiliowana przez UKW
5/11
Rok: 2012
Autorzy: Dominika Goltz-Wasiucionek
Tytuł: Zastosowanie platformy kształcenia zdalnego w procesie nauczania języka angielskiego jako jednego z zcynników wpływających na motywację do jego nauki
W: Edukacja medialna w świecie ponowoczesnym / red. nauk. Bronisław Siemieniecki.
Adres wydawniczy: Toruń : Wydawnictwo Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, 2012
Strony: 663-688
ISBN: 978-83-231-2987-5
Charakt. formalna: RZP
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000
Praca afiliowana przez UKW
6/11
Rok: 2011
Autorzy: Dominika Goltz-Wasiucionek
Tytuł: Blended learning w dydaktyce języków obcych
W: Technologie edukacyjne w wymiarze praktycyzmu / red. nauk. T. Lewowicki, B. Siemieniecki.
Adres wydawniczy: Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2011
Seria: Multimedialna Biblioteka Pedagogiczna
Strony: 280-291
ISBN: 978-83-7611-955-7
Uwagi: Oznaczono jako t. 2., t. 1. pt.: Technologie edukacyjne - tradycja, współczesność, przewidywana przyszłość
Charakt. formalna: RZP
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000
Praca afiliowana przez UKW
7/11
Rok: 2011
Autorzy: Dominika Goltz-Wasiucionek
Tytuł: E-edukacja - początki - teraźniejszość - przyszłość
Źródło: Forum Dydaktyczne. Przeszłość - Teraźniejszość - Przyszłość - 2011, nr 7/8, s. 189-198
p-ISSN: 1895-5509
Charakt. formalna: AP
Język publikacji: POL
Praca afiliowana przez UKW
8/11
Rok: 2011
Autorzy: Dominika Goltz-Wasiucionek
Tytuł: The disabled learning a foreign language - restrictions and possibilities of using educational platform
W: Use of e-learning in the developing of the key competences : monograph / sci. ed. Eugenia Smyrnova-Trybulska.
Adres wydawniczy: Cieszyn ; Katowice : University of Silesia ; Studio Noa, 2011
Strony: 369-379
ISBN: 978-83-60071-39-7
Charakt. formalna: RZZ
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 5.000
Praca afiliowana przez UKW
9/11
Rok: 2011
Autorzy: Dominika Goltz-Wasiucionek
Tytuł: Wykorzystanie Platformy Moodle w dydaktyce języków obcych
Źródło: Heteroglossia. Studia Kulturoznawczo-Filologiczne - 2011, nr 1, s. 89-94
p-ISSN: 2084-1302
Charakt. formalna: AP
Język publikacji: POL
Praca afiliowana przez UKW
10/11
Rok: 2010
Autorzy: Dominika Goltz-Wasiucionek
Tytuł: Blended learning w dydaktyce języków obcych
Źródło: E-Mentor - 2010, nr 5 (37), s. 46-49
Charakt. formalna: AP
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 6.000
Praca afiliowana przez UKW
11/11
Rok: 2010
Autorzy: Andrzej Marek Michalski, Dominika Goltz-Wasiucionek
Tytuł: Nauczanie języka obcego online jako forma wspomagająca przygotowanie zawodowe studentów
Źródło: Problemy Profesjologii - 2010, nr 11, s. 11-18
p-ISSN: 1895-197X
Charakt. formalna: AP
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 6.000
Praca afiliowana przez UKW
  Wyświetl ponownie stosując format:
Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka UKW