logo UKW

Baza Dorobku Naukowego Pracowników UKW




Zapytanie: FARNICKA MARZANNA
Liczba odnalezionych rekordów: 31



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Pobierz BibTeX | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/31
Rok: 2017
Autorzy: Marzanna Farnicka, Hanna Liberska
Tytuł: Między poczuciem akceptacji, wsparcia a wykluczeniem - uwarunkowania różnych dróg adaptacji dzieci do szkoły
Źródło: Studia Edukacyjne - 2017, nr 43, s. 99-112
p-ISSN: 1233-6688
Charakt. formalna: AP
Język publikacji: POL
Punktacja przeliczeniowa MEiN: 6.500
Praca afiliowana przez UKW
DOI:
2/31
Rok: 2017
Autorzy: Vera Kosikova, Marzanna Farnicka, Hanna Liberska
Tytuł: The Role of Assessment in Teaching Interaction for the Development of Autonomy
Źródło: Hungarian Educational Research Journal - 2017, Vol. 7, no 4, pp. 23-34
p-ISSN: 2064-2199
Liczba arkuszy: 0,5
Charakt. formalna: AZ
Język publikacji: ENG
Punktacja przeliczeniowa MEiN: 0.333
Praca afiliowana przez UKW
DOI:
3/31
Rok: 2016
Tytuł: Aggression as a Challenge : Theory and research : Current Problems / ed. Hanna Liberska, Marzanna Farnicka
Adres wydawniczy: Frankfurt am Main : Peter Lang Edition, 2016. - 274 s.
ISBN: 978-3-631-65688-4
Liczba arkuszy: 14
Charakt. formalna: RDZ
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 5.000
Praca afiliowana przez UKW
Inne bazy podające opis: Scopus
DOI:
4/31
Rok: 2016
Autorzy: Marzanna Farnicka, Hanna Liberska, Jari Erik Nurmi
Tytuł: Predyktory (podmiotowe i sytuacyjne) efektywnej adaptacji szkolnej - ujęcie rozwojowe
Źródło: Psychologia Rozwojowa - 2016, T. 21, nr 1, s. 21-32
p-ISSN: 1895-6297 e-ISSN: 2084-3879
Charakt. formalna: AP
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 13.000
Praca afiliowana przez UKW
DOI:
5/31
Rok: 2016
Autorzy: Marzanna Farnicka, Hanna Liberska, Dorota Niewiedział
Tytuł: Psychologia agresji : wybrane problemy
Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2016. - 210 s.
ISBN: 978-83-01-18101-7
Liczba arkuszy: 10,0
Charakt. formalna: KP
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 25.000
Praca afiliowana przez UKW
6/31
Rok: 2016
Autorzy: Marzanna Farnicka, Hanna Liberska
Tytuł: Stages and Paths of Aggression Development - Knowledge that Awaits being Uncovered
W: Aggression as a Challenge : Theory and research : Current Problems / ed. Hanna Liberska, Marzanna Farnicka.
Adres wydawniczy: Frankfurt am Main : Peter Lang Edition, 2016
Strony: 19-32
ISBN: 978-3-631-65688-4
Liczba arkuszy: 0,7
Charakt. formalna: RZZ
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 2.500
Praca afiliowana przez UKW
Inne bazy podające opis: Scopus
7/31
Rok: 2015
Autorzy: Hanna Liberska, Marzanna Farnicka
Tytuł: Agresywność i zachowania agresywne młodzieży a percypowane przez nią postawy rodzicielskie. Perspektywa rozwojowa
Źródło: Psychologia Rozwojowa - 2015, T. 20, nr 4, s. 25-44
p-ISSN: 1895-6297 e-ISSN: 2084-3879
Charakt. formalna: AP
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 13.000
Praca afiliowana przez UKW
DOI:
8/31
Rok: 2015
Autorzy: Marzanna Farnicka, Hanna Liberska
Tytuł: Intrapsychic and social conditionings of feeling excluded in a school environment
W: Development of Teacher Calling in Higher Education / ed. Gabriella Pusztai, Ágnes Engler, Ibolya Revák Markóczi.
Adres wydawniczy: Nagyvárad - Budapest : Partium Press Personal Problems Solution UJ Mandatum, 2015
Strony: 115-125
ISBN: 978-963-1233-99-5
Liczba arkuszy: 0,5
Charakt. formalna: RZZ
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 2.500
Praca afiliowana przez UKW
9/31
Rok: 2015
Autorzy: Marzanna Farnicka, Hanna Liberska
Tytuł: Kwestionariusz Życia Szkolnego
Źródło: Psychologia w Szkole - 2015, nr 2 (48), s. 14-18
p-ISSN: 1731-836X
Charakt. formalna: AP
Język publikacji: POL
Praca afiliowana przez UKW
10/31
Rok: 2015
Autorzy: Hanna Liberska, Marzanna Farnicka
Tytuł: Student's attitudes to the ''others'' and their sense of wellbeing - Polish sample
Źródło: Acta Medicinae et Sociologica - 2015, Vol. 6, pp. 5-16
p-ISSN: 2062-0284
Liczba arkuszy: 0,5
Charakt. formalna: AZ
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 5.000
Praca afiliowana przez UKW
11/31
Rok: 2015
Autorzy: Mariâ Alekseevna Abramova, Valerij Vasil'evič Krasheninnikov, Hanna Liberska, Marzanna Farnicka
Tytuł: Translâciâ kul'tury i/ili razvitie v deâtel'nosti : germano-rossijskaâ i anglo-saksonskaâ modeli obrazovaniâ
Źródło: Filosofiâ Obrazovaniâ - 2015, no 2, pp. 37-45
p-ISSN: 1811-0916
Liczba arkuszy: 0,5
Charakt. formalna: AZ
Język publikacji: RUS
Punktacja MNiSW: 5.000
Praca afiliowana przez UKW
12/31
Rok: 2015
Autorzy: Marzanna Farnicka, Hanna Liberska
Tytuł: Uwarunkowania poczucia dobrostanu psychicznego u dzieci w sytuacji szkolnej
Źródło: Problemy Wczesnej Edukacji - 2015, R. 11, nr 4 (31), s. 77-91
p-ISSN: 1734-1582
Charakt. formalna: AP
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 14.000
Praca afiliowana przez UKW
Repozytorium UKW:
13/31
Rok: 2014
Autorzy: Marzanna Farnicka, Hanna Liberska
Tytuł: A Child of Many Worlds : A New Meaning of Acculturation
W: Child of many worlds. Focus on the Problem of Ethnic Minorities / eds. H. Liberska, M. Farnicka.
Adres wydawniczy: Frankfurt am Main : Peter Lang Publishing, 2014
Strony: 213-223
ISBN: 978-3-631-65687-7
Liczba arkuszy: 0,5
Charakt. formalna: RZZ
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 2.500
Praca afiliowana przez UKW
Inne bazy podające opis: Scopus
14/31
Rok: 2014
Autorzy: Marzanna Farnicka, Hanna Liberska, Vera Kosikova, Vladimira Lovasova, Dariusz Freudenreich
Tytuł: A New Tool in the Fight against Social Exclusion: The Questionnaire of School Life (QSL)
W: Child of many worlds. Focus on the Problem of Ethnic Minorities / eds. H. Liberska, M. Farnicka.
Adres wydawniczy: Frankfurt am Main : Peter Lang Publishing, 2014
Strony: 177-191
ISBN: 978-3-631-65687-7
Liczba arkuszy: 0,7
Charakt. formalna: RZZ
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 2.500
Praca afiliowana przez UKW
Inne bazy podające opis: Scopus
15/31
Rok: 2014
Tytuł: Child of many worlds. Focus on the Problem of Ethnic Minorities / eds. Hanna Liberska, Marzanna Farnicka
Adres wydawniczy: Frankfurt am Main : Peter Lang Publishing, 2014. - 224 s.
ISBN: 978-3-631-65687-7
Liczba arkuszy: 10
Charakt. formalna: RDZ
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 5.000
Praca afiliowana przez UKW
Inne bazy podające opis: Scopus
16/31
Rok: 2014
Autorzy: Hanna Liberska, Tumendemberel Purev, Klaudia Boniecka, Marzanna Farnicka
Tytuł: Experience of aggression and taking up the roles of aggressor and victim by Mongolian youth
W: Current psychosocial problems in traditional and novel approaches : the multiplicity of roles and difficulties experienced by human in life as determinants of well-being. 3 / ed. by H. Liberska.
Adres wydawniczy: Bydgoszcz : Wydawnictwo Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego, 2014
Strony: 171-185
ISBN: 978-83-8018-010-9
Liczba arkuszy: 0,5
Charakt. formalna: RZZ
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 2.500
Praca afiliowana przez UKW
Repozytorium UKW:

17/31
Rok: 2014
Autorzy: Marzanna Farnicka, Hanna Liberska
Tytuł: Factors conducive to child and adult development in education system : sources of wellbeing
W: Current psychosocial problems in traditional and novel approaches : the multiplicity of roles and difficulties experienced by human in life as determinants of well-being. 3 / ed. by H. Liberska.
Adres wydawniczy: Bydgoszcz : Wydawnictwo Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego, 2014
Strony: 11-20
ISBN: 978-83-8018-010-9
Liczba arkuszy: 0,5
Charakt. formalna: RZZ
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 2.500
Praca afiliowana przez UKW
Repozytorium UKW:

18/31
Rok: 2014
Autorzy: Marzanna Farnicka, Hanna Liberska
Tytuł: Family rituals among middle school and university students - psychologist's perspective
W: Ètnosocial'nye processy v Si'biri. Vypusk 10 / ed. Yu. V. Popkov.
Adres wydawniczy: Novosibirsk : IFPR CO RAN, 2014
Strony: 180-187
Liczba arkuszy: 0,5
Charakt. formalna: RZZ
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 2.500
Praca afiliowana przez UKW
19/31
Rok: 2014
Autorzy: Vera Kosikova, Hanna Liberska, Marzanna Farnicka
Tytuł: Formative function of assessment in a psycho-didactical context
Źródło: Polskie Forum Psychologiczne - 2014, T. 19, nr 1, s. 7-16
p-ISSN: 1642-1043
Charakt. formalna: AP
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 12.000
Praca afiliowana przez UKW
Repozytorium UKW:
20/31
Rok: 2014
Autorzy: Hanna Liberska, Marzanna Farnicka
Tytuł: Manifestations of Aggression and Perception of Parental Attitudes - Comparative Studies. Changes over Time (New Version)
Źródło: Kultura i edukacja - 2014, nr 5 (105), s. 128-147
p-ISSN: 1230-266X
Charakt. formalna: AP
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 12.000
Praca afiliowana przez UKW
21/31
Rok: 2014
Autorzy: Hanna Liberska, Marzanna Farnicka
Tytuł: Processes which support the creation of an environment conducive to learning
Źródło: Novosibirsk State Pedagogical University Bulletin - 2014, nr 4, s. 7-16
e-ISSN: 2226-3365
Liczba arkuszy: 0,5
Charakt. formalna: AZ
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 5.000
Praca afiliowana przez UKW
DOI:
22/31
Rok: 2014
Autorzy: Marzanna Farnicka, Hanna Liberska
Tytuł: Przejawy agresywności współczesnej młodzieży i ich uwarunkowania rodzinne
Źródło: Rocznik Lubuski - 2014, T. 40, cz. 1, s. 43-57
p-ISSN: 0485-3083
Charakt. formalna: AP
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 11.000
Praca afiliowana przez UKW
Repozytorium UKW:
23/31
Rok: 2014
Autorzy: Marzanna Farnicka, Hanna Liberska
Tytuł: Transmisja międzypokoleniowa - procesy zachodzące na styku pokoleń
W: Psychologia rodziny / red. nauk. Iwona Janicka, Hanna Liberska.
Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2014
Strony: 185-202
ISBN: 978-83-01-18002-7
Liczba arkuszy: 0,5
Charakt. formalna: RZP
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 2.500
Praca afiliowana przez UKW

24/31
Rok: 2014
Autorzy: Marzanna Farnicka, Hanna Liberska
Tytuł: Tworzenie środowiska sprzyjającego uczeniu się - analiza wybranych czynników
Źródło: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja - 2014, nr 67 (3), s. 66-75
p-ISSN: 1505-8808
Charakt. formalna: AP
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 10.000
Praca afiliowana przez UKW
25/31
Rok: 2013
Autorzy: Hanna Liberska, Marzanna Farnicka
Tytuł: Is culturally relevant pedagogy an adequate model of life long learning education?
W: Lifelong learning : continuous education for sustainable development : Proceedings of 11th International Cooperation. Vol. 11, part 1 / ed. N. A. Lobanov, V. N. Skvortsov.
Inf. o wydaniu: Parallel edition
Adres wydawniczy: Saint-Petersburg : Pushkin Leningrad State University, 2013
Strony: 119-123
ISBN: 978-5-8290-1267-0 (Pt. 1, en.) 978-5-8290-1261
Liczba arkuszy: 0,3
Charakt. formalna: RFZ
Język publikacji: ENG
Praca afiliowana przez UKW
26/31
Rok: 2013
Autorzy: Marzanna Farnicka, Hanna Liberska, Vera Kosikova
Tytuł: Model badań gotowości do agresywności w okresie dorastania
Źródło: Czasopismo Psychologiczne - 2013, T. 19, nr 2, s. 355-360
p-ISSN: 1425-6460
Charakt. formalna: AP
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 11.000
Praca afiliowana przez UKW
27/31
Rok: 2013
Autorzy: Hanna Liberska, Marzanna Farnicka
Tytuł: The educational activity and personal development of woman : an exploration of success and threat areas
W: Lifelong learning : continuous education for sustainable development : Proceedings of 11tk International Cooperation. / ed. N. A. Lobanov, V. N. Skvortsov.
Inf. o wydaniu: Parallel edition
Adres wydawniczy: Saint-Petersburg : Pushkin Leningrad State University, 2013
Strony: 102-104
ISBN: 978-5-8290-1267-0 (Pt. 1, en.) 978-5-8290-1261
Liczba arkuszy: 0,2
Charakt. formalna: RFZ
Język publikacji: ENG
Praca afiliowana przez UKW
28/31
Rok: 2013
Autorzy: Marzanna Farnicka, Hanna Liberska
Tytuł: Trudne jest życie bez wsparcia
Źródło: Psychologia w Szkole - 2013, nr 5 (41), s. 84-90
p-ISSN: 1731-836X
Charakt. formalna: AP
Język publikacji: POL
Praca afiliowana przez UKW
29/31
Rok: 2013
Autorzy: Hanna Liberska, Marzanna Farnicka
Tytuł: Uwarunkowania podejmowania roli agresora lub ofiary - prezentacja modelu badań
Źródło: Polskie Forum Psychologiczne - 2013, T. 18, nr 2, s. 245-255
p-ISSN: 1642-1043
Charakt. formalna: AP
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 12.000
Praca afiliowana przez UKW
Repozytorium UKW:
30/31
Rok: 2013
Autorzy: Marzanna Farnicka, Hanna Liberska
Tytuł: W poszukiwaniu mechanizmów zmiany priorytetów w rozwoju społecznym
Źródło: Czasopismo Psychologiczne - 2013, T. 19, nr 1, s. 87-94
p-ISSN: 1425-6460
Charakt. formalna: AP
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 11.000
Praca afiliowana przez UKW
31/31
Rok: 2013
Autorzy: Marzanna Farnicka, Hanna Liberska
Tytuł: Wizja własnego życia i rytuały rodzinne wskazane jako życiowe źródła wsparcia
Źródło: Rocznik Lubuski - 2013, T. 39, cz. 2, s. 215-225
p-ISSN: 0485-3083
Charakt. formalna: AP
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 11.000
Praca afiliowana przez UKW
Repozytorium UKW:
  Wyświetl ponownie stosując format:
Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka UKW